Ja, ik weet wat die doodscultus inhoud.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:44 schreef HeatWave het volgende:
Allemaal onderdeel van de Taqqiya-campagne. Ze mogen overal gewoon over liegen "dit is niet de echte islam" terwijl het dat gewoon wel is bijvoorbeeld.
Op dit moment moet de islam nog verder geinfiltreerd worden in de samenleving dus "mogen" islamitische vrouwen allerlei dingen die ze eigenlijk in de islam niet mogen. Zodra de sharia er is worden al die dingen ook weer gewoon verboden, maar in deze fase van de invasie is het gewoon een wapen dat wordt ingezet ter bevordering van de islam.
Als je de tactiek eenmaal inziet is het zo overduidelijk overal.
FTFYquote:Op donderdag 17 september 2026 18:55 schreef nelaeryn het volgende:
Ja, ik weet wat die doodscultus inhoudt.
Ze zou juist een klacht moeten indien bij het College voor de Rechten van de Mens vanwege het feit dat moslima's niet ook niet gewoon in hun blote reet naar de sauna mogen van hun religie.
Ik schreef "(ik) denk niet"quote:Op donderdag 17 september 2026 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, nu vul je ook al voor haar in dat zij vervolgens een probleem zou maken?
Wellicht zit daar de verklaring van die 4 uur in: dat er toen een of andere aso stennis heeft lopen schoppen.
In Amsterdam krijgen ze zelfs een standbeeld:quote:Op donderdag 17 september 2026 18:40 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet voor te stellen dat er meer dan een miljard zijn die in dit soort onzin geloven.
quote:Standbeeld in Amsterdam moet stereotypen rond moslima’s doorbreken
Een vrouw die zichzelf met een hamer bevrijdt uit een blok marmer. Sinds zaterdag staat het kunstwerk in de Amsterdamse Kolenkitbuurt. Het beeld is gemaakt door vrouwen uit de buurt en moet laten zien dat niet een hoofddoek, religie of vrouw-zijn iemand beperken, maar de stereotypes die anderen opleggen.
"Het is een kunstwerk dat verbeeld hoe een vrouw, een moslima, zichzelf aan het bevrijden is van alle stereotyperingen waar ze dagelijks mee te maken heeft", vertelt kunstenares Narges Mohammadi.
Mohammadi werd gevraagd door het stadsdeel om een kunstwerk te maken voor de kunstroute Vrouwen van West. Samen met vier andere vrouwen uit de buurt werkte ze anderhalf jaar aan het kunstwerk. De andere makers, Nemire, Raziye, Shanaz en Yamina hebben verschillende achtergronden en leeftijden, maar delen hun islamitische achtergrond.
Mohammadi zocht bewust vrouwen uit de buurt die nog niet eerder aan een kunstproject hadden meegedaan. Via flyers op straat en contacten met onder meer buurthuizen kwam ze uiteindelijk bij de vier vrouwen terecht.
Samen bedachten ze het ontwerp, een vrouw die zich met gerichte hamerslagen losbreekt van het beeld dat anderen van haar hebben. "Ze wil gewoon lekker zichzelf zijn. Ze is een vrouw die lacht, naar de sportschool gaat en haar eigen leven leidt. In het nieuws en in de media wordt dat niet genoeg belicht."
Het beeld maakt onderdeel uit van de kunstroute Vrouwen van West, die vrouwelijke kunstenaars en vrouwen in de openbare ruimte meer zichtbaarheid wil geven. Dat is volgens de makers hard nodig: van de ruim 1600 publieke kunstwerken in Amsterdam is ongeveer 15 procent gemaakt door een vrouw. "Er zijn zo weinig verhalen over vrouwen met een hoofddoek waarin ze als positief mens worden neergezet. Ik vind het goed om daarop te focussen", vertelt Mohammadi.
https://www.at5.nl/artike(...)-moslimas-doorbreken
Het werkt net iets anders daar. En dan heb ik het niet over dat 'groepje' extremisten.quote:
Inderdaad, er zijn ook zat naakte lijven waar ik liever niet tegenaan kijk, ben ik ook niet verplicht gelukkig, badkleding is badkleding, dan maar de andere kant opkijken.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:44 schreef Hexagon het volgende:
Een terechte uitspraak. Hoe stom een Boerkini er ook uit ziet. Dat zou geen reden moeten zijn om het anders te gaan behandelen.
Maar zo te zien zijn er hier weer een hoop figuren die groepen mensen marginaliseren een goed idee vinden.
Voor sommigen niet-moslims zou een boerkini inderdaad juist wel een goed idee zijn.quote:Op donderdag 17 september 2026 22:06 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn ook zat naakte lijven waar ik liever niet tegenaan kijk, ben ik ook niet verplicht gelukkig, badkleding is badkleding, dan maar de andere kant opkijken.
Of voor mannen in een strakke zwembroek met dikke buik en dito tieten. Niet om aan te zien.quote:Op donderdag 17 september 2026 22:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor sommigen niet-moslims zou een boerkini inderdaad juist wel een goed idee zijn.
Jij snapt het.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allemaal onderdeel van de Taqqiya-campagne. Ze mogen overal gewoon over liegen "dit is niet de echte islam" terwijl het dat gewoon wel is bijvoorbeeld.
Op dit moment moet de islam nog verder geinfiltreerd worden in de samenleving dus "mogen" islamitische vrouwen allerlei dingen die ze eigenlijk in de islam niet mogen. Zodra de sharia er is worden al die dingen ook weer gewoon verboden, maar in deze fase van de invasie is het gewoon een wapen dat wordt ingezet ter bevordering van de islam.
Als je de tactiek eenmaal inziet is het zo overduidelijk overal.
Zet je je bril af in de sauna.quote:Op donderdag 17 september 2026 22:06 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn ook zat naakte lijven waar ik liever niet tegenaan kijk, ben ik ook niet verplicht gelukkig, badkleding is badkleding, dan maar de andere kant opkijken.
Ze hakt zichzelf weg van haar eigen familie mannen die haar vanalles opleggen en voor haar willen bepalen hoe ze moet leven?quote:Op donderdag 17 september 2026 20:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Amsterdam krijgen ze zelfs een standbeeld:
[..]
Benieuwd of het bedrijf voet bij stuk houdtquote:Oordelen van het College voor de Rechten van de Mens zijn niet bindend
Maar laten we hier ook meteen even realistisch over zijn: Die gelijke behandeling gaat dan hoogstwaarschijnlijk inhouden dat die sauna de badkledingdagen in zijn totaliteit gaat afschaffen. Dat is voor hun een makkelijke optie dan eindeloze discussies met klanten over wat wel of niet geschikte badkleding is.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:44 schreef Hexagon het volgende:
Een terechte uitspraak. Hoe stom een Boerkini er ook uit ziet. Dat zou geen reden moeten zijn om het anders te gaan behandelen.
Maar zo te zien zijn er hier weer een hoop figuren die groepen mensen marginaliseren een goed idee vinden.
Dat gaat ze veel omzet kosten dus ik denk bet niet.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar laten we hier ook meteen even realistisch over zijn: Die gelijke behandeling gaat dan hoogstwaarschijnlijk inhouden dat die sauna de badkledingdagen in zijn totaliteit gaat afschaffen. Dat is voor hun een makkelijke optie dan eindeloze discussies met klanten over wat wel of niet geschikte badkleding is.
Helaas, zo werkt het niet.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:44 schreef Hexagon het volgende:
Zo werkt het dus wel. In het westen hebben we namelijk vrijheid van godsdienst en daaruit volgende kledingkeuzes.quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Helaas, zo werkt het niet.
Als je ergens op een plek bent heb je je ook te houden aan de voorschriften en regels die daar zijn. Het is hier het Westen, wij dragen geen sluiers of boerkini's. Het zou dan ook uitstekend zijn om mensen die dat wel doen structureel uit zwembaden te weren. Deze mensen hebben de keuze: of je draagt normale kleding geschikt om te zwemmen, of je gaat maar niet zwemmen.
Het is ook een kwestie van aanpassen namelijk. Die mensen komen hierheen omdat men hier wil leven, oké, dan leef je dus ook op onze manier. Als Westerse vrouwen in sommige Islamitische landen over straat willen moet men zich daar ook op een andere manier kleden. Dan vinden we het heel gewoon dat je je daar aanpast, uit respect voor de cultuur. Waarom zou dat hier anders werken?
Waarom moeten wij respect hebben voor niet-Westerse culturen, maar is hetzelfde vragen andersom meteen discriminatie?
Deze sauna heeft gewoon kledingvoorschriften. En het Westen heeft vrijheid van godsdienst, maar zeker geen vrijheid van kledingkeuzes. In Nederland is een boerka bijvoorbeeld ook verboden op bepaalde plekken. Als we jouw analogie zouden moeten volgen, zou dat eigenlijk toegestaan moeten worden?quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zo werkt het dus wel. In het westen hebben we namelijk vrijheid van godsdienst en daaruit volgende kledingkeuzes.
Die sauna zal dus moeten onderbouwen waarom een Boerkini echt niet kan. Kennelijk kunnen ze dat niet. "iSlAm iS StOm!!" is in de grote mensen wereld geen valide reden.
Het aanpassen aan een cultuur beperkt zich niet tot Islamitische landen. Zat andere landen waar Westerse mensen dit doen, zeker in de wat meer hoogopgeleide contreien waar nogal exotistische neigingen zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En wat ze in allerlei autoritaire andere landen doen bowit me niet. Kennelijk wil jij het beleid hier benchmarken met islamitische landen. Ik wil dat zekwr niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |