En Max als winnaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan een mooie chaotische race worden zo. Veel stops, beetje regen, crashes, drama, alles!
Net als de Brazilië GP.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit heeft zeker potentie, Maleisië heeft zelden teleurgesteld.
Hij is wel de laatste winnaar op dit circuit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En Max als winnaar
Hopen we altijd op.
Jep. Maar wel onder de Malaysian GPquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is wel de laatste winnaar op dit circuit.
Zo zal het ook nog steeds in de boeken staan.quote:
Nog een keer moet kunnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is wel de laatste winnaar op dit circuit.
Dan moet er geen Mercedes het feestje verstoren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog een keer moet kunnen.
Nou, zo denderend gingen ze niet. Al is het vrijdag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet er geen Mercedes het feestje verstoren.
Dat dachten we vorige week ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, zo denderend gingen ze niet. Al is het vrijdag.
True. Morgen zal het er anders uitzien denk ik.quote:
Max deed het heel goed. Hamilton reed weer in de weg. Bortoleto en Lindblad dachten al dat het zondag was. En Bortoleto ging stuk.quote:
Sinds de vorige race weer, dacht ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 23:59 schreef THEFXR het volgende:
Rijden Charles en Lewis nu met dezelfde motor??
Dat lijkt me heel moeilijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 23:59 schreef THEFXR het volgende:
Rijden Charles en Lewis nu met dezelfde motor??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |