Er is nog hoop voor je!quote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe kun je zon lekker wijf hebben met zo'n hoofd.
Dat lijkt me onmogelijk om te zeggen. Hij was altijd alleen komen te zitten tegen landen met meerdere renners, het was altijd tactisch geworden. Dan kun je maar beter zelf het heft in handen nemen. Perfect gereden als je het mij vraagt, alleen wat pech dat Seixas en Del Toro bleven aanvallen, en pech dat Wout zich nog een keer nodeloos ging opofferen voor Remco. Het moet ook allemaal meezitten, en dat zat het net niet.quote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Van der Poel wacht, wint hij hier makkelijk. Maar dat is achteraf makkelijk praten natuurlijk
Voeckler heeft bloed aan zijn handen.quote:Op zondag 27 september 2026 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ter vergelijking.
McNulty reed de twee laatste ronden in 20 minuten. Bruno reed 4 rondjes rond de 18.30.
300 km geleden.quote:Op zondag 27 september 2026 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ter vergelijking.
McNulty reed de twee laatste ronden in 20 minuten. Bruno reed 4 rondjes rond de 18.30.
Ja, die ook ja, misschien nog wel mooier.quote:
Die reed het WK voor z'n land. Helaas reden de UAE-renners als aparte ploeg.quote:Op zondag 27 september 2026 21:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jorgenson ook helemaal happy doen terwijl UAE inclusief McNulty hem al een paar jaar dwars proberen te zitten als die een keertje wil ontsnappen. Dan ben je ook wel af.
Wel omdat 2 van de sterkste renners in koers niet achter hem aan rijdenquote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Doe normaal man, 32km solo. Dan verdien je de trui dubbel en dwars.
Je moeder.quote:
Ik vind dat Matje zich als een (Nederlandsche) leeuw heeft geweerd.quote:Op zondag 27 september 2026 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me onmogelijk om te zeggen. Hij was altijd alleen komen te zitten tegen landen met meerdere renners, het was altijd tactisch geworden. Dan kun je maar beter zelf het heft in handen nemen. Perfect gereden als je het mij vraagt, alleen wat pech dat Seixas en Del Toro bleven aanvallen, en pech dat Wout zich nog een keer nodeloos ging opofferen voor Remco. Het moet ook allemaal meezitten, en dat zat het net niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |