Er was niet perse bekend toch wanneer ze uitgerekend is?quote:Op zondag 27 september 2026 22:05 schreef H.Vviv het volgende:
Laat Van der Poel en zijn vriendin maar eerst ouders worden. Daarna zal vanzelf of hij komend seizoen in het veld terugkeert.
Eens zien hoe hij het oppakt als zijn eigen kind hem van zijn slaap houdtquote:Op zondag 27 september 2026 22:05 schreef H.Vviv het volgende:
Laat Van der Poel en zijn vriendin maar eerst ouders worden. Daarna zal vanzelf of hij komend seizoen in het veld terugkeert.
januari stond in de instagram postquote:Op zondag 27 september 2026 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Er was niet perse bekend toch wanneer ze uitgerekend is?
Maar ze kwamen ook nooit echt weg vandaagquote:Op zondag 27 september 2026 22:05 schreef TAmaru het volgende:
Seixas en Del Toro hadden gewoon het probleem dat ze geen ploegmaats meer hadden. In de Grand Prix is het veel makkelijker te controleren natuurlijk en dan gewoon wegknallen op de laatste klim
quote:Op zondag 27 september 2026 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Er was niet perse bekend toch wanneer ze uitgerekend is?
quote:Van der Poel en Bertels maakten eind juni bekend dat zij hun eerste kindje verwachten. Toen werd ook duidelijk dat het om een meisje gaat en dat de geboorte voor januari 2027 wordt verwacht.
Heb bij Seixas ook niet echt punch gezien vandaag, het was meer op kop boren. Bij Del Toro zat er veel meer op z’n versnellingen.quote:Op zondag 27 september 2026 22:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ze kwamen ook nooit echt weg vandaag
Del Toro heeft toch ook nul tactisch vernuft. Dat is versnellen, nog eens flink doortrekken, zien dat er nog steeds iemand in je wiel zit en dan direct vragen om een overname waarna het logischerwijs weer stilvalt. Heel hard trappen, heel weinig denken.quote:Op zondag 27 september 2026 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb bij Seixas ook niet echt punch gezien vandaag, het was meer op kop boren. Bij Del Toro zat er veel meer op z’n versnellingen.
Die moesten ook al vroeg zelf op van alles reageren of situaties herstellen, waardoor ze misschien net die laatste punch misten om een keer verschil te maken. Voor Pidcock hetzelfde.quote:Op zondag 27 september 2026 22:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ze kwamen ook nooit echt weg vandaag
quote:Paul Seixas tegen Eurosport: "Het is een schande wat ik vandaag heb gedaan. Zo'n kramp krijgen, dat is een kinderlijke fout. Ik heb nog nooit kramp gehad in mijn leven op de fiets, vandaag moet ik ergens een fout hebben gemaakt. Ik ben extreem teleurgesteld, niet alleen in mezelf omdat dat is wat ik verdien, maar voor heel Frankrijk, voor het hele team. Ze hebben geweldig werk geleverd, ze verdienen geen leider zoals ik."
Ik heb vandaag een flinke brug in beeld gezien, kunnen we die bewaken?quote:
Titi tactics!quote:Op zondag 27 september 2026 22:24 schreef franklop het volgende:
Denk wel dat het Franse team zichzelf wat overschatte. Laatste 100km zat Paul praktisch alleen
Ze hadden denk ik niet gedacht dat ze zo de slag zouden missen nadat Armirail die eerste koplopers had binnengehengeld. Daarna hebben ze zich allemaal over de kling gejaagd om dat te herstellen.quote:Op zondag 27 september 2026 22:24 schreef franklop het volgende:
Denk wel dat het Franse team zichzelf wat overschatte. Laatste 100km zat Paul praktisch alleen
Ja, maar misschien ook zijn eerste echte teleurstelling?quote:Op zondag 27 september 2026 22:28 schreef Szura het volgende:
Pol is al zo hard voor zichzelf, nu al kapot aan de druk van de Franse pers
Bruno war later inzetten had misschien ook nog wel gekundquote:Op zondag 27 september 2026 22:36 schreef H.Vviv het volgende:
Uiteindelijk waren de ploeggenoten van Seixas buiten Bruno gewoon niet goed genoeg. Baudin zat nog wel mee in de eerste groep, maar de rest was echt tegenvallend.
Gewoon een mannetje a la Armirail bijsteken, maar niet meer, en dan wel Lenny en Gregoire selecteren zou wel helpen. Cosnefroy was ook nog een nuttige kracht geweest. Renners als Jegat, Sivakov, Labrosse en Prodhomme hebben toch wat te weinig kwaliteiten. Alhoewel misschien Labrosse nog als laatste man.quote:Op zondag 27 september 2026 22:24 schreef franklop het volgende:
Denk de rol die Bruno had wel het beste bij hem past. Je had die rol eventueel aan Sivakov kunnen geven, maar gezien zijn vorm was dat ook niet erg hoopvol geweest. Frankrijk heeft de pech gehad dat Van der Poel heel snel de koers wou openbreken, en daarna scheve situaties moesten rechtzetten.quote:Op zondag 27 september 2026 22:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bruno war later inzetten had misschien ook nog wel gekund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |