abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221855706
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 15:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Niemand ontkent dat eerste. Het punt is dat er alléén naar homohaat wordt gewezen vanuit moslims maar dat de homohaat in eigen gelederen, onder conservatieve kringen, wordt gebagatelliseerd, oogluikend wordt toegestaan of ontkend, zolang men maar vooral naar moslims kan wijzen, terwijl mensen ook die balk in eigen ogen eens moeten verwijderen.
Volgens mij valt dat mee. Er is toch niemand die alleen de Moslims de schuld geeft? Er zijn heel veel redenen voor de terugloop.
pi_221855707
quote:

[..]
Niemand ontkent dat eerste. Het punt is dat er alléén naar homohaat wordt gewezen vanuit moslims maar dat de homohaat in eigen gelederen, onder conservatieve kringen, wordt gebagatelliseerd, oogluikend wordt toegestaan of ontkend, zolang men maar vooral naar moslims kan wijzen, terwijl mensen ook die balk in eigen ogen eens moeten verwijderen.
Nou doe eens wat voorbeelden.
pi_221855711
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 15:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Van mij mag iedereen doen wat hij wil met andere instemmende volwassenen, maar de openbare weg is van iedereen. Ook van mensen die hier aanstoot aan nemen.

Dat mag allemaal van mij, maar verwacht niet meer acceptatie.

Openbare seks van welke aard dan ook hoort sowieso niet op de openbare weg thuis. Maak er dan een besloten evenement van met minimaal 18 jr voor toegang en leef jezelf helemaal uit zou ik zeggen maar op de openbare weg, doe even normaal zeg.
Dit heeft ook niks meer met homo zijn te maken. Met een bal in je bek en hondenpak de weg op lopen. :')
  vrijdag 25 september 2026 @ 15:54:14 #29
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221855736
quote:

[..]
Ik denk dat er hier niemand is die homo's haat. Dat leeft alleen in jouw hoofd.
Mensen zijn wel klaar of hebben een tyfushekel aan de lgbht beweging. Zeker nu steeds duidelijker wordt dat flink wat homo's en lesbo's daar hetzelfde over denken
pi_221855759
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 15:50 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dit heeft ook niks meer met homo zijn te maken. Met een bal in je bek en hondenpak de weg op lopen. :')
Nee. Het is puur exhibitionisme. Simpelweg je fetisj op de openbare weg uitleven met toeschouwers.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221855765
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
In een ander topic las ik nog dat het de schuld van de moslims was dat homo-acceptatie afnam.

Blijkt het toch óók onder autochtone bevolking af te nemen "omdat het door de strot geduwd wordt".
Uit de OP:
quote:
Ook waren jongeren met een migratieachtergrond minder vaak positief over homoseksualiteit dan jongeren met alleen een Nederlandse afkomst. Smeenk ziet dat terug in zijn lessen. "Er is meer agressie en weerstand."
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221855781
quote:

[..]
Correct. Het is gewoon gekaapt als een freakshow.
Kan me zo goed voorstellen dat de doorsnee homo zich hier niet mee wil associëren.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 25 september 2026 @ 16:05:09 #33
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221855788
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Kan me zo goed voorstellen dat de doorsnee homo zich hier niet mee wil associëren.
Denk het wel.
pi_221855818
quote:
22 procent van de jongens tussen de 12 en 16 jaar en 51 procent van de meisjes: zo hoog, of laag, is het percentage dat homoseksualiteit accepteert. Dat was respectievelijk 40 en 78 procent. Een sterke daling dus.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-lhbti-gay-onderzoek

Is er ook onderzocht waar die sterke daling onder meisje vandaan komt?
Het argument manosfeer gaat daar namelijk niet op.
- Goethe, “Faust”
  Moderator vrijdag 25 september 2026 @ 16:12:35 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221855826
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 15:19 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat doen toch degenen die met de Palestijnse vlaggen tijdens de Pride staan te zwaaien?
Ja dan moet je wel idd _O- _O- _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221855877
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:10 schreef capricia het volgende:

[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-lhbti-gay-onderzoek

Is er ook onderzocht waar die sterke daling onder meisje vandaan komt?
Het argument manosfeer gaat daar namelijk niet op.
Wat dacht je van die furry’s? Meiden die verkleed als dier naar de klas komen en beginnen te blaffen naar de leraar?

Die groep valt hier ook onder en krijgt commentaar van menig klasgenoot, dan gaat het hard naar beneden met die cijfers.
pi_221855885
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:04 schreef capricia het volgende:

[..]
En dan krijgen ze nog een trap na omdat ze zich niet solidair verklaren met de freakshows uit de hoek van de progressieven. Tis echt om te janken zo waardeloos als zij behandeld worden.
pi_221855902
Mss is het wel openlijk anti-christelijk willen zijn.
  vrijdag 25 september 2026 @ 16:32:16 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221855940
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 15:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Beantwoord je vraag zelf eens.
Nee ik vind dat niet erg. Als ik het echt niet wil zien ga ik niet naar een pride. Maar daar ging ik toch al nooit naartoe.
pi_221855941
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat dacht je van die furry’s? Meiden die verkleed als dier naar de klas komen en beginnen te blaffen naar de leraar?

Die groep valt hier ook onder en krijgt commentaar van menig klasgenoot, dan gaat het hard naar beneden met die cijfers.
Ik kan (en wil, eigenlijk) niet geloven dat dat een erg wijdverspreid fenomeen is. Ik heb ze in het openbaar nog nooit gezien iig.
  vrijdag 25 september 2026 @ 16:35:13 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221855960
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 15:33 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Als je mainstream acceptatie wenst te bevorderen is dit nu eenmaal niet zo'n geweldig idee.
[ afbeelding ]
Want daar wordt je onzeker van als die een keer bij een pride te zien zijn?
pi_221855967
quote:

[..]
Welke 'eigen balk'? Het is toch echt de wokebrigade geweest die niet wilde horen dat het "door de strot duwen" van haar opvattingen juist een tegenovergesteld effect kon hebben. Evenmin wilde ze onder ogen zien dat de groei van de islamitische gemeenschap ook een afname van tolerantie met zich mee zou kunnen brengen.

Nu zit ze met twee gebakken peren, en nóg ligt de focus vooral op de balk in andermans oog.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 25 september 2026 @ 16:37:21 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221855970
quote:

[..]
Het is gewoon een subcultuur die volgens de visie van de pride ook erg mag zijn.

Heel goed dat ze die niet voor de bus gooien uit PR-overwegingen.
pi_221855975
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Want daar wordt je onzeker van als die een keer bij een pride te zien zijn?
Zolang ze hun poep maar opruimen, hé
pi_221855980
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik kan (en wil, eigenlijk) niet geloven dat dat een erg wijdverspreid fenomeen is. Ik heb ze in het openbaar nog nooit gezien iig.
Nijmegen Oost.
Dat zijn de echte, met blauw haar en gebreide haaienmutsen.
pi_221855993
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is gewoon een subcultuur die volgens de visie van de pride ook erg mag zijn.

Heel goed dat ze die niet voor de bus gooien uit PR-overwegingen.
Wat is er goed aan?
pi_221855996
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:36 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Welke 'eigen balk'? Het is toch echt de wokebrigade geweest die niet wilde horen dat het "door de strot duwen" van haar opvattingen juist een tegenovergesteld effect kon hebben. Evenmin wilde ze onder ogen zien dat de groei van de islamitische gemeenschap ook een afname van tolerantie met zich mee zou kunnen brengen.

Nu zit ze met twee gebakken peren, en nóg ligt de focus vooral op de balk in andermans oog.
Tis altijd de schuld van anderen in de Kerk van de Progressieven.
  vrijdag 25 september 2026 @ 16:44:28 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221856005
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:38 schreef enmanuel het volgende:

[..]
Zolang ze hun poep maar opruimen, hé
Uiteraard, de openbare ruimte schoonhouden is ieders verantwoordelijkheid.
  vrijdag 25 september 2026 @ 16:46:02 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221856014
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat is er goed aan?
Het feit dat ze voor elkaar opkomen en zichzelf niet censureren om boze onzekere figuren te pleasen, die toch nooit tevreden zijn.
pi_221856024
quote:
"Lettersoep, genderindoctrinatie en genderterreur" zijn termen die Krahmer "regelmatig" hoort. Het zijn termen die gebruikt worden om aan te geven dat gender- en seksuele diversiteit zouden worden 'opgelegd' aan hetero mensen. Het zijn woorden die kinderen die met hun eigen seksualiteit worstelen bijblijven, denkt Krahmer.

Dat die termen kwalijk zijn, staat buiten kijf.
Nee, dat staat binnen kijf, inclusief zijn naar die termen jullie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')