China is de vijand. De dictator van China is een vriend.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Is China nou vijand of vriend?
Dat is vooral @MoreDakka die dat zegt inderdaad. Lijkt me dat daar ondertussen toch wel wat twijfels over zijn.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:25 schreef Friggles het volgende:
[..]
Ik lees hier regelmatig dat de rechtsstaat nog volop levend is en dat Trump netjes luistert naar de rechters. Ik ben dus stomverbaasd.
Trump logicaquote:Op donderdag 24 september 2026 14:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Is China nou vijand of vriend?
Uiteraard, zoals altijd alles met Trump.quote:Op donderdag 24 september 2026 08:42 schreef Mikeytt het volgende:
daarvoor werd volgens de rechter geen enkel bewijs geleverd.
Blijkt oa te gaan over een artikel dat Trump fake news noemde waarvan de bron JD Vance blijkt te zijnquote:Op donderdag 24 september 2026 08:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De nationale veiligheid was in gevaar , beweert Trump nu. Klassiek excuus om de kritische pers de mond te snoeren. Populair in dictaturen.
Trump zal naar een hogere rechter gaan en daarna naar supreme court ?
Er zijn twijfelende trumpstemmers die hij zo wegjaagt .....midterms are coming
Over wat?quote:Op donderdag 24 september 2026 17:01 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is vooral @:MoreDakka die dat zegt inderdaad. Lijkt me dat daar ondertussen toch wel wat twijfels over zijn.
Is vragen naar de bekende weg een hobby van je?quote:
Je moet even wat duidelijker zijn. Wat werkt wel of niet en hoe? Hier kan ik niet zo veel mee.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:14 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Of dat nog goed werkt ondertussen.
Waar ik op reageerde en waarom ik je tagde:quote:Op donderdag 24 september 2026 23:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je moet even wat duidelijker zijn. Wat werkt wel of niet en hoe? Hier kan ik niet zo veel mee.
quote:Op donderdag 24 september 2026 15:25 schreef Friggles het volgende:
[..]
Ik lees hier regelmatig dat de rechtsstaat nog volop levend is en dat Trump netjes luistert naar de rechters. Ik ben dus stomverbaasd.
Wat opzichzelf al krankzinnig genoeg is natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2026 10:28 schreef theunderdog het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)gan-maine-polls.html
Deze peiling laat zien dat het nog lang geen gelopen race is voor de democraten.
Het is nog maar September natuurlijk maar zoals ze zeggen:quote:Op vrijdag 25 september 2026 10:28 schreef theunderdog het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)gan-maine-polls.html
Deze peiling laat zien dat het nog lang geen gelopen race is voor de democraten.
"Tremendous things will be happening"quote:
God, wat is die vent toch simpel te bespelen. "Hé, even super intelligence laten vallen, vindt-ie mooi."quote:
Helemaal omdat die complete mafkees Ratcliffe (what's in a name) directeur is.quote:Op vrijdag 25 september 2026 23:58 schreef nostra het volgende:
Je moet toch helemaal krankjorum worden als je een topfunctie bij de CIA hebt.
Ja, dus intern moet je je bek maar houden. Nu zullen die lui dat wel aardig kunnen, maar toch.quote:Op vrijdag 25 september 2026 23:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Helemaal omdat die complete mafkees Ratcliffe (what's in a name) directeur is.
Maar serieus, hij wil wanhopig zijn legacy veilig stellen. Als de wereld toegeeft aan de kleuter en AI SI gaat noemen omdat alle grote bedrijven en buitenlandse autocratische leiders Trump voor hun karretje spannen, dan herinnert dat voor altijd aan Trump en heeft hij zijn laatste en grootste troll bereiktquote:Op vrijdag 25 september 2026 23:57 schreef nostra het volgende:
[..]
God, wat is die vent toch simpel te bespelen. "Hé, even super intelligence laten vallen, vindt-ie mooi."
Mark kan er tzt nog wel een boek over schrijven, "The art of playing Trump".
Nou ja, legacy, hij heeft een vliegveld, een afgebroken centrum dat eigenlijk naar een échte president was vernoemd en een Golf die iedereen gewoon Mexico blijft noemen.quote:Op zaterdag 26 september 2026 11:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar serieus, hij wil wanhopig zijn legacy veilig stellen. Als de wereld toegeeft aan de kleuter en AI SI gaat noemen omdat alle grote bedrijven en buitenlandse autocratische leiders Trump voor hun karretje spannen, dan herinnert dat voor altijd aan Trump en heeft hij zijn laatste en grootste troll bereikt
Ho ho. Vergeet die 8 (of waren het er nou 9) oorlogen die hij beëindigd heeft, niet! En die mooie en o zo noodzakelijke ballroom bij het WH. En die prachtige, totaal niet fascistisch aandoende, triomfboog. En die prachtig blauw geverfde vijver (oh, wacht even...) en dat Space Corps met hun prachtige, totaal niet op SS-uniformen lijkende (kuch), pakjes. En het prachtige beeld van $10 per gallon op de borden van de benzinestations. En die heerlijk lege opslagbunkers voor munitie, die nu mooi gebruikt kunnen worden om ongewenste elementen in op te sluiten. Plus dat de maan nu Amerikaans grondgebied schijnt te zijn en een prachtig stuk land langs de kust van de Middellandse Zee dat nu beschikbaaar is voor ontwikkeling van een Rivièra voor het Midden Oosten.quote:Op zaterdag 26 september 2026 11:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, legacy, hij heeft een vliegveld, een afgebroken centrum dat eigenlijk naar een échte president was vernoemd en een Golf die iedereen gewoon Mexico blijft noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |