abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221856036
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het feit dat ze voor elkaar opkomen en zichzelf niet censureren om boze onzekere figuren te pleasen, die toch nooit tevreden zijn.
Het is ook dierenmishandeling om nooit met je hondjes buiten te kunnen komen.
pi_221856059
Oh ja, manosphere. Gaan we de religekkies weer niet noemen?
pi_221856065
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het feit dat ze voor elkaar opkomen en zichzelf niet censureren om boze onzekere figuren te pleasen, die toch nooit tevreden zijn.
Waarom zou mijn buurman op moeten komen voor een stel relnichten die aan een ketting door de straat kruipen in Amsterdam, enkel en alleen omdat die homo is? Hou toch op met je rare hokjes denken.
  vrijdag 25 september 2026 @ 17:04:32 #54
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_221856112
Heel goed , duw nog maar meer door de strot, net zolang tot er niet meer over gesproken wordt en het geen hot topic meer is.

ik krijg dagelijks zaken door mijn strot geduwd waar ik niet op zit te wachten ,van dikke bierbuiken in te korte shirts, witte sokken in sandalen, gesluierde vrouwen in lelijke kleding,domme kapsels,ongeschoren kerels,snelwegblokkeerders, dikke wijven etc.
Dat moeten we allemaal maar pikken en er wordt niet geklaagd want we zijn er aan gewend,het hoort er nou eenmaal bij in een samenleving, net zoals homo's erbij horen in alle soorten en maten, en dus lekker doorgaan tot we er ook aan gewend zijn dat er regenboog zebrapaden etc zijn :W
pi_221856116
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 14:46 schreef Hexagon het volgende:
Het is ook wat als een homo zou zeggen:

"Ja je moet mij leuk en aardig vinden!! Maar transgenders zijn stom!! Die moet je niet leuk vinden!!"

Die kan zichzelf dan ook weggooien.
:')

Ach, nog soort van blij dat je niet de vergelijking met gekleurde mensen bent aangegaan.

(en als je op SM gaat dan staat je ook nog wel een schrikreactie te wachten, heb in 1 van de eerdere draadjes al een voorbeeld gegeven)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221856138
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 17:04 schreef Flow3r het volgende:
Heel goed , duw nog maar meer door de strot, net zolang tot er niet meer over gesproken wordt en het geen hot topic meer is.

ik krijg dagelijks zaken door mijn strot geduwd waar ik niet op zit te wachten ,van dikke bierbuiken in te korte shirts, witte sokken in sandalen, gesluierde vrouwen in lelijke kleding,domme kapsels,ongeschoren kerels,snelwegblokkeerders, dikke wijven etc.
Dat moeten we allemaal maar pikken en er wordt niet geklaagd want we zijn er aan gewend,het hoort er nou eenmaal bij in een samenleving, net zoals homo's erbij horen in alle soorten en maten, en dus lekker doorgaan tot we er ook aan gewend zijn dat er regenboog zebrapaden etc zijn :W
Kijk maar uit, over twee jaar komt het OM even verhaal halen bij je.
pi_221856139
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is gewoon een subcultuur die volgens de visie van de pride ook erg mag zijn.

Heel goed dat ze die niet voor de bus gooien uit PR-overwegingen.
Tja, dat is poepsex ook. Dat moet dus ook maar gewoon in het openbaar plaatsvinden?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221856149
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 15:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het valt trouwens op dat de mensen die het hardst schreeuwen over microaggressie, gekwetst zijn etc kennelijk wel vinden dat je het maar moet accepteren als je op de openbare weg een vent met een stijve lul in een leernichtenpak tegenkomt.

Dan telt opeens zijn belang om zijn exhibitionistische fetisj uit te leven zwaarder dan het belang om niet geconfronteerd te worden met stijve piemels op de openbare weg.
Free The Penis!

Denk je dat FTP zal aanslaan?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221856155
quote:

Oke, mijn oprechte vraag: waarom zou je dat willen?

- denk je dat het nu opeens voor wel meer acceptatie gaat zorgen?

- wil je juist dat er minder acceptatie komt?

- gaat het je erom om die verrekte rechtsconservatieven dwars te zitten?

Waarom zou je in hemelsnaam door willen gaan met iets dat irritatie opwekt en zorgt voor minder acceptatie? Zeg het me, waarom?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221856168
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 17:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Free The Penis!

Denk je dat FTP zal aanslaan?
In bepaalde kringen zal dat zeker aanslaan, mits het uit de juiste hoek komt. Als gehandicapte queervereniging "het harde latje" het doet zal het worden toegejuichd, als de FVD jeugd er mee komt zal het waarschijnlijk op grote bezwaren kunnen rekenen van dezelfde mensen.
  vrijdag 25 september 2026 @ 17:17:59 #61
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221856182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Want daar wordt je onzeker van als die een keer bij een pride te zien zijn?
Als ik jou in je gezicht tuf zal je daar ook niet onzeker van worden waarschijnlijk. Toch is er een reden dat je dat niet wil.
pi_221856183
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Want daar wordt je onzeker van als die een keer bij een pride te zien zijn?
Nee hoor, maar het is weinig bevorderlijk als je doel mainstream acceptatie is.

Als feministen een praatje willen houden over vrouwenrechten is het ook niet zo'n handig idee om Patricia Paay op het podium te hebben staan met een toiletbril om haar nek.
pi_221856204
Ik ben trouwens dat hele politieke hersenspoelen in de klas en op het werk spuug en spuugzat.

Op school wil ik leren en op het werk wil ik werken. Als ik in mijn vrije tijd te maken krijg met politiek kan ik weglopen.
Ik eis datzelfde recht op mijn werk en op scholen. Ieder moet het recht krijgen zich te distantiëren van overtuigingen en levensstijlen die hem of haar niet boeien en volledig irrelevant zijn ivm leerstof en werk.
pi_221856231
Ik merk aan mezelf eigenlijk soms dat ik denk dat iemand 'lbtgi'-is, en dat vind ik juist niet correct eigenlijk. Waarom moet er een stempel op, iedereen is toch gelijk, ik denk ook niet dat iemand hetero is?
Ik groeide op in de jaren 80 en 90, en in mijn bubbel (die zich deels strekte tot Laakkwartier en Schilderswijk in Den Haag) en in de voetbalwereld, was homo zijn niet echt een ding. Niet dat het er niet was, maar het was niet apart ofzo. Heb ook nooit het idee gehad dat homo zijn iets zou zijn om je zorgen over te maken, of achter te houden ofzo.
Wordt er doordat er zoveel aandacht aan is, door sommigen anders gekeken naar lgbtqi-mensen? En zijn sommige intitiatieven daar dan niet een beetje in doorgeschoten?
  vrijdag 25 september 2026 @ 17:38:02 #65
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_221856268
quote:

Er meer over praten zodat er minder over gepraat wordt.

Vind je dat zelf ook niet een beetje tegenstrijdig?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_221856279
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 17:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik merk aan mezelf eigenlijk soms dat ik denk dat iemand 'lbtgi'-is, en dat vind ik juist niet correct eigenlijk. Waarom moet er een stempel op, iedereen is toch gelijk, ik denk ook niet dat iemand hetero is?
Ik groeide op in de jaren 80 en 90, en in mijn bubbel (die zich deels strekte tot Laakkwartier en Schilderswijk in Den Haag) en in de voetbalwereld, was homo zijn niet echt een ding. Niet dat het er niet was, maar het was niet apart ofzo. Heb ook nooit het idee gehad dat homo zijn iets zou zijn om je zorgen over te maken, of achter te houden ofzo.
Wordt er doordat er zoveel aandacht aan is, door sommigen anders gekeken naar lgbtqi-mensen? En zijn sommige intitiatieven daar dan niet een beetje in doorgeschoten?
Vroeger was je homo en daar mee klaar.
Als je nu zegt dat je homo bent wordt je geassocieerd als een regenboog activist.
  vrijdag 25 september 2026 @ 17:45:34 #67
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221856292
Boosheid in De Afspraak (Canvas), gisteren:

Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 25 september 2026 @ 19:01:21 #68
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_221856763
quote:
Iemand anders waanideën opdringen is wat gristenen en moslims al heeeeel lang proberen. En weet je wat? Het is nog steeds een hot topic. Conclusie: je zwetst uit je nek.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 25 september 2026 @ 19:08:52 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221856815
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Waarom zou mijn buurman op moeten komen voor een stel relnichten die aan een ketting door de straat kruipen in Amsterdam, enkel en alleen omdat die homo is? Hou toch op met je rare hokjes denken.
Is je buurman de pride?
  vrijdag 25 september 2026 @ 19:12:25 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221856834
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 17:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Tja, dat is poepsex ook. Dat moet dus ook maar gewoon in het openbaar plaatsvinden?
Als het onderdeel is van een vooraf aangekondigde vergunde manifestatie waar je weg kan blijven dan kan ik er niet mee zitten nee.
  vrijdag 25 september 2026 @ 19:19:57 #71
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221856893
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 15:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nou doe eens wat voorbeelden.
Check de vragen rubriek van refoweb.nl. Christenen zijn echt geen haar beter dan Moslims.
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 25 september 2026 @ 19:35:52 #72
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221856999
quote:

Het lijkt erop dat de defnitie van het concept vrijheid even buiten beeld is.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 25 september 2026 @ 19:38:53 #73
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221857031
Queers zijn van die verschrikkelijk irritante aanstellers. Die rare drang van zelfexpressie is lachwekkend. Maar voor de rest moeten ze met rust worden gelaten, ze mogen er zijn.
Alle dingen zijn onuitsprekelijk vermoeiend ~ Prediker 1:8
pi_221857143
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 19:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Is je buurman de pride?
O wacht, het is een Amsterdams dingetje…
pi_221857148
Moeten er weer extra letters bij.
Zak erin.
pi_221857212
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 19:19 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Check de vragen rubriek van refoweb.nl. Christenen zijn echt geen haar beter dan Moslims.
Net even gekeken, ik zie een open discussie met twee basisvisie’s. Niks mis mee toch?
pi_221857562
Ik ken persoonlijk niemand die antipathie tegen de homo’s en lesbiennes heeft ontwikkeld. Wel ken ik genoeg mensen die moe worden van het opgelegde transdenkbeeld. ‘Je kijkt Harry Potter, nou dan ben je transfoob’. Succes ermee verder dan.
pi_221857582
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 19:19 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Hmm.

Komen gereformeerden uit landen waar homoseksualiteit (met de dood) strafbaar is? Zijn groepjes gereformeerde jongeren in de Randstad inmiddels befaamd om hun potenrammen? Maken groepjes gereformeerden in AZCs het leven van homo's en lesbiennes zuur?

Het antwoord is natuurlijk op al deze vragen negatief. En dan laat ik nog even buiten beschouwing dat gereformeerden hier autochtoon zijn, moslims komen naar Nederland heel goed wetende dat het Westen hele andere normen en waarden heeft.

Ten derde neemt het aantal leden van de geformeerde gemeenten in Nederland af, waar het aantal moslims per generatie sterk toeneemt. Als de huidige trend doorzet heeft is bij de volgende jongste generatie van Nederland pakweg 20% Islamitisch.

Ten slotte kun je nog kijken naar geografische spreiding, gereformeerden zitten veelal op specifiek plekken in Nederland, veelal ook op hun eigen scholen. Moslims zitten overal, met name in de grote steden en meer dan eens ook op reguliere scholen waar men leeftijdsgenootjes kan 'infecteren' met homofoob gedachtegoed.

Kortom, nee, de vergelijking gaat niet op. De Islam is een véél groter gevaar voor de lhbt-gemeenschap dan het Christendom.
  vrijdag 25 september 2026 @ 21:55:21 #79
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221857822
quote:

Dat moeten we allemaal maar pikken en er wordt niet geklaagd want we zijn er aan gewend,het hoort er nou eenmaal bij in een samenleving, net zoals homo's erbij horen in alle soorten en maten, en dus lekker doorgaan tot we er ook aan gewend zijn dat er regenboog zebrapaden etc zijn.
Maar waarom moeten homo's altijd zo opzichtig overdreven doen? Kan het allemaal niet een onsje minder?
pi_221857833
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 21:55 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Maar waarom moeten homo's altijd zo opzichtig overdreven doen? Kan het allemaal niet een onsje minder?
Maar waarom moeten veel mannen altijd zo overdreven macho doen? Kan dat ook een onsje minder?
  vrijdag 25 september 2026 @ 22:00:56 #81
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221857842
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 21:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maar waarom moeten veel mannen altijd zo overdreven macho doen? Kan dat ook een onsje minder?
Nee, macho gedrag is een product van miljoenen jaren menselijke evolutie. Opzichtig nichterig gedrag is slechts een voorbijgaand cultuurdingetje.
pi_221857857
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 22:00 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Nee, macho gedrag is een product van miljoenen jaren menselijke evolutie. Opzichtig nichterig gedrag is slechts een voorbijgaand cultuurdingetje.
Trek een apenpak aan, man.
  vrijdag 25 september 2026 @ 22:04:59 #83
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221857862
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 22:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Watte?
pi_221857864
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 22:04 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Watte?
Ja, past bij jouw evolutie.
pi_221857872
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 22:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Seksualiteit gaat inderdaad vaak om macht en dominatie. Zit in de maatschappelijke en culturele structuren. Lees Michel Foucault maar.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 25 september 2026 @ 22:07:59 #86
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221857874
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 22:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, past bij jouw evolutie.
Mijn evolutie = de jouwe. Of ik moet nu met een AI-ding babbelen?
pi_221857880
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2026 22:07 schreef capricia het volgende:

[..]
Seksualiteit gaat inderdaad vaak om macht en dominatie. Zit in de maatschappelijke en culturele structuren. Lees Michel Foucault maar.
Dominantie heeft dan m.i. weer niets met seksualiteit te maken.
pi_221857900
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dominantie heeft dan m.i. weer niets met seksualiteit te maken.
Wel degelijk.

Wie bepaalt wat 'normaal' of 'deviant' is, oefent macht uit. Genderrollen, patriarchale verhoudingen en maatschappelijke normen beïnvloeden nu eenmaal hoe mensen hun seksualiteit beleven en uiten.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 25 september 2026 @ 22:16:41 #89
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221857921
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2026 20:54 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ken persoonlijk niemand die antipathie tegen de homo’s en lesbiennes heeft ontwikkeld. Wel ken ik genoeg mensen die moe worden van het opgelegde transdenkbeeld. ‘Je kijkt Harry Potter, nou dan ben je transfoob’. Succes ermee verder dan.
Dat is idd nogal radicaal. Wie legt je dat dan op? :(

Ik ben zelf nu met mijn neefje muziek van R.Kelly aan het luisteren. Zo kan het ook. Artiest en artistieke uiting moet je uit elkaar kunnen houden. Veroordeling door associatie is een beetje buitenproportioneel.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221857953
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2026 22:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Wel degelijk.

Wie bepaalt wat 'normaal' of 'deviant' is, oefent macht uit. Genderrollen, patriarchale verhoudingen en maatschappelijke normen beïnvloeden nu eenmaal hoe mensen hun seksualiteit beleven en uiten.
Oh, dan ben ik kennelijk enorm naief en geloof nog in liefdevolle seks zonder macht over de een tussen gelijke mensen die samen er van genieten.
  vrijdag 25 september 2026 @ 22:23:48 #91
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221857958
Maar luisteren naar dat 'door de strot duwen' is complete onzin. Je gaat toch geen toestemming vragen voor zichtbaarheid en welke uitingen 'eventueel kunnen passen' bij het overgevoelige incasseringsvermogen van de bekrompenen?

Queers moeten misschien wel hun palet verbreden met meer nuchtere rolmodellen, meer gedegen voorlichting. En misschien wat minder theatraliteit en minder symboliek.

Daarnaast moet je sowieso geen ongevraagde tekst en uitleg geven voor acceptatie. Je bent niemand iets verplicht en niet iedereen staat ervoor open. Wees gelijkwaardig en vraag niet om gelijkwaardigheid

[ Bericht 1% gewijzigd door Koekoekmakto op 25-09-2026 22:30:34 ]
  vrijdag 25 september 2026 @ 22:53:08 #92
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221858153
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 september 2026 22:23 schreef Koekoekmakto het volgende:
Maar luisteren naar dat 'door de strot duwen' is complete onzin. Je gaat toch geen toestemming vragen voor zichtbaarheid en welke uitingen 'eventueel kunnen passen' bij het overgevoelige incasseringsvermogen van de bekrompenen?

Queers moeten misschien wel hun palet verbreden met meer nuchtere rolmodellen, meer gedegen voorlichting. En misschien wat minder theatraliteit en minder symboliek.

Daarnaast moet je sowieso geen ongevraagde tekst en uitleg geven voor acceptatie. Je bent niemand iets verplicht en niet iedereen staat ervoor open. Wees gelijkwaardig en vraag niet om gelijkwaardigheid
Als die uitingen in de openbare ruimte zijn lijkt me de houding van maling aan de rest die je hier propagandeert niet de juiste insteek. De openbare ruimte is van iedereen dus daar zal je rekening met anderen moeten houden.
Als ik morgen hier met verf op de weg kalk dat ik Marietje zo'n lekker wijf vind wordt dat ook niet geaccepteert. Wordt er ook gewoon geredeneerd dat men niet geïnteresseerd is in mijn gevoelens Krijg ik het advies om dat lekker thuis op m'n eigen muur te gaan doen
pi_221858156
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 september 2026 22:23 schreef Koekoekmakto het volgende:

Lees de OP, leerlingen vinden dat. Leuk dat jij hier dit wederom niet serieus neemt en het afdoet als complete onzin.
pi_221858162
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 september 2026 22:16 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Dat is idd nogal radicaal. Wie legt je dat dan op? :(

Ik ben zelf nu met mijn neefje muziek van R.Kelly aan het luisteren. Zo kan het ook. Artiest en artistieke uiting moet je uit elkaar kunnen houden. Veroordeling door associatie is een beetje buitenproportioneel.
R Kelly, ook een lekker voorbeeld. Maar ieder zijn ding, weten zijn ouders dat ook?

Die man heeft 50 jaar celstraf gekregen… kinderporno, weet je nog?
pi_221858167
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 17:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Vroeger was je homo en daar mee klaar.
Als je nu zegt dat je homo bent wordt je geassocieerd als een regenboog activist.
Als ik nu jong en homo zou zijn, zou ik misschien niet uit de kast willen komen, omdat er zoveel poeha van wordt gemaakt. Mijn ouders zouden hun schouders hebben opgehaald als ik gezegd had homo te zijn. En dat lijkt me een goeie reactie.
  vrijdag 25 september 2026 @ 23:02:50 #96
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221858204
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 22:53 schreef the-eye het volgende:

[..]
Als die uitingen in de openbare ruimte zijn lijkt me de houding van maling aan de rest die je hier propagandeert niet de juiste insteek. De openbare ruimte is van iedereen dus daar zal je rekening met anderen moeten houden.
Als ik morgen hier met verf op de weg kalk dat ik Marietje zo'n lekker wijf vind wordt dat ook niet geaccepteert. Wordt er ook gewoon geredeneerd dat men niet geïnteresseerd is in mijn gevoelens Krijg ik het advies om dat lekker thuis op m'n eigen muur te gaan doen
Een vlaggetje is een vrij onschuldige uiting, lijkt mij. Net als een zebrapaadje. Sterker nog, dat is een uiting van solidariteit aangebracht door de gemeente. Ik zie geen queers de boel onderkalken.
  vrijdag 25 september 2026 @ 23:05:14 #97
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221858219
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 22:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Lees de OP, leerlingen vinden dat. Leuk dat jij hier dit wederom niet serieus neemt en het afdoet als complete onzin.
Ik neem de klagers in dit topic vooral niet serieus. En die leerlingen ook niet. Dat zou immers leeftijdsdiscriminatie zijn.
pi_221858237
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 september 2026 23:05 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ik neem de klagers in dit topic vooral niet serieus. En die leerlingen ook niet. Dat zou immers leeftijdsdiscriminatie zijn.
Ik neem het juist wel serieus. Dat de homo acceptatie daalt.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 25 september 2026 @ 23:10:40 #99
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221858241
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2026 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
R Kelly, ook een lekker voorbeeld. Maar ieder zijn ding, weten zijn ouders dat ook?

Die man heeft 50 jaar celstraf gekregen… kinderporno, weet je nog?
Echt waar, dat meen je niet 😱

*gna
pi_221858246
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2026 23:09 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik neem het juist wel serieus. Dat de homo acceptatie daalt.
Onder scholieren. In welk jaar hetzelfde onderzoek gedaan? De vraagstelling exact hetzelfde? Wel of geen social media?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')