Wel dat de vrouwen geslagen worden?quote:Op dinsdag 29 september 2026 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor.
Israël krijgt nooit de schuld van omvolking.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 16:01 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Wel dat de vrouwen geslagen worden?
Hier op het werk hebben een draaideuralcoPoolsedief en relnicht, die ondanks zijn overduidelijke geaardheid met een vrouw getrouwd is en haar regelmatig afrost (het is een client, geen collega). Polen en sowieso Oost-Europeanen zijn ook wel van vrouwenmeppen. Groot verschil is wel denk ik, dat die vrouwen vaak tegengas geven en die mannen in de haren vliegen. Die draaideurPool heeft nu een gebroken neus en pols, want vrouwlief heeft hem met de stofzuiger bewerkt hahahaha.
Ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2026 16:01 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Wel dat de vrouwen geslagen worden?
Hier op het werk hebben een draaideuralcoPoolsedief en relnicht, die ondanks zijn overduidelijke geaardheid met een vrouw getrouwd is en haar regelmatig afrost (het is een client, geen collega). Polen en sowieso Oost-Europeanen zijn ook wel van vrouwenmeppen. Groot verschil is wel denk ik, dat die vrouwen vaak tegengas geven en die mannen in de haren vliegen. Die draaideurPool heeft nu een gebroken neus en pols, want vrouwlief heeft hem met de stofzuiger bewerkt hahahaha.
Echt, hoe werkt dat dan?quote:Op dinsdag 29 september 2026 15:40 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele blanke man die zijn vrouw slaat. Wel meer dan een handvol bruine mensen en moslims.
En nu?
Vooral communiceren over prive zaken op kantoorquote:Op dinsdag 29 september 2026 16:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt, hoe werkt dat dan?
Op de koffie een kringgesprek en dan even het weekend doornemen ?
Want neem aan dat ze geen kerst komen vieren bij jou thuis?
Nederlands s.v.p.quote:
Schaduwspel door de gordijnen dankzij die dikke TL-lampen die in de woonkamer hangen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 16:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt, hoe werkt dat dan?
Op de koffie een kringgesprek en dan even het weekend doornemen ?
Want neem aan dat ze geen kerst komen vieren bij jou thuis?
Gelijke recht(s)en en gelijke linksen?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 29 september 2026 13:49 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Iets waar we nu de door en door verrotte vruchten van plukken.
Ik denk dat je gecancelled wordt. Dit willen de deugmensen niet horen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 15:40 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele blanke man die zijn vrouw slaat. Wel meer dan een handvol bruine mensen en moslims.
En nu?
Ik zou dat niet aanraden in mijn geval. Dan krijg je me toch wat om de orenquote:Op dinsdag 29 september 2026 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Beste fokkers, hebben we weer allemaal een stijve plasser? Weer een topic waar we lekker los kunnen gaan op asielzoekers en allochtonen (zonder dat er ook iets aan de vrouwen is gevraagd bij wie het gebeurd is). Niiiice.
Hij haalt zijn eigen bierquote:Op dinsdag 29 september 2026 08:44 schreef vosss het volgende:
[..]
En mag ik vragen waarom jij hen niet slaat dan?
De eerste man die mij een tik geeft, krijgt gewoon in bed een tik met de hamer terug.quote:Op dinsdag 29 september 2026 12:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het idee van een corrigerend tikje vind ik echt 100 keer erger dan uit woede en onmacht in elkaar geslagen worden. Vanwege de gedachte die er achter zit.
Er is ook nog een vierde mogelijke verklaring: doordat het taboe er vanaf is, wordt er meer gerapporteerd. Vroeger werden vrouwen ook wel thuis geslagen, maar toen liet je het wel uit je hoofd om daarover bij de politie te klagen. Anders kreeg je daar ook nog een mep.quote:Op dinsdag 29 september 2026 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Maar Nederlandse mannen zijn vrouwen dus veel meer gaan slaan en vinden dat doodnormaal, wat is de oorzaak dan?
1. mannen zijn agressiever geworden.
2. import van culturen die vrouwen als minderwaardig zien.
3. vrouwen zijn luier en irritanter geworden.
Want dat gaan ze ook aan jou zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2026 15:40 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
En nu?
Toevallig was de burgemeester van Rotterdam nog niet zo lang geleden ergens te gast en ze had het over vrouwen en mishandeling. Ze zei dat bij heel veel aangiftes er al veel mishandelingen aan vooraf zijn gegaan. Bijna geen enkele vrouw doet vrijwel direct aangifte van mishandeling tegen haar man.quote:Op woensdag 30 september 2026 08:24 schreef knoopie het volgende:
[..]
Er is ook nog een vierde mogelijke verklaring: doordat het taboe er vanaf is, wordt er meer gerapporteerd. Vroeger werden vrouwen ook wel thuis geslagen, maar toen liet je het wel uit je hoofd om daarover bij de politie te klagen. Anders kreeg je daar ook nog een mep.
Er zullen eens meerdere oorzaken voor iets kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 september 2026 08:18 schreef Droopie het volgende:
Dus gisterenochtend kwam dat artikel, toen kwam de minister, gisterenavond kwam de verklaring van de professor/ onderzoeker dat het toch niet helemaal zo zwart/ wit was.
En deze ochtend in de telegraaf
[ x ]
Wat een land, wat een propaganda
Want leuk artikel over religie, maar het blijft gewoon een flutonderzoek.
Na verschillende zaken de afgelopen jaren waar vrouwen door een stalker vermoord werden ook al was de politie al lang op de hoogte, ben ik het hiermee eens. Als je als vrouw gestalkt wordt of in je relatie zwaar mishandeld terwijl de instanties niets voor je doen… dan kun je het beste zelf je belager onschadelijk maken.quote:Op woensdag 30 september 2026 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De eerste man die mij een tik geeft, krijgt gewoon in bed een tik met de hamer terug.
Vrouwen moeten zich niet laten slaan, nooit. En terugslaan, met een hamer of moker.
Anno 2026 werkt ons systeem niet meer, vrouwen kunnen instanties niet vertrouwen. Terugmeppen en flink ook. En zorgen voor een goede advocaat.
Hadden ze die moeten onderzoeken.quote:Op woensdag 30 september 2026 08:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er zullen eens meerdere oorzaken voor iets kunnen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |