Een van de mooiste WK's van de afgelopen jaren.quote:
WTF.quote:Op zondag 27 september 2026 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
Evenepoel verdient een medaille voor strijdlust
UAE-winst is nooit een reden voor blijdschap.quote:Op zondag 27 september 2026 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet niet zo goed dat ik blij moet zijn
Als Van der Poel wacht, wint hij hier makkelijk. Maar dat is achteraf makkelijk praten natuurlijkquote:Op zondag 27 september 2026 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende: Wat een koers. Alleen een weerzinwekkende kampioen. De trui volstrekt onwaardig. Maar Matthews als alternatief was ook walgelijk geweest. Tja.
Doe normaal man, 32km solo. Dan verdien je de trui dubbel en dwars.quote:Op zondag 27 september 2026 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een koers.
Alleen een weerzinwekkende kampioen. De trui volstrekt onwaardig.
Maar Matthews als alternatief was ook walgelijk geweest. Tja.
Je moet ook niet op de Belg kijken joh, die gasten hebben al 10 Chouffe en 2 flessen wijn op voordat ze gaan beginnen aan de uitzending.quote:Op zondag 27 september 2026 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
Evenepoel verdient een medaille voor strijdlust
Nee, dan blijft hij er nooit bij op de klimquote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Van der Poel wacht, wint hij hier makkelijk. Maar dat is achteraf makkelijk praten natuurlijk
Jorgenson ook helemaal happy doen terwijl UAE inclusief McNulty hem al een paar jaar dwars proberen te zitten als die een keertje wil ontsnappen. Dan ben je ook wel af.quote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef Szura het volgende:
Geweldige koers, maar wat een walgelijke winnaar. Met een extra ploegmaat in Del Toro en dan straks slaven in de Tour.
Soms lijkt het er toch op dat niet de hele wereld der celebrities alleen maar voor de oppervlakte gaat, wowquote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe kun je zon lekker wijf hebben met zo'n hoofd.
Dan was het koersverloop heel anders geweest natuurlijk, hier heeft Matje voor gezorgd.quote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Van der Poel wacht, wint hij hier makkelijk. Maar dat is achteraf makkelijk praten natuurlijk
Glasgow was ook knotsgek!quote:Op zondag 27 september 2026 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een van de mooiste WK's van de afgelopen jaren.
Dan wordt het inderdaad een hele andere koers.quote:Op zondag 27 september 2026 21:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nee, dan blijft hij er nooit bij op de klim
Is Evenepoel niet tochquote:Op zondag 27 september 2026 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gebroederlijk naast elkaar jeetje
Er is nog hoop voor je!quote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe kun je zon lekker wijf hebben met zo'n hoofd.
Dat lijkt me onmogelijk om te zeggen. Hij was altijd alleen komen te zitten tegen landen met meerdere renners, het was altijd tactisch geworden. Dan kun je maar beter zelf het heft in handen nemen. Perfect gereden als je het mij vraagt, alleen wat pech dat Seixas en Del Toro bleven aanvallen, en pech dat Wout zich nog een keer nodeloos ging opofferen voor Remco. Het moet ook allemaal meezitten, en dat zat het net niet.quote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voeckler heeft bloed aan zijn handen.quote:Op zondag 27 september 2026 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ter vergelijking.
McNulty reed de twee laatste ronden in 20 minuten. Bruno reed 4 rondjes rond de 18.30.
300 km geleden.quote:Op zondag 27 september 2026 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ter vergelijking.
McNulty reed de twee laatste ronden in 20 minuten. Bruno reed 4 rondjes rond de 18.30.
Ja, die ook ja, misschien nog wel mooier.quote:
Die reed het WK voor z'n land. Helaas reden de UAE-renners als aparte ploeg.quote:Op zondag 27 september 2026 21:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jorgenson ook helemaal happy doen terwijl UAE inclusief McNulty hem al een paar jaar dwars proberen te zitten als die een keertje wil ontsnappen. Dan ben je ook wel af.
Wel omdat 2 van de sterkste renners in koers niet achter hem aan rijdenquote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Doe normaal man, 32km solo. Dan verdien je de trui dubbel en dwars.
Je moeder.quote:
Ik vind dat Matje zich als een (Nederlandsche) leeuw heeft geweerd.quote:Op zondag 27 september 2026 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me onmogelijk om te zeggen. Hij was altijd alleen komen te zitten tegen landen met meerdere renners, het was altijd tactisch geworden. Dan kun je maar beter zelf het heft in handen nemen. Perfect gereden als je het mij vraagt, alleen wat pech dat Seixas en Del Toro bleven aanvallen, en pech dat Wout zich nog een keer nodeloos ging opofferen voor Remco. Het moet ook allemaal meezitten, en dat zat het net niet.
Denk dat Pidcock de beste man in koers was.quote:Op zondag 27 september 2026 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pidcock kan ook nog wel balen. Die had echt goede benen, maar precies gevallen op het moment dat de koers ontplofte en daarna constant achter de feiten aan moeten rijden.
Ga jij anders even 300km fietsen inclusief een solo van 60 km.quote:
Jean Robic was ooit wereldkampioen veldrijden.quote:
Zoveel is hij ouder geworden vandaag?quote:
Leek inderdaad wel een van de sterksten in koers, bleef maar aanvallen op het einde, als hij los was gekomen met iemand die mee wilde rijden had hij kunnen winnenquote:Op zondag 27 september 2026 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pidcock kan ook nog wel balen. Die had echt goede benen, maar precies gevallen op het moment dat de koers ontplofte en daarna constant achter de feiten aan moeten rijden.
Ook een tijd achter Onley vastgezeten, waardoor zowel Yates als hijzelf ook niks konden doen.quote:Op zondag 27 september 2026 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
McNulty is een mooie jongen.quote:Op zondag 27 september 2026 21:33 schreef raptorix het volgende:
Iedereen die beweert dat hij lelijk is moet nu een selfie posten.
Alleen deed hij toen wel iets.quote:Op zondag 27 september 2026 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook een tijd achter Onley vastgezeten, waardoor zowel Yates als hijzelf ook niks konden doen.
Wel de echt taaie renners. Zo'n Kung ook.quote:Op zondag 27 september 2026 21:29 schreef Marcoss het volgende:
2,5 uur volle bak koers gehad en dan Bling, Thieu en Mads in de top-6. Die had ik niet helemaal aan zien komen
Hij was fantastisch en dit was de juiste tactisch op basis van wat je mocht verwachten. Achteraf zou ik denken dat Del Toro en Seixas altijd wel hadden gereden.quote:Op zondag 27 september 2026 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me onmogelijk om te zeggen. Hij was altijd alleen komen te zitten tegen landen met meerdere renners, het was altijd tactiek geworden. Dan kun je maar beter zelf het heft in handen nemen. Perfect gereden als je het mij vraagt, alleen wat pech dat Seixas en Del Toro bleven aanvallen, en pech dat Wout zich nog een keer nodeloos ging opofferen voor Remco. Het moet ook allemaal meezitten, en dat zat het net niet.
Als Thymen Arensman meedoet, dan wint hij.quote:Op zondag 27 september 2026 21:33 schreef hhh38 het volgende:
Als Del Toro gewoon voor zichzelf rijdt krijg je een totaal andere koers.
Mwah, krijgt de voorsprong wel echt cadeau. En het hielp dat Jorgenson bizar goed was, die heeft echt veel kunnen counteren. Al dwing je het zelf af door op het juiste moment in de aanval te gaan.quote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Doe normaal man, 32km solo. Dan verdien je de trui dubbel en dwars.
Jorgenson gaat nog heel, heel, veel spijt krijgen van hoe hij vandaag heeft gereden. Ik hoop niet dat hij denkt dat hij dit ooit terug gaat krijgen van de andere Amerikanen of UAE.quote:Op zondag 27 september 2026 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die reed het WK voor z'n land. Helaas reden de UAE-renners als aparte ploeg.
Wout is een slapjanus, wil je zeggenquote:Op zondag 27 september 2026 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel de echt taaie renners. Zo'n Kung ook.
Ploegenspel hoort gewoon bij het wielrennen.quote:Op zondag 27 september 2026 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, krijgt de voorsprong wel echt cadeau. En het hielp dat Jorgenson bizar goed was, die heeft echt veel kunnen counteren. Al dwing je het zelf af door op het juiste moment in de aanval te gaan.
Maar ik bedoel het ook meer in het algemeen, McNulty is net geen Vallieres, maar veel scheelt het ook niet. Echt raar dat hij een heel jaar de trui mag gaan dragen, nadat je de laatste jaren Evenepoel, Van der Poel en Pogacar hebt gehad.
Ja zeker.quote:Op zondag 27 september 2026 21:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Wout is een slapjanus, wil je zeggen
Ach, dat zou me echt royaal aan mijn reet roesten als ik net wereldkampioen ben gewordenquote:Op zondag 27 september 2026 21:34 schreef H.Vviv het volgende:
Je helemaal uit elkaar getrokken. En dan direct voor de camera's gezet worden, zonder een opfrisbeurt. Je zou voor minder.
McNulty won vorig jaar op dit parcours. Een echte verrassing is het niet.quote:Op zondag 27 september 2026 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, krijgt de voorsprong wel echt cadeau. En het hielp dat Jorgenson bizar goed was, die heeft echt veel kunnen counteren. Al dwing je het zelf af door op het juiste moment in de aanval te gaan.
Maar ik bedoel het ook meer in het algemeen, McNulty is net geen Vallieres, maar veel scheelt het ook niet. Echt raar dat hij een heel jaar de trui mag gaan dragen, nadat je de laatste jaren Evenepoel, Van der Poel en Pogacar hebt gehad.
Jorgenson heeft gedaan wat hij moest doen, ook zelf wereldkampioen was moeilijk geworden.quote:Op zondag 27 september 2026 21:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jorgenson gaat nog heel, heel, veel spijt krijgen van hoe hij vandaag heeft gereden. Ik hoop niet dat hij denkt dat hij dit ooit terug gaat krijgen van de andere Amerikanen of UAE.
Veel misgunners hier.quote:Op zondag 27 september 2026 21:35 schreef TAmaru het volgende:
ik begrijp echt niet hoe iemand kan beweren dat hij de trui onwaardig is
hij heeft hier de volledige wereldtop afgehouden op een keihard circuit
Brandon is blijkbaar tot meer in staat dan we allemaal dachten
Ik heb geen probleem met een subtopper in de regenboogtrui, maar de trui in 9 van de 10 koersen zien knechten is echt walgelijk.quote:Op zondag 27 september 2026 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bonny Blue lukte dat ook.quote:Op zondag 27 september 2026 21:34 schreef H.Vviv het volgende:
Je helemaal uit elkaar getrokken. En dan direct voor de camera's gezet worden, zonder een opfrisbeurt. Je zou voor minder.
Van der Poel had nog hulp in zijn vlucht.quote:Op zondag 27 september 2026 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Matthews heeft gekoerst zoals Matthews altijd koerst. Al was hij vandaag wel extreem goed, maar je begrijpt wat ik bedoel. Een groep waarin hij aanwezig is draait nooit rond, zo ook nu weer. Hij zal balen, maar hij zal zich niet ineens op zijn 36e gaan afvragen hoe het toch komt dat hij iedere keer de sprint om de tweede plaats wint.quote:Op zondag 27 september 2026 21:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij was fantastisch en dit was de juiste tactisch op basis van wat je mocht verwachten. Achteraf zou ik denken dat Del Toro en Seixas altijd wel hadden gereden.
Maar je kunt zeker geen kritiek hebben na zo'n koers.
Matthews zal toch ook slecht slapen dat hij McNutty niet wat dichter gehouden heeft na de laatste lange klim
We hebben ook allemaal een spiegel, ik ga niemand uitmaken voor lelijk en raad de rest hier aan dat ook niet zomaar te doenquote:Op zondag 27 september 2026 21:36 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
We kennen allemaal Daniel Martin ook nog wel
*Matxin en Graaf Draculaquote:Op zondag 27 september 2026 21:35 schreef TAmaru het volgende:
ik begrijp echt niet hoe iemand kan beweren dat hij de trui onwaardig is
hij heeft hier de volledige wereldtop afgehouden op een keihard circuit
Brandon is blijkbaar tot meer in staat dan we allemaal dachten
Zullen we nu een paar walgelijk kutacts gaan zien aankomend jaar van Pogacar die McNulty naar de overwinning gaat rijden in wat kleinere koersjes?quote:Op zondag 27 september 2026 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met een subtopper in de regenboogtrui, maar de trui in 9 van de 10 koersen zien knechten is echt walgelijk.
Hij zat op 2 rondjes op 2 minuten en laatste rondje op 3quote:Op zondag 27 september 2026 21:35 schreef opgebaarde het volgende:
Klasse dat zo'n Van Aert het WK toch uitrijdt terwijl hij drie rondes voor het einde al op vijf minuten achterstand gezet was. Wst een gek
Zo diep zullen ze vast niet analyseren.quote:Op zondag 27 september 2026 21:37 schreef Szura het volgende:
De Sporza-studio heeft begrip voor Del Toro, ik wacht af of de NOS-studio hem wel sloopt
Als je wanneer ze tot 8 seconden komen nog een keer kunt uitlopen in je solo van 32km heb je het echt wel verdiend.quote:Op zondag 27 september 2026 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die lachen zich helemaal het apelazerus en zetten hem deze winter gewoon weer bovenaan op de zwarte lijst.quote:Op zondag 27 september 2026 21:36 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel zou Jorgenson overgemaakt krijgen uit de Emiraten
Sporza moet wel na de Roglic bashquote:Op zondag 27 september 2026 21:37 schreef Szura het volgende:
De Sporza-studio heeft begrip voor Del Toro, ik wacht af of de NOS-studio hem wel sloopt
België heeft een lange geschiedenis met min & onmin vanwege sponsorbelangen in eigen en in andere landenteams.quote:Op zondag 27 september 2026 21:37 schreef Szura het volgende:
kijk een Evenepoel, die misgun ik het, want ik vind hem onprettigquote:
Dus je hebt er wel een probleem mee. Mooi, ik ook.quote:Op zondag 27 september 2026 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met een subtopper in de regenboogtrui, maar de trui in 9 van de 10 koersen zien knechten is echt walgelijk.
Waarschijnlijk krijgt hij aankomend jaar de tier one sauce want publicitair interessant.quote:Op zondag 27 september 2026 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die moeten wel beloofd hebben hem van zwarte lijst af te halen, anders zal hij nog spijt krijgenquote:Op zondag 27 september 2026 21:36 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel zou Jorgenson overgemaakt krijgen uit de Emiraten
Toch heeft ie nog best wat dicht gereden. Dat zegt ook meer over de anderen. Del Toro reed dom, en Seixas had het totaal niet. En Remco ook niet.quote:Op zondag 27 september 2026 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Matthews heeft gekoerst zoals Matthews altijd koerst. Al was hij vandaag wel extreem goed, maar je begrijpt wat ik bedoel. Een groep waarin hij aanwezig is draait nooit rond, zo ook nu weer. Hij zal balen, maar hij zal zich niet ineens op zijn 36e gaan afvragen hoe het toch komt dat hij iedere keer de sprint om de tweede plaats wint.
Rekenen we dan merkenploegen mee?quote:Op zondag 27 september 2026 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ploegenspel hoort gewoon bij het wielrennen.
Die weten niet dat ze ploeggenoten zijn.quote:Op zondag 27 september 2026 21:37 schreef Szura het volgende:
Mathieu kennende zet ie er een punt achter.quote:Op zondag 27 september 2026 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat Mathieu Lombadije rijden? Met deze benen zijn er zeker mogelijkheden.
Ja, eens, maar van dat stuk ongeluk verwacht ik ook niet veel meer.quote:Op zondag 27 september 2026 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rekenen we dan merkenploegen mee?
Del Toro met zijn Giro en nu dit, wat een parodie op een coureur.
Hij bereidt zich voor op - eindelijk - een volgende Nederlandse zege op Alpe-d'Huez.quote:Op zondag 27 september 2026 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat Mathieu Lombardije rijden? Met deze benen zijn er zeker mogelijkheden.
Eens, al heb ik met Pidcock minder moeite.quote:Op zondag 27 september 2026 21:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
kijk een Evenepoel, die misgun ik het, want ik vind hem onprettig
Pidcock zelfde verhaal
maar McNulty is gewoon een hele gave gast, goed karakter, sterke helper, wat wil je nog meer
en dat hij niet de knapste is maakt het alleen nog maar mooier
Als het een Ciccone, Pidcock of Matthews was geweest had ik dat veel liever gezien.quote:Op zondag 27 september 2026 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus je hebt er wel een probleem mee. Mooi, ik ook.
UAE ook nog eens.
Vier kilometer aan 10%, ik denk het niet Job.quote:Op zondag 27 september 2026 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat Mathieu Lombadije rijden? Met deze benen zijn er zeker mogelijkheden.
En?quote:Op zondag 27 september 2026 21:40 schreef franklop het volgende:
Van de top 10 waren er maar 2 die niet al langer in Canada waren. Mathieu en Mads
Wordt tijd dat er een 3:40 op de 3 kilometer van Tjerk de Boer of Wisse Slendebroek doorsijpelt.quote:
Dit gaat eerder richting de 50.quote:
Op de Civiglio is het echt parkerenquote:Op zondag 27 september 2026 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat Mathieu Lombardije rijden? Met deze benen zijn er zeker mogelijkheden.
liever Pidders dan Remco, dat sowiesoquote:Op zondag 27 september 2026 21:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Eens, al heb ik met Pidcock minder moeite.
Ligt er misschien ook nog aan of hij vanwege het aanstaande vaderschap wel of niet gaat crossen.quote:Op zondag 27 september 2026 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mathieu kennende zet ie er een punt achter.
Alleen Hoogerheide - WK zal wel genoeg zijnquote:Op zondag 27 september 2026 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ligt er misschien ook nog aan of hij vanwege het aanstaande vaderschap wel of niet gaat crossen.
Staan ook allemaal hoger in aanzien dan McNulty, me dunkt. Zeker Pidcock.quote:Op zondag 27 september 2026 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het een Ciccone, Pidcock of Matthews was geweest had ik dat veel liever gezien.
Gaat ie monumenten of een grote ronde als kopman rijden?quote:Op zondag 27 september 2026 21:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij aankomend jaar de tier one sauce want publicitair interessant.
Ik denk niet dat hij zijn koersplannen aanpast aan zoiets triviaals als de geboorte van zijn kind.quote:Op zondag 27 september 2026 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ligt er misschien ook nog aan of hij vanwege het aanstaande vaderschap wel of niet gaat crossen.
Menno Huising wil meer respect van je krijgenquote:Op zondag 27 september 2026 21:43 schreef Szura het volgende:
Thieugod
Zwart gat voor ONS als hij is gestopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was zijn laatste kans. En hij kwam nog dichtbij ook. Zou gek zijn als hij niet teleurgesteld was.quote:
Zeker! De rest is te oud voor haarquote:
ja! viel me ook opquote:
Matthews ken ik verder niet. Mads lijkt me ook wel een toffe gast.quote:Op zondag 27 september 2026 21:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
liever Pidders dan Remco, dat sowieso
Met Mathieu heb ik bijv ook niet zoveel. Prachtige renner maar niet mijn type persoon
Matthews had ik dan wel weer mooi gevonden. Ook een topgozer volgens mij
Matje is ouder dan McNultyquote:Op zondag 27 september 2026 21:46 schreef Gremen het volgende:
[..]
Zeker! De rest is te oud voor haar
Zo ziet hij er niet uit!quote:
En te lelijk vooral.quote:Op zondag 27 september 2026 21:46 schreef Gremen het volgende:
[..]
Zeker! De rest is te oud voor haar
Had de pech dat wel iemand reageerde toen hij ging en niemand reageerde toen McNulty ging. Al rijdt Toro ook anders als Jorgenson die voorsprong pakt natuurlijkquote:Op zondag 27 september 2026 21:35 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Jorgenson heeft gedaan wat hij moest doen, ook zelf wereldkampioen was moeilijk geworden.
Roxanne ?quote:Op zondag 27 september 2026 21:49 schreef Toby56 het volgende:
Hij werd niet zo nat als Knetemann (1978) bij het volkslied.
Oostende in 2027quote:Op zondag 27 september 2026 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen Hoogerheide - WK zal wel genoeg zijn
Zou kunnen, maar wat hebben we eraan. Kon niet meedoen, dus denken hoeveel voorsprong hij zou hebben heeft geen zin.quote:Op zondag 27 september 2026 21:48 schreef TAmaru het volgende:
ik vermoed wel dat Pogacar hier heel ver was weggereden op dit circuit
2 of 3 minuten
Dat weten we allemaal, 3 minuten op z'n minst.quote:Op zondag 27 september 2026 21:48 schreef TAmaru het volgende:
2 of 3 minuten
Wees blij dat we een mooie koers hebben gezien ipv de zoveelste flopshow van dat mormelquote:Op zondag 27 september 2026 21:48 schreef TAmaru het volgende:
2 of 3 minuten
het laat mij wel weer zien hoe matig de rest is vergeleken met Pogiquote:Op zondag 27 september 2026 21:50 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar wat hebben we eraan. Kon niet meedoen, dus denken hoeveel voorsprong hij zou hebben heeft geen zin.
Vond je dit dan niet een veel leukere koers?quote:Op zondag 27 september 2026 21:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
het laat mij wel weer zien hoe matig de rest is vergeleken met Pogi
er is er niet een die dan opstaat en doet wat Pogi doet
Als wielerfan moet je toch veel blijer worden van deze koers, dan dat iemand twee minuten of meer vooruit rijdt.quote:Op zondag 27 september 2026 21:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
mwah ik vond het de afgelopen jaren ook wel spannend, want het werd op het eind toch best spannendquote:Op zondag 27 september 2026 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vond je dit dan niet een veel leukere koers?
Is volgens mij zwanger. Dus dat zal wel comfortabel voelen.quote:Op zondag 27 september 2026 21:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Die veel te grote jas van de zoemende Sporza vrouw
2029 en 2030 moeten toch bijna wel parcoursen zijn die hem perfect passen?quote:Op zondag 27 september 2026 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit was zijn laatste kans. En hij kwam nog dichtbij ook. Zou gek zijn als hij niet teleurgesteld was.
Maar dan moet hij tegen die tijd wel nog koersen.quote:Op zondag 27 september 2026 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
2029 en 2030 moeten toch bijna wel parcoursen zijn die hem perfect passen?
Dan is hij wel bijna 35/36quote:Op zondag 27 september 2026 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hier kan ik mij dan wel weer erg in herkennen!quote:Op zondag 27 september 2026 21:56 schreef Momo het volgende:
Ohja laten we deze meme ook niet vergeten
[ x ]
Die rijdt hij sowieso nooit meerquote:Op zondag 27 september 2026 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk staat hij er weer bij bij de Koppenbergcross.
Die heeft hij al aantal jaar niet gereden toch?quote:Op zondag 27 september 2026 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk staat hij er weer bij bij de Koppenbergcross.
Dan is hij 35/36 ofzo...alleen Piti en ons Joop zijn op dit soort leeftijden wereldkampioen geworden.quote:Op zondag 27 september 2026 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Menno!quote:Op zondag 27 september 2026 21:58 schreef Abrikozentaart het volgende:
Wie was de 2e Nederlander in koers vandaag?
2029 zal ook wel een sprint wk wordenquote:Op zondag 27 september 2026 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Menno Huising, 41equote:Op zondag 27 september 2026 21:58 schreef Abrikozentaart het volgende:
Menno Huisingquote:Op zondag 27 september 2026 21:58 schreef Abrikozentaart het volgende:
Huising, 41e op 6.51quote:Op zondag 27 september 2026 21:58 schreef Abrikozentaart het volgende:
Dat is inderdaad zijn zwart beest.quote:Op zondag 27 september 2026 21:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die rijdt hij sowieso nooit meer
2029 zal ook wel een sprint wk wordenquote:Op zondag 27 september 2026 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij kan nog eens voor Europees truitje gaanquote:Op zondag 27 september 2026 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan is hij 35/36 ofzo...alleen Piti en ons Joop zijn op dit soort leeftijden wereldkampioen geworden.
Ik had verwacht Del Toro of Seixas maar die leverden niet terwijl ze wel langer in Canada aanwezig waren.quote:Op zondag 27 september 2026 21:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Remco viel tegen.quote:Op zondag 27 september 2026 22:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik had verwacht Del Toro of Seixas maar die leverden niet terwijl ze wel langer in Canada aanwezig waren.
Misschien toch bij de vorige wedstrijden te diep gegaan?
Wielrennen is nog altijd een ploegenspel, en dat heeft hij perfect uitgevoerd.quote:Op zondag 27 september 2026 21:59 schreef Szura het volgende:
Jorgenson is ook helemaal af
‘It feels like I won the worlds’
Denk da hij wel door koerst zolang hij goed genoeg is om mee te doen voor winst in de voorjaarsklassiekers. Maar dat kan ook snel gaan uiteraard..quote:
Er is nog niet iets van achteruitgang te zien, maar tegen die tijd kan dat natuurlijk wel zo zijn inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2026 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan is hij 35/36 ofzo...alleen Piti en ons Joop zijn op dit soort leeftijden wereldkampioen geworden.
Wat had hij moeten doen dan? Vol mee achtervolgen?quote:Op zondag 27 september 2026 21:59 schreef Szura het volgende:
Ik vond het wel een leuk interview. Amerikaanse wielrenners vind ik vaak nog wel sympathiek itt vrijwel alle Amerikanen in andere sporten.quote:Op zondag 27 september 2026 21:59 schreef Szura het volgende:
Behalve dan dat McNulty, en UAE in het verlengde daarvan, dit natuurlijk nooit zouden doen als de rollen waren omgedraaid.quote:Op zondag 27 september 2026 22:00 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Wielrennen is nog altijd een ploegenspel, en dat heeft hij perfect uitgevoerd.
Dat wordt de grote afscheidsshow van Mes, ik neem aan dat het een parcours op zijn maat wordt.quote:Op zondag 27 september 2026 21:59 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
2029 zal ook wel een sprint wk worden
Die heeft alleen anper gekoerst dit jaarquote:Op zondag 27 september 2026 22:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er is nog niet iets van achteruitgang te zien, maar tegen die tijd kan dat natuurlijk wel zo zijn inderdaad.
Aan de andere kant is de nummer 2 van vandaag is ook 36.
Hebben we de PCS-uitspraak van Pogi zelf?quote:Op zondag 27 september 2026 22:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Mathieu is de enige op tv die Pogacar correct uitspreekt.
Tactiek om zijn startgeld omhoog te krikkenquote:Op zondag 27 september 2026 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
Matje doet geen uitspraak over de cross bij Sporza
Niks, hij heeft het perfect gedaan als ploeggenoot. Zou er alleen wat minder triomfantelijk staan na afloop. Hij zal er nog weleens aan terugdenken dat hij zelf die aanvaller had kunnen zijn, als hij weer eens door het genocidale UAE wordt teruggehaald.quote:Op zondag 27 september 2026 22:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat had hij moeten doen dan? Vol mee achtervolgen?
De Tom Boonen tactiekquote:Op zondag 27 september 2026 22:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Die heeft alleen anper gekoerst dit jaar
Mathieu in 2030; Vlaanderen Roubaix en het WK, 3 koersdagen
Hij gaat t.z.t. die wereldtitel wel even ophalen. Stilzitten is niks voor hem.quote:Op zondag 27 september 2026 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
Matje doet geen uitspraak over de cross bij Sporza
Hij rijdt al jaren vooral wereldbekers en daar geen startgeldquote:Op zondag 27 september 2026 22:03 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Tactiek om zijn startgeld omhoog te krikken
Wel lastig als je quasi onverstaanbaar bentquote:Op zondag 27 september 2026 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Gilbert handelt nog steeds in tweedehands auto's.
Die niet, wel deze:quote:Op zondag 27 september 2026 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hebben we de PCS-uitspraak van Pogi zelf?
Er was niet perse bekend toch wanneer ze uitgerekend is?quote:Op zondag 27 september 2026 22:05 schreef H.Vviv het volgende:
Laat Van der Poel en zijn vriendin maar eerst ouders worden. Daarna zal vanzelf of hij komend seizoen in het veld terugkeert.
Eens zien hoe hij het oppakt als zijn eigen kind hem van zijn slaap houdtquote:Op zondag 27 september 2026 22:05 schreef H.Vviv het volgende:
Laat Van der Poel en zijn vriendin maar eerst ouders worden. Daarna zal vanzelf of hij komend seizoen in het veld terugkeert.
januari stond in de instagram postquote:Op zondag 27 september 2026 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Er was niet perse bekend toch wanneer ze uitgerekend is?
Maar ze kwamen ook nooit echt weg vandaagquote:Op zondag 27 september 2026 22:05 schreef TAmaru het volgende:
Seixas en Del Toro hadden gewoon het probleem dat ze geen ploegmaats meer hadden. In de Grand Prix is het veel makkelijker te controleren natuurlijk en dan gewoon wegknallen op de laatste klim
quote:Op zondag 27 september 2026 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Er was niet perse bekend toch wanneer ze uitgerekend is?
quote:Van der Poel en Bertels maakten eind juni bekend dat zij hun eerste kindje verwachten. Toen werd ook duidelijk dat het om een meisje gaat en dat de geboorte voor januari 2027 wordt verwacht.
Heb bij Seixas ook niet echt punch gezien vandaag, het was meer op kop boren. Bij Del Toro zat er veel meer op z’n versnellingen.quote:Op zondag 27 september 2026 22:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ze kwamen ook nooit echt weg vandaag
Del Toro heeft toch ook nul tactisch vernuft. Dat is versnellen, nog eens flink doortrekken, zien dat er nog steeds iemand in je wiel zit en dan direct vragen om een overname waarna het logischerwijs weer stilvalt. Heel hard trappen, heel weinig denken.quote:Op zondag 27 september 2026 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb bij Seixas ook niet echt punch gezien vandaag, het was meer op kop boren. Bij Del Toro zat er veel meer op z’n versnellingen.
Die moesten ook al vroeg zelf op van alles reageren of situaties herstellen, waardoor ze misschien net die laatste punch misten om een keer verschil te maken. Voor Pidcock hetzelfde.quote:Op zondag 27 september 2026 22:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ze kwamen ook nooit echt weg vandaag
quote:Paul Seixas tegen Eurosport: "Het is een schande wat ik vandaag heb gedaan. Zo'n kramp krijgen, dat is een kinderlijke fout. Ik heb nog nooit kramp gehad in mijn leven op de fiets, vandaag moet ik ergens een fout hebben gemaakt. Ik ben extreem teleurgesteld, niet alleen in mezelf omdat dat is wat ik verdien, maar voor heel Frankrijk, voor het hele team. Ze hebben geweldig werk geleverd, ze verdienen geen leider zoals ik."
Ik heb vandaag een flinke brug in beeld gezien, kunnen we die bewaken?quote:
Titi tactics!quote:Op zondag 27 september 2026 22:24 schreef franklop het volgende:
Denk wel dat het Franse team zichzelf wat overschatte. Laatste 100km zat Paul praktisch alleen
Ze hadden denk ik niet gedacht dat ze zo de slag zouden missen nadat Armirail die eerste koplopers had binnengehengeld. Daarna hebben ze zich allemaal over de kling gejaagd om dat te herstellen.quote:Op zondag 27 september 2026 22:24 schreef franklop het volgende:
Denk wel dat het Franse team zichzelf wat overschatte. Laatste 100km zat Paul praktisch alleen
Ja, maar misschien ook zijn eerste echte teleurstelling?quote:Op zondag 27 september 2026 22:28 schreef Szura het volgende:
Pol is al zo hard voor zichzelf, nu al kapot aan de druk van de Franse pers
Bruno war later inzetten had misschien ook nog wel gekundquote:Op zondag 27 september 2026 22:36 schreef H.Vviv het volgende:
Uiteindelijk waren de ploeggenoten van Seixas buiten Bruno gewoon niet goed genoeg. Baudin zat nog wel mee in de eerste groep, maar de rest was echt tegenvallend.
Gewoon een mannetje a la Armirail bijsteken, maar niet meer, en dan wel Lenny en Gregoire selecteren zou wel helpen. Cosnefroy was ook nog een nuttige kracht geweest. Renners als Jegat, Sivakov, Labrosse en Prodhomme hebben toch wat te weinig kwaliteiten. Alhoewel misschien Labrosse nog als laatste man.quote:Op zondag 27 september 2026 22:24 schreef franklop het volgende:
Denk de rol die Bruno had wel het beste bij hem past. Je had die rol eventueel aan Sivakov kunnen geven, maar gezien zijn vorm was dat ook niet erg hoopvol geweest. Frankrijk heeft de pech gehad dat Van der Poel heel snel de koers wou openbreken, en daarna scheve situaties moesten rechtzetten.quote:Op zondag 27 september 2026 22:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bruno war later inzetten had misschien ook nog wel gekund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |