OOh, inderdaad!. Naja, dan iemand met vergelijkbare standpunten. Progressieve democraten.quote:Op maandag 28 september 2026 11:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij is geboren in Oeganda, president zal hij dus nooit worden.
Dat zou goed kunnen, democraten hebben sowieso een beter verhaal nodig. Met alle onkunde van de Trump regering is het echt een wereldprestatie om als tegenpartij nog zo slecht uit de verf te komen.quote:Op maandag 28 september 2026 11:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
OOh, inderdaad!. Naja, dan iemand met vergelijkbare standpunten. Progressieve democraten.
Och, midterms zien er qua polls goed uit voor de democraten.quote:Op maandag 28 september 2026 11:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, democraten hebben sowieso een beter verhaal nodig. Met alle onkunde van de Trump regering is het echt een wereldprestatie om als tegenpartij nog zo slecht uit de verf te komen.
Ik reken helemaal nergens meer opquote:Op maandag 28 september 2026 11:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Och, midterms zien er qua polls goed uit voor de democraten.
Dat dachten we bij Hillary ook.quote:Op maandag 28 september 2026 11:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Och, midterms zien er qua polls goed uit voor de democraten.
Ohnee, ik denk dat het er uiteindelijk heel anders uit gaat zien en de republikeinen de midterms winnen. Maar als je puur afgaat op de informatie die wij nu hebben, doen de democraten het relatief goed. Of de republikeinen het heel slecht. Maar net hoe je het ziet.quote:Op maandag 28 september 2026 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik reken helemaal nergens meer op
Newsweek is toch een betrouwbare nieuwsbron en in het artikel quoten ze EFE. Dus ik geloof heus wel dat er een karavaan is.quote:Op maandag 28 september 2026 13:46 schreef Knipoogje het volgende:
uh oh...het is weer verkiezingstijd! Dus komt die onvermijdelijke migratie caravan er weer aan!
https://www.newsweek.com/(...)d-us-border-12495091
Het feit dat dit überhaupt (los daarvan) ter sprake komtquote:Op maandag 28 september 2026 11:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij is geboren in Oeganda, president zal hij dus nooit worden.
Zelfs MTG heeft er tabak vanquote:Op maandag 28 september 2026 13:46 schreef Knipoogje het volgende:
uh oh...het is weer verkiezingstijd! Dus komt die onvermijdelijke migratie caravan er weer aan!
https://www.newsweek.com/(...)d-us-border-12495091
Het is vreemd om te zeggen, maar MTG heeft tegenwoordig vaker gelijk dan Gover Meit bij De Slimste Mensquote:Op maandag 28 september 2026 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs MTG heeft er tabak van
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2026 09:26 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3mwm26y6h4z2y
Sleepy Joe Biden, have you heard of him.
Echt de domste tijdlijn ooit!
Alles aan deze tijdlijn is verwerpelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2026 09:26 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3mwm26y6h4z2y
Echt de domste tijdlijn ooit!
Die krijgt hij niet te zien van zijn personal assistent.quote:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mwo6wsp7uk2mquote:Op dinsdag 29 september 2026 14:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die krijgt hij niet te zien van zijn personal assistent.
Ben de naam even kwijt van het kind.
Oh ja Natalie Harp.
Wie zou het durven? binnen het Witte Huis…
Uiteindelijk is dat wel het enige wat is blijven steken hangen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 09:26 schreef GarlandBriggs het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nu op Cnn: Smith stands by his decision to bring charges against Trump.
https://www.pbs.org/newsh(...)s-against-our-nation
Smith says his investigation proved ‘beyond reasonable doubt’ that Trump engaged in ‘serious crimes’
https://edition.cnn.com/2(...)ith-testifies-senate
Die blunder van Schmittquote:Op dinsdag 29 september 2026 22:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
GOP Senator’s Jack Smith ‘Gotcha’ Blows Up in His Face
Eric Schmitt accused Jack Smith of perjury over supposed evidence placing him at an Atlanta Hawks game. There was just one problem: It was the Iowa Hawkeyes.
Sen. Eric Schmitt thought he had caught former Special Counsel Jack Smith in a potentially explosive lie during Tuesday’s Senate Judiciary Committee hearing.
Instead, the Missouri Republican’s dramatic “gotcha” unraveled in real time after it became clear that the evidence he was waving around appeared to confuse the Atlanta Hawks with the Iowa Hawkeyes.
https://meidasnews.com/ne(...)blows-up-in-his-face
Boeit het?quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat wel het enige wat is blijven steken hangen.
Ben nu al benieuwd waar de Democraten mee gaan komen over 2 jaar. Newsom lijkt in elk geval voor de radicale tak al af te vallen. AOC zou wel grappig zijn, met de DSA in het ene oor en de bioscoopstalkers in het andere oor.
Denk het niet. Je kon gewoon aan de reacties zien dat het bij hen ook begon te dagen dat het onjuiste informatie was. Het is ook echt niet de eerste keer dat de Republikeinen hun eigen informatie niet factchecken. Ze gaan er gewoon vanuit dat het klopt.quote:Op dinsdag 29 september 2026 23:19 schreef opgebaarde het volgende:
Het was geen blunder Schmitt. Het was een opzetje. Dat bord werd bewust maar 1 seconde getoond. Het was allemaal zo opgezet om dat 'perjure' uit te spreken. Speciaal voor de socials waar ze dat ene zinnetje laten zien. MAGA ook weer blij
Arme Kamalaquote:Op dinsdag 29 september 2026 23:01 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Boeit het?
Een kartonnen bord van Jimmy Carter zou het nog beter doen dan alles waar momenteel (R) achter staat
#ETTD
Dit soort lui zo overschatten is nogal een hilarische misser.quote:Op dinsdag 29 september 2026 23:19 schreef opgebaarde het volgende:
Het was geen blunder Schmitt. Het was een opzetje. Dat bord werd bewust maar 1 seconde getoond. Het was allemaal zo opgezet om dat 'perjure' uit te spreken. Speciaal voor de socials waar ze dat ene zinnetje laten zien. MAGA ook weer blij
De bourbon barrel wilt gewoon graag z'n eigen Ecclesia Militans. DEUS VULT ach soo ach sooo...quote:
Gaan ze nou bidden of hun raketje op een lagere school neerkomt, of juist niet?quote:
nog zo gezegd, haal die Playstation weg uit zijn kantoor. Assassin's Creed is niet op waarheid gebaseerdquote:
Hij denkt dat hij Paus Gregorius is...quote:Op donderdag 1 oktober 2026 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De bourbon barrel wilt gewoon graag z'n eigen Ecclesia Militans. DEUS VULT ach soo ach sooo...
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:03 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mwr7sxdcz52c
LOL...hij krijgt helemaal niks meer mee wat daar gebeurt hè
Ik zag zojuist ook wat recente foto's van hem maar oh oh oh...wat ziet Trump er slecht uit zeg
Hij is niet alleen stokoud, obees en ziek...hij valt echt langzaam uit elkaar
Hoe, in godsnaam, gaat er op deze periode teruggekeken worden in de geschiedenisboeken...
Gap is gewoon gevaarlijk in al z'n stupiditeit. Hij denkt echt dat defensie z'n speelgoed is.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij Paus Gregorius is...
[ afbeelding ]
Ik hoop niet voor je dat je er zo bij loopt/staat tijdens meetingsquote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ben ik tijdens team meetings
Nee, ik ben wel wat levenslustiger doorgaans. Als ik zo zou bewegen hoop ik dat er iemand een dokter belt voor mequote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:42 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je er zo bij loopt/staat tijdens meetings:
Bekijk deze YouTube-video
Wat een totale dwaas! En wat ziet ie er slecht uit
Het is te hopen dat als de democraten de midterms winnen, ze ook bescherming bieden aan de dierbaren van Hegseth. Straks gaat die weer vreemd doen in een dronken bui.quote:
Ja, we moeten wel oppassen dat we niet vooral aan wensdenken doen. Hij is oud, vindt dit gewoon oersaai volgens mij.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ben ik tijdens team meetings
Twee goede argumenten waarom hij daar niet op zijn plek is.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, we moeten wel oppassen dat we niet vooral aan wensdenken doen. Hij is oud, vindt dit gewoon oersaai volgens mij.
Dat geldt voor die hele MAGA-roversbende, Trump voorop.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gap is gewoon gevaarlijk in al z'n stupiditeit. Hij denkt echt dat defensie z'n speelgoed is.
Dat zou iemand die zo in de Here is toch nooit doen? Toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is te hopen dat als de democraten de midterms winnen, ze ook bescherming bieden aan de dierbaren van Hegseth. Straks gaat die weer vreemd doen in een dronken bui.
Die slaat zijn vrouw helemaal tot moes, als de spaghetti per ongeluk koud is.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 09:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou iemand die zo in de Here is toch nooit doen? Toch?
Ach dit is gewoon een screenshot waarbij door beweging en het juist stopzet moment dit toevallig maf uit ziet.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel wat levenslustiger doorgaans. Als ik zo zou bewegen hoop ik dat er iemand een dokter belt voor me
Besteld 'ie daarna ook gewoon een nieuwe. Dit is tenslotte al tradwife #3. #christianvalues4allquote:Op donderdag 1 oktober 2026 09:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die slaat zijn vrouw helemaal tot moes, als de spaghetti per ongeluk koud is.
Nee, daarna slaat die zijn kind.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Besteld 'ie daarna ook gewoon een nieuwe. Dit is tenslotte al tradwife #3. #christianvalues4all
Welke van de 7? En van welk inruilbaar tradwife?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 09:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, daarna slaat die zijn kind.
Komt er ook een the Knights Templar ?quote:
Weet vrijwel zeker dat de bourbon barrel een hard pielemuisje krijgt van het idee.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 09:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Komt er ook een the Knights Templar ?
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mwqjm6em2s2cquote:Op donderdag 1 oktober 2026 09:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach dit is gewoon een screenshot waarbij door beweging en het juist stopzet moment dit toevallig maf uit ziet.
168 maagden 😱quote:Op donderdag 1 oktober 2026 07:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Gaan ze nou bidden of hun raketje op een lagere school neerkomt, of juist niet?
Mwau. Dit is gewoon consequent, toch? wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben (ben ik niet. Colby is tactloos).quote:Op donderdag 1 oktober 2026 10:30 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
the naughty and nice list in actie.
De andere Europese landen zouden ook niet moeten gaan en samen met deze uitgesloten landen hun eigen bijeenkomst houden.
Geef jullie reserves vrij of wij schieten onszelf in de voet!!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 11:53 schreef Perrin het volgende:
De VS wil Europa blijkbaar graag kwetsbaar en brandstofloos hebben, alle voorraden uitgeput.
[ x ]
US presses Europe to release more emergency oil reserves as prices surge
Idd.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Geef jullie reserves vrij of wij schieten onszelf in de voet!!
Carney spreekt wel een woordje Frans, laat hem maar reageren namens Macron.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 11:53 schreef Perrin het volgende:
The Trump administration has told France and Germany
Ik zie geen enkele reden waarom Frankrijk en Duitsland hier aan mee zouden werken. Een exportban werkt alleen als het wereldwijd is. Je kunt met een wereldwijde markt Frankrijk en Duitsland uitzonderen. En welke garantie hebben we dat na het vrijgeven Trump niet alsnog een exportban invoert waardoor Europa een nog groter probleem heeft? Geen enkele.quote:
iets met "va te faire f****, petit bouffon"quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Carney spreekt wel een woordje Frans, laat hem maar reageren namens Macron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |