Matthews heeft gekoerst zoals Matthews altijd koerst. Al was hij vandaag wel extreem goed, maar je begrijpt wat ik bedoel. Een groep waarin hij aanwezig is draait nooit rond, zo ook nu weer. Hij zal balen, maar hij zal zich niet ineens op zijn 36e gaan afvragen hoe het toch komt dat hij iedere keer de sprint om de tweede plaats wint.quote:Op zondag 27 september 2026 21:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij was fantastisch en dit was de juiste tactisch op basis van wat je mocht verwachten. Achteraf zou ik denken dat Del Toro en Seixas altijd wel hadden gereden.
Maar je kunt zeker geen kritiek hebben na zo'n koers.
Matthews zal toch ook slecht slapen dat hij McNutty niet wat dichter gehouden heeft na de laatste lange klim
We hebben ook allemaal een spiegel, ik ga niemand uitmaken voor lelijk en raad de rest hier aan dat ook niet zomaar te doenquote:Op zondag 27 september 2026 21:36 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
We kennen allemaal Daniel Martin ook nog wel
*Matxin en Graaf Draculaquote:Op zondag 27 september 2026 21:35 schreef TAmaru het volgende:
ik begrijp echt niet hoe iemand kan beweren dat hij de trui onwaardig is
hij heeft hier de volledige wereldtop afgehouden op een keihard circuit
Brandon is blijkbaar tot meer in staat dan we allemaal dachten
Zullen we nu een paar walgelijk kutacts gaan zien aankomend jaar van Pogacar die McNulty naar de overwinning gaat rijden in wat kleinere koersjes?quote:Op zondag 27 september 2026 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met een subtopper in de regenboogtrui, maar de trui in 9 van de 10 koersen zien knechten is echt walgelijk.
Hij zat op 2 rondjes op 2 minuten en laatste rondje op 3quote:Op zondag 27 september 2026 21:35 schreef opgebaarde het volgende:
Klasse dat zo'n Van Aert het WK toch uitrijdt terwijl hij drie rondes voor het einde al op vijf minuten achterstand gezet was. Wst een gek
Zo diep zullen ze vast niet analyseren.quote:Op zondag 27 september 2026 21:37 schreef Szura het volgende:
De Sporza-studio heeft begrip voor Del Toro, ik wacht af of de NOS-studio hem wel sloopt
Als je wanneer ze tot 8 seconden komen nog een keer kunt uitlopen in je solo van 32km heb je het echt wel verdiend.quote:Op zondag 27 september 2026 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, krijgt de voorsprong wel echt cadeau. En het hielp dat Jorgenson bizar goed was, die heeft echt veel kunnen counteren. Al dwing je het zelf af door op het juiste moment in de aanval te gaan.
Die lachen zich helemaal het apelazerus en zetten hem deze winter gewoon weer bovenaan op de zwarte lijst.quote:Op zondag 27 september 2026 21:36 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel zou Jorgenson overgemaakt krijgen uit de Emiraten
Sporza moet wel na de Roglic bashquote:Op zondag 27 september 2026 21:37 schreef Szura het volgende:
De Sporza-studio heeft begrip voor Del Toro, ik wacht af of de NOS-studio hem wel sloopt
België heeft een lange geschiedenis met min & onmin vanwege sponsorbelangen in eigen en in andere landenteams.quote:Op zondag 27 september 2026 21:37 schreef Szura het volgende:
kijk een Evenepoel, die misgun ik het, want ik vind hem onprettigquote:
Dus je hebt er wel een probleem mee. Mooi, ik ook.quote:Op zondag 27 september 2026 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met een subtopper in de regenboogtrui, maar de trui in 9 van de 10 koersen zien knechten is echt walgelijk.
Waarschijnlijk krijgt hij aankomend jaar de tier one sauce want publicitair interessant.quote:Op zondag 27 september 2026 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die moeten wel beloofd hebben hem van zwarte lijst af te halen, anders zal hij nog spijt krijgenquote:Op zondag 27 september 2026 21:36 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel zou Jorgenson overgemaakt krijgen uit de Emiraten
Toch heeft ie nog best wat dicht gereden. Dat zegt ook meer over de anderen. Del Toro reed dom, en Seixas had het totaal niet. En Remco ook niet.quote:Op zondag 27 september 2026 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Matthews heeft gekoerst zoals Matthews altijd koerst. Al was hij vandaag wel extreem goed, maar je begrijpt wat ik bedoel. Een groep waarin hij aanwezig is draait nooit rond, zo ook nu weer. Hij zal balen, maar hij zal zich niet ineens op zijn 36e gaan afvragen hoe het toch komt dat hij iedere keer de sprint om de tweede plaats wint.
Rekenen we dan merkenploegen mee?quote:Op zondag 27 september 2026 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ploegenspel hoort gewoon bij het wielrennen.
Die weten niet dat ze ploeggenoten zijn.quote:Op zondag 27 september 2026 21:37 schreef Szura het volgende:
Mathieu kennende zet ie er een punt achter.quote:Op zondag 27 september 2026 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat Mathieu Lombadije rijden? Met deze benen zijn er zeker mogelijkheden.
Ja, eens, maar van dat stuk ongeluk verwacht ik ook niet veel meer.quote:Op zondag 27 september 2026 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rekenen we dan merkenploegen mee?
Del Toro met zijn Giro en nu dit, wat een parodie op een coureur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |