Ik zie donkere luchten op de achtergrond.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:12 schreef HiDiHo het volgende:
Regen?
Oh nu zie ik het...onweer voorspeld
Misschien kan ie daar goed in worden.quote:
Je hebt gelijk. Als ik de races van Sepang herinner dan is het weer daar onvoorspelbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:15 schreef Perox het volgende:
F1TV gaf aan dat de regen aan het oplossen is. Maar volgens mij is het nauwelijks voorspelbaar daar.
Lijkt me ook niet fijn zitten in een slecht gemonteerde stoel.quote:
Dat kan sneller die tijdquote:
Nee alles moet kloppen, je zou denken dat een top team zoiets eenvoudig onder controle heeft...quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet fijn zitten in een slecht gemonteerde stoel.
Ach....zolang er geen schroef doorheen komt...quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet fijn zitten in een slecht gemonteerde stoel.
Jep.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Als ik de races van Sepang herinner dan is het weer daar onvoorspelbaar is.
Stuiter stuiter stuiter op je stuitje....quote:
Een schroef is nog wel je minste probleem..quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach....zolang er geen schroef doorheen komt...
Niemand is foutloos.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Nee alles moet kloppen, je zou denken dat een top team zoiets eenvoudig onder controle heeft...
Als je om dat paaltje gaat wel ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als je de bocht niet haalt, dan moet je de pits in? lol
Als je het niet haalt, dan moet je dus buiten om de paal en verplicht de pitsstraat in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:21 schreef HiDiHo het volgende:
Veel moeite met de bocht voor de start/finish/pit entry
Gratis bandjeswisselquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als je de bocht niet haalt, dan moet je de pits in? lol
Nog wel.quote:
Dit biedt kansen. "He forced me into the pits!"quote:
We are checking.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dit biedt kansen. "He forced me into the pits!"
RUS: The pit lane turned into me!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dit biedt kansen. "He forced me into the pits!"
Op softs, niet heel verrassendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |