Een van de mooiste WK's van de afgelopen jaren.quote:
WTF.quote:Op zondag 27 september 2026 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
Evenepoel verdient een medaille voor strijdlust
UAE-winst is nooit een reden voor blijdschap.quote:Op zondag 27 september 2026 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet niet zo goed dat ik blij moet zijn
Als Van der Poel wacht, wint hij hier makkelijk. Maar dat is achteraf makkelijk praten natuurlijkquote:Op zondag 27 september 2026 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende: Wat een koers. Alleen een weerzinwekkende kampioen. De trui volstrekt onwaardig. Maar Matthews als alternatief was ook walgelijk geweest. Tja.
Doe normaal man, 32km solo. Dan verdien je de trui dubbel en dwars.quote:Op zondag 27 september 2026 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een koers.
Alleen een weerzinwekkende kampioen. De trui volstrekt onwaardig.
Maar Matthews als alternatief was ook walgelijk geweest. Tja.
Je moet ook niet op de Belg kijken joh, die gasten hebben al 10 Chouffe en 2 flessen wijn op voordat ze gaan beginnen aan de uitzending.quote:Op zondag 27 september 2026 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
Evenepoel verdient een medaille voor strijdlust
Nee, dan blijft hij er nooit bij op de klimquote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Van der Poel wacht, wint hij hier makkelijk. Maar dat is achteraf makkelijk praten natuurlijk
Jorgenson ook helemaal happy doen terwijl UAE inclusief McNulty hem al een paar jaar dwars proberen te zitten als die een keertje wil ontsnappen. Dan ben je ook wel af.quote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef Szura het volgende:
Geweldige koers, maar wat een walgelijke winnaar. Met een extra ploegmaat in Del Toro en dan straks slaven in de Tour.
Soms lijkt het er toch op dat niet de hele wereld der celebrities alleen maar voor de oppervlakte gaat, wowquote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe kun je zon lekker wijf hebben met zo'n hoofd.
Dan was het koersverloop heel anders geweest natuurlijk, hier heeft Matje voor gezorgd.quote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Van der Poel wacht, wint hij hier makkelijk. Maar dat is achteraf makkelijk praten natuurlijk
Glasgow was ook knotsgek!quote:Op zondag 27 september 2026 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een van de mooiste WK's van de afgelopen jaren.
Dan wordt het inderdaad een hele andere koers.quote:Op zondag 27 september 2026 21:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nee, dan blijft hij er nooit bij op de klim
Is Evenepoel niet tochquote:Op zondag 27 september 2026 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gebroederlijk naast elkaar jeetje
Er is nog hoop voor je!quote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe kun je zon lekker wijf hebben met zo'n hoofd.
Dat lijkt me onmogelijk om te zeggen. Hij was altijd alleen komen te zitten tegen landen met meerdere renners, het was altijd tactisch geworden. Dan kun je maar beter zelf het heft in handen nemen. Perfect gereden als je het mij vraagt, alleen wat pech dat Seixas en Del Toro bleven aanvallen, en pech dat Wout zich nog een keer nodeloos ging opofferen voor Remco. Het moet ook allemaal meezitten, en dat zat het net niet.quote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voeckler heeft bloed aan zijn handen.quote:Op zondag 27 september 2026 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ter vergelijking.
McNulty reed de twee laatste ronden in 20 minuten. Bruno reed 4 rondjes rond de 18.30.
300 km geleden.quote:Op zondag 27 september 2026 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ter vergelijking.
McNulty reed de twee laatste ronden in 20 minuten. Bruno reed 4 rondjes rond de 18.30.
Ja, die ook ja, misschien nog wel mooier.quote:
Die reed het WK voor z'n land. Helaas reden de UAE-renners als aparte ploeg.quote:Op zondag 27 september 2026 21:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jorgenson ook helemaal happy doen terwijl UAE inclusief McNulty hem al een paar jaar dwars proberen te zitten als die een keertje wil ontsnappen. Dan ben je ook wel af.
Wel omdat 2 van de sterkste renners in koers niet achter hem aan rijdenquote:Op zondag 27 september 2026 21:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Doe normaal man, 32km solo. Dan verdien je de trui dubbel en dwars.
Je moeder.quote:
Ik vind dat Matje zich als een (Nederlandsche) leeuw heeft geweerd.quote:Op zondag 27 september 2026 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me onmogelijk om te zeggen. Hij was altijd alleen komen te zitten tegen landen met meerdere renners, het was altijd tactisch geworden. Dan kun je maar beter zelf het heft in handen nemen. Perfect gereden als je het mij vraagt, alleen wat pech dat Seixas en Del Toro bleven aanvallen, en pech dat Wout zich nog een keer nodeloos ging opofferen voor Remco. Het moet ook allemaal meezitten, en dat zat het net niet.
Denk dat Pidcock de beste man in koers was.quote:Op zondag 27 september 2026 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pidcock kan ook nog wel balen. Die had echt goede benen, maar precies gevallen op het moment dat de koers ontplofte en daarna constant achter de feiten aan moeten rijden.
Ga jij anders even 300km fietsen inclusief een solo van 60 km.quote:
Jean Robic was ooit wereldkampioen veldrijden.quote:
Zoveel is hij ouder geworden vandaag?quote:
Leek inderdaad wel een van de sterksten in koers, bleef maar aanvallen op het einde, als hij los was gekomen met iemand die mee wilde rijden had hij kunnen winnenquote:Op zondag 27 september 2026 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pidcock kan ook nog wel balen. Die had echt goede benen, maar precies gevallen op het moment dat de koers ontplofte en daarna constant achter de feiten aan moeten rijden.
Ook een tijd achter Onley vastgezeten, waardoor zowel Yates als hijzelf ook niks konden doen.quote:Op zondag 27 september 2026 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
McNulty is een mooie jongen.quote:Op zondag 27 september 2026 21:33 schreef raptorix het volgende:
Iedereen die beweert dat hij lelijk is moet nu een selfie posten.
Alleen deed hij toen wel iets.quote:Op zondag 27 september 2026 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook een tijd achter Onley vastgezeten, waardoor zowel Yates als hijzelf ook niks konden doen.
Wel de echt taaie renners. Zo'n Kung ook.quote:Op zondag 27 september 2026 21:29 schreef Marcoss het volgende:
2,5 uur volle bak koers gehad en dan Bling, Thieu en Mads in de top-6. Die had ik niet helemaal aan zien komen
Hij was fantastisch en dit was de juiste tactisch op basis van wat je mocht verwachten. Achteraf zou ik denken dat Del Toro en Seixas altijd wel hadden gereden.quote:Op zondag 27 september 2026 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me onmogelijk om te zeggen. Hij was altijd alleen komen te zitten tegen landen met meerdere renners, het was altijd tactiek geworden. Dan kun je maar beter zelf het heft in handen nemen. Perfect gereden als je het mij vraagt, alleen wat pech dat Seixas en Del Toro bleven aanvallen, en pech dat Wout zich nog een keer nodeloos ging opofferen voor Remco. Het moet ook allemaal meezitten, en dat zat het net niet.
Als Thymen Arensman meedoet, dan wint hij.quote:Op zondag 27 september 2026 21:33 schreef hhh38 het volgende:
Als Del Toro gewoon voor zichzelf rijdt krijg je een totaal andere koers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |