Zeker wel.quote:Op dinsdag 29 september 2026 13:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Dat was niet door de samenleving en politiek ingekropen.
quote:15,8 procent van de Nederlanders vindt het te rechtvaardigen dat een man zijn vrouwelijke partner slaat.
Toch nog 1% verschil.quote:Volgens cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) is dit als volgt opgebouwd:
• Eerste generatie (geboren in het buitenland): 16,8% van de bevolking (ruim 3 miljoen mensen).
Op onzekere mannetjes wel.quote:Op dinsdag 29 september 2026 12:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit wat van die kerel. Zou die echt zoveel invloed hebben. Kan het me nauwelijks voorstellen.
Als je thuiskomt en ze twee van je kinderen gewurgd heeft met trainings elastieken en bezig is met de derde… ja dan is het wel gerechtvaardigd vind ik.quote:Op dinsdag 29 september 2026 13:27 schreef DrRobotnik het volgende:
Wat een onzinnige vraagstelling. Natuurlijk zijn er omstandigheden waarin het rechtvaardig is om als man een vrouw(elijke partner) te slaan.
We zeggen dat het fout is maar we handelen er niet naar: Telsa, KFC, Coca-Cola, Netflix enz enz: we geven er nog steeds bakken met geld aan uit.quote:Op dinsdag 29 september 2026 12:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die Amerikanisering was er in de jaren 80 en 90 veel meer dan nu. Nu is alles wat Amerikaans is bijna fout. Dus dat is niet het juiste antwoord.
En hoevaak komt dat voor t.o.v. andersom?quote:Op dinsdag 29 september 2026 13:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je thuiskomt en ze twee van je kinderen gewurgd heeft met trainings elastieken en bezig is met de derde… ja dan is het wel gerechtvaardigd vind ik.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 29 september 2026 12:25 schreef DobbyDobby het volgende:
15,8 %![]()
![]()
Bedoelen ze met slaan ook een tik op de kont?
quote:Op dinsdag 29 september 2026 10:23 schreef kibo het volgende:
[..]
Daarnaast is ook de nuance verdwenen, en wordt mishandeling op één hoop gegooid met een corrigerend tikje.
Dat geeft over de tijd toch een significante verandering van de relatieve aantallen van Marokkanen en Nederlanders.. en als je meeneemt dat een gedeelte van de mensen met Marokkaanse afkomst als Nederlander geteld wordt door dubbele nationaliteit wordt het nog wat meer… maar het grootste deel zit hem in immigratie.quote:Op dinsdag 29 september 2026 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen hebben gemiddeld 2,06 kinderen per vrouw. Dat is inderdaad meer dan de 1,48 bij vrouwen met Nederlandse herkomst, maar "veel kinderen" is nogal overdreven. Het ligt rond de vervangingswaarde en het geboortecijfer is sterk gedaald. In de jaren 80 kregen in Marokko geboren vrouwen gemiddeld zo'n 7 kinderen; inmiddels 2,54.
Dus hoe precies zouden ze Nederland met deze cijfers gaan "omvolken"?Bron.
Allebei gelukkig niet vaak, maar als de antwoorden op een vraag afhangen van hoeveel inbeeldingsvermogen mensen hebben… wat meet je dan eigenlijkquote:Op dinsdag 29 september 2026 13:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En hoevaak komt dat voor t.o.v. andersom?
Iets waar we nu de door en door verrotte vruchten van plukken.quote:Op dinsdag 29 september 2026 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
In de jaren 80 kregen in Marokko geboren vrouwen gemiddeld zo'n 7 kinderen
Marokko is een ontwikkeld land in vergelijking met waar ze nu vandaan komen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen hebben gemiddeld 2,06 kinderen per vrouw. Dat is inderdaad meer dan de 1,48 bij vrouwen met Nederlandse herkomst, maar "veel kinderen" is nogal overdreven. Het ligt rond de vervangingswaarde en het geboortecijfer is sterk gedaald. In de jaren 80 kregen in Marokko geboren vrouwen gemiddeld zo'n 7 kinderen; inmiddels 2,54.
Dus hoe precies zouden ze Nederland met deze cijfers gaan "omvolken"?Bron.
Dit klopt niet, het onderzoek maakte hier onderscheid in. Vrouwen met een Marrokaanse herkomst die in Nederland geboren zijn” was onderdeel van de scope.quote:Op dinsdag 29 september 2026 13:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat geeft over de tijd toch een significante verandering van de relatieve aantallen van Marokkanen en Nederlanders.. en als je meeneemt dat een gedeelte van de mensen met Marokkaanse afkomst als Nederlander geteld wordt door dubbele nationaliteit wordt het nog wat meer… maar het grootste deel zit hem in immigratie.
Omvolken gebeurt vooral via migratie.quote:Op dinsdag 29 september 2026 13:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Marokko is een ontwikkeld land in vergelijking met waar ze nu vandaan komen.
Vroeger moest je met wapens landsgrenzen passeren. Inmiddels wordt je binnengehaald met bootjes.quote:Op dinsdag 29 september 2026 13:57 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Omvolken gebeurt vooral via migratie.
Niet zo gek hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2026 14:26 schreef Tengano het volgende:
Jeetje, post 170 al en Israël heeft nog steeds de schuld niet gekregen
Hardstikke leuk stukje, geweldige show.quote:Op dinsdag 29 september 2026 10:07 schreef Lyrebird het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Was al eerder gepost..
Ik ken geen enkele blanke man die zijn vrouw slaat. Wel meer dan een handvol bruine mensen en moslims.quote:Op dinsdag 29 september 2026 08:40 schreef pmponer het volgende:
Nu moet ik zeggen dat de mannen die ik ken die hun vrouw slaan het grootste gedeelte blanke mannen zijn
(gelukkig zijn het er maar 3)
Nu niets allemaal afzichtelijk volk waar we beter zonder zouden kunnen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 15:40 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele blanke man die zijn vrouw slaat. Wel meer dan een handvol bruine mensen en moslims.
En nu?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |