Eerst was het juist altijd een van de laatste GPs!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze GP zo laat in het jaar voelt vreemd aan.
Dat was ergens in November en niet begin Oktober.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerst was het juist altijd een van de laatste GPs!
Die van Maleisië dan
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo te zien gaan we een regenrace krijgen
17 en 22 oktober!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was ergens in November en niet begin Oktober.
Dan is het toch juist vroeg?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was ergens in November en niet begin Oktober.
Dierendag is natuurlijk een speciale dag voor je.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Ehm. Mja... 4 oktober...
Ik geef geen garanties
Dat ookquote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dierendag is natuurlijk een speciale dag voor je.
Iets met haring en wittebrood?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ook
Maar de dag ervoor speelt een grotere rol.
Maya de Bij?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 10:57 schreef DeeBee het volgende:
Laatste keer in Sepang was ik bij, komt wel dichtbij zo
Maleisië, beste black tiger prawns van Azie denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 17:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tijdens de Grand Prix proberen wij passende gerechten of bijgerechten te vinden. Dat worden zondag mini-kipspiesjes.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 oktober 2026 17:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tijdens de Grand Prix proberen wij passende gerechten of bijgerechten te vinden. Dat worden zondag mini-kipspiesjes.
Dat probeer ik ook altijd.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 17:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max zal nog steeds als laatste winnaar staan voor de GP van Maleisiëquote:
Het zou wel tof zijn als hij hier wederom wint.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max zal nog steeds als laatste winnaar staan voor de GP van Maleisië
Gewoon tv aan.quote:
Nog wel.quote:
Nee F1.quote:
Toch was A1 met landen teams wel leuk. Voor de rest weet ik er weinig meer van.quote:
Ja die.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 06:42 schreef pmponer het volgende:
Gelukkig nog een jaar geniet van Alonso en hoe heet ie ook alweer, zoontje van de baas.
Dat gaan we snel zien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 06:47 schreef pmponer het volgende:
Wie is dit weekend de beste bandenfluisteraar.
VT2 zien we wel veel veranderingen aan setups denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 06:49 schreef StephanL het volgende:
Iedereen remt moeilijk in die laatste bocht lijkt het wel.
Ja vast wel inderdaadquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 06:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
VT2 zien we wel veel veranderingen aan setups denk ik.
Zodra Mercedes met de softs gaat rijden zijn de snelste verwacht ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 06:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vast wel inderdaad
Verstappen ook weer snel. Updates hebben wel geholpen blijkbaar. McLaren valt tegen nog.
Driftkingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |