Misschien kan ie daar goed in worden.quote:
Je hebt gelijk. Als ik de races van Sepang herinner dan is het weer daar onvoorspelbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:15 schreef Perox het volgende:
F1TV gaf aan dat de regen aan het oplossen is. Maar volgens mij is het nauwelijks voorspelbaar daar.
Lijkt me ook niet fijn zitten in een slecht gemonteerde stoel.quote:
Dat kan sneller die tijdquote:
Nee alles moet kloppen, je zou denken dat een top team zoiets eenvoudig onder controle heeft...quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet fijn zitten in een slecht gemonteerde stoel.
Ach....zolang er geen schroef doorheen komt...quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet fijn zitten in een slecht gemonteerde stoel.
Jep.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Als ik de races van Sepang herinner dan is het weer daar onvoorspelbaar is.
Stuiter stuiter stuiter op je stuitje....quote:
Een schroef is nog wel je minste probleem..quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach....zolang er geen schroef doorheen komt...
Niemand is foutloos.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Nee alles moet kloppen, je zou denken dat een top team zoiets eenvoudig onder controle heeft...
Als je om dat paaltje gaat wel ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als je de bocht niet haalt, dan moet je de pits in? lol
Als je het niet haalt, dan moet je dus buiten om de paal en verplicht de pitsstraat in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:21 schreef HiDiHo het volgende:
Veel moeite met de bocht voor de start/finish/pit entry
Gratis bandjeswisselquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als je de bocht niet haalt, dan moet je de pits in? lol
Nog wel.quote:
Dit biedt kansen. "He forced me into the pits!"quote:
We are checking.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dit biedt kansen. "He forced me into the pits!"
RUS: The pit lane turned into me!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dit biedt kansen. "He forced me into the pits!"
Op softs, niet heel verrassendquote:
En een scrappy maar toch snelste laatste sector. Misschien is die buitenlijn toch wel sneller in de laatste hairpin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op softs, niet heel verrassend
We hebben nog een half uur.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Regen is door de FIA afgeschaft dit seizoen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben nog een half uur.
En hoi
Beetje onnodig wel.quote:
Er is onlangs wel door de Maleisische overheid iets gedaan met chemische beīnvloeding van het weer, om regen op te wekken. Dat was na een periode van bosbranden en smog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Regen is door de FIA afgeschaft dit seizoen.
Nee mediums.quote:
Schiet niet opquote:
We hebben nog tijd. Zijn longruns zien er goed uit.quote:
Dit is geen nieuws meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:33 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 9 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 5 (BOR) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - IMPEDING
Tuurlijk wel, het gaat nu om racesimulatie, niet om de snelste tijd.quote:
Zal niks mee gedaan worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:33 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 9 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 5 (BOR) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - IMPEDING
Voor mij wel, ik lette niet op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is geen nieuws meer
Dan nog er wordt niks meegedaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Vorige race kreeg hij een reprimande anders.
Racesimulatie.quote:
Voor de vorm...quote:
Bezigheidstherapie voor de stewards.quote:
quote:
Ik zit niet te luisteren, wat was het?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
wisten jullie de quiz vraag van f1tv?
Wie gaat er zondag winnen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit niet te luisteren, wat was het?
f1tv:quote:
Grand Prix's namen die niet kloppen met waar is gereden, zoals nu de Bahrain GP in Maleisiëquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
San Marino in Italiëquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Grand Prix's namen die niet kloppen met waar is gereden, zoals nu de Bhrain GP in Maleisië
Je hebt het goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
San Marino in Italië
Luxemburg in Duitsland
Zwitserland volgens mij ook een keer in Frankrijk
Die gaat morgen en zondag pieken op het juiste moment.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:54 schreef HiDiHo het volgende:
Max nog een rondje op softs of blijft het pit?
Max gaat er overheen stappen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die gaat morgen en zondag pieken op het juiste moment.
Ja die paar in het beginquote:
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die gaat morgen en zondag pieken op het juiste moment.
Zie post van @Red_85 over het weer in Sepang.quote:
Ja klopt, heeft ook geen zin om naar het weerbericht te vragen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zie post van @:red_85 over het weer in Sepang.
"Kijk maar naar buiten."quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja klopt, heeft ook geen zin om naar het weerbericht te vragen.
Proefstartsquote:
Ze hebben over 1-stopper voor deze race.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:59 schreef Red_85 het volgende:
Ziet er uit als een bandenvreter dit weekend.
Kan een mooie chaotische race worden zo. Veel stops, beetje regen, crashes, drama, alles!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:59 schreef Red_85 het volgende:
Ziet er uit als een bandenvreter dit weekend.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt het goed![]()
Joylon Palmer had ook voor de Europese GP in Azerbeidzjan, omdat volgens hem niet in Europa ligt.
Geen regen, dat is gewoon onmogelijk in 2026.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan een mooie chaotische race worden zo. Veel stops, beetje regen, crashes, drama, alles!
Na, ik zie bij velen al de flarden er af schieten na een rondje of 10 en bij F1tv hebben ze het over dat de degradatie wat harder gaat dan verwacht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben over 1-stopper voor deze race.
F1TV hoorde ik straks over een 3-stopper.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben over 1-stopper voor deze race.
Dit heeft zeker potentie, Maleisië heeft zelden teleurgesteld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan een mooie chaotische race worden zo. Veel stops, beetje regen, crashes, drama, alles!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |