abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221808801
Bed-sauna-brood @RamboDirk
pi_221808872
Het geloof van de eindeloos sexueel gefrustreerde holbewoners.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221808888
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 18:44 schreef HeatWave het volgende:
Allemaal onderdeel van de Taqqiya-campagne. Ze mogen overal gewoon over liegen "dit is niet de echte islam" terwijl het dat gewoon wel is bijvoorbeeld.

Op dit moment moet de islam nog verder geinfiltreerd worden in de samenleving dus "mogen" islamitische vrouwen allerlei dingen die ze eigenlijk in de islam niet mogen. Zodra de sharia er is worden al die dingen ook weer gewoon verboden, maar in deze fase van de invasie is het gewoon een wapen dat wordt ingezet ter bevordering van de islam.

Als je de tactiek eenmaal inziet is het zo overduidelijk overal.
Ja, ik weet wat die doodscultus inhoud.

Ze zou juist een klacht moeten indien bij het College voor de Rechten van de Mens vanwege het feit dat vrouwen niet naar de sauna mogen van deze religie :')
"Common sense is not so common" --Voltaire
  donderdag 17 september 2026 @ 19:01:09 #54
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221808934
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2026 18:55 schreef nelaeryn het volgende:
Ja, ik weet wat die doodscultus inhoudt.

Ze zou juist een klacht moeten indien bij het College voor de Rechten van de Mens vanwege het feit dat moslima's niet ook niet gewoon in hun blote reet naar de sauna mogen van hun religie.
FTFY
pi_221809710
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 17:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh, nu vul je ook al voor haar in dat zij vervolgens een probleem zou maken?

Wellicht zit daar de verklaring van die 4 uur in: dat er toen een of andere aso stennis heeft lopen schoppen.
Ik schreef "(ik) denk niet" :{w

Over 'problemen maken' heb ik me helemaal niet uitgelaten.
Colleziono francobolli di bambini
pi_221809777
Ik vraag me af wat je in een sauna zoekt met een boerkini. Maar wat ik me nog meer afvraag is waarom je vier uur voor nodig hebt om daarachter te komen als bedrijf.

Ik zou het gewoon naast me neerleggen als ik dat bedrijf was. En als het lastig was geen badpakdagen meer houden.
pi_221809873
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 18:40 schreef PurifieR het volgende:

[..]
:') :') :')

Niet voor te stellen dat er meer dan een miljard zijn die in dit soort onzin geloven.
In Amsterdam krijgen ze zelfs een standbeeld:

quote:
Standbeeld in Amsterdam moet stereotypen rond moslima’s doorbreken
Een vrouw die zichzelf met een hamer bevrijdt uit een blok marmer. Sinds zaterdag staat het kunstwerk in de Amsterdamse Kolenkitbuurt. Het beeld is gemaakt door vrouwen uit de buurt en moet laten zien dat niet een hoofddoek, religie of vrouw-zijn iemand beperken, maar de stereotypes die anderen opleggen.

"Het is een kunstwerk dat verbeeld hoe een vrouw, een moslima, zichzelf aan het bevrijden is van alle stereotyperingen waar ze dagelijks mee te maken heeft", vertelt kunstenares Narges Mohammadi.

Mohammadi werd gevraagd door het stadsdeel om een kunstwerk te maken voor de kunstroute Vrouwen van West. Samen met vier andere vrouwen uit de buurt werkte ze anderhalf jaar aan het kunstwerk. De andere makers, Nemire, Raziye, Shanaz en Yamina hebben verschillende achtergronden en leeftijden, maar delen hun islamitische achtergrond.

Mohammadi zocht bewust vrouwen uit de buurt die nog niet eerder aan een kunstproject hadden meegedaan. Via flyers op straat en contacten met onder meer buurthuizen kwam ze uiteindelijk bij de vier vrouwen terecht.

Samen bedachten ze het ontwerp, een vrouw die zich met gerichte hamerslagen losbreekt van het beeld dat anderen van haar hebben. "Ze wil gewoon lekker zichzelf zijn. Ze is een vrouw die lacht, naar de sportschool gaat en haar eigen leven leidt. In het nieuws en in de media wordt dat niet genoeg belicht."

Het beeld maakt onderdeel uit van de kunstroute Vrouwen van West, die vrouwelijke kunstenaars en vrouwen in de openbare ruimte meer zichtbaarheid wil geven. Dat is volgens de makers hard nodig: van de ruim 1600 publieke kunstwerken in Amsterdam is ongeveer 15 procent gemaakt door een vrouw. "Er zijn zo weinig verhalen over vrouwen met een hoofddoek waarin ze als positief mens worden neergezet. Ik vind het goed om daarop te focussen", vertelt Mohammadi.
https://www.at5.nl/artike(...)-moslimas-doorbreken
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 17 september 2026 @ 20:41:36 #58
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221809947
Hoe vrouwen gaan zwemmen is hun zaak.
Dat mannen meer bloot willen zien is ook hun zaak.
pi_221810033
Wat zou zo'n rechter niet snappen aan:

Kleding die het hele lichaam bedekt mag van de regels niet.

en

..... een boerkini: een lichaamsbedekkend zwempak van badkledingstof, bestaande uit een hoofddoek, een shirt met lange mouwen en een lange broek.

En wel leuk en goed gevonden die uitwijk manoeuvre m.b.t. die 4 uur.
Die ga ik ook gebruiken: ja agent ik rij nu wel 160 maar dat doe ik al de hele dag, dus dan had u eerder moeten wezen.
-
pi_221810119
Wat een belachelijk ophef om niks. Moet je eens naar een badplaats in Turkije gaan, zie je gewoon bikini's en boerkini's door elkaar, als iemand het prettiger vindt om zich te hullen in een soort regenpak moet ze lekker zelf weten. Geen enkele die zich daar druk maakt om bikini's.
pi_221810125
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 18:47 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Wat bedoel je?
Het werkt net iets anders daar. En dan heb ik het niet over dat 'groepje' extremisten.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 17 september 2026 @ 21:44:16 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221810456
Een terechte uitspraak. Hoe stom een Boerkini er ook uit ziet. Dat zou geen reden moeten zijn om het anders te gaan behandelen.

Maar zo te zien zijn er hier weer een hoop figuren die groepen mensen marginaliseren een goed idee vinden.
pi_221810528
Niks mis mee wijven in Boerkini’s. Accentueert als ze in het water zijn geweest lekker de contouren. Heerlijk. Word er horse van.
U MAD?
  donderdag 17 september 2026 @ 22:06:52 #64
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221810612
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 21:44 schreef Hexagon het volgende:
Een terechte uitspraak. Hoe stom een Boerkini er ook uit ziet. Dat zou geen reden moeten zijn om het anders te gaan behandelen.

Maar zo te zien zijn er hier weer een hoop figuren die groepen mensen marginaliseren een goed idee vinden.
Inderdaad, er zijn ook zat naakte lijven waar ik liever niet tegenaan kijk, ben ik ook niet verplicht gelukkig, badkleding is badkleding, dan maar de andere kant opkijken.
Dat is lang gehad dat ik een account op Fok! heb geleden.🐭 🧀
  donderdag 17 september 2026 @ 22:24:42 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221810700
quote:
2s.gif Op donderdag 17 september 2026 22:06 schreef Muissnuitje het volgende:

[..]
Inderdaad, er zijn ook zat naakte lijven waar ik liever niet tegenaan kijk, ben ik ook niet verplicht gelukkig, badkleding is badkleding, dan maar de andere kant opkijken.
Voor sommigen niet-moslims zou een boerkini inderdaad juist wel een goed idee zijn.
pi_221810728
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 22:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Voor sommigen niet-moslims zou een boerkini inderdaad juist wel een goed idee zijn.
Of voor mannen in een strakke zwembroek met dikke buik en dito tieten. Niet om aan te zien.
pi_221811220
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 18:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Allemaal onderdeel van de Taqqiya-campagne. Ze mogen overal gewoon over liegen "dit is niet de echte islam" terwijl het dat gewoon wel is bijvoorbeeld.

Op dit moment moet de islam nog verder geinfiltreerd worden in de samenleving dus "mogen" islamitische vrouwen allerlei dingen die ze eigenlijk in de islam niet mogen. Zodra de sharia er is worden al die dingen ook weer gewoon verboden, maar in deze fase van de invasie is het gewoon een wapen dat wordt ingezet ter bevordering van de islam.

Als je de tactiek eenmaal inziet is het zo overduidelijk overal.
Jij snapt het.

Hoeveel vrijheid hebben vrouwen in afghanistan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221811226
quote:
2s.gif Op donderdag 17 september 2026 22:06 schreef Muissnuitje het volgende:

[..]
Zet je je bril af in de sauna.
Echte sauna's zijn daarom top. Gewoon geen moslims en zelden een kutsfeer. De rest komt gewoon, maar geen moslims. Heerlijk.
1947-2016
pi_221811233
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 20:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In Amsterdam krijgen ze zelfs een standbeeld:
[..]

Ze hakt zichzelf weg van haar eigen familie mannen die haar vanalles opleggen en voor haar willen bepalen hoe ze moet leven?

Doe dat symbool van vrouwenonderdrukking af. Het hoeft hier niet in dit land.
1947-2016
  zaterdag 19 september 2026 @ 10:08:58 #70
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221818029
quote:
Oordelen van het College voor de Rechten van de Mens zijn niet bindend
Benieuwd of het bedrijf voet bij stuk houdt
pi_221818213
quote:

Maar laten we hier ook meteen even realistisch over zijn: Die gelijke behandeling gaat dan hoogstwaarschijnlijk inhouden dat die sauna de badkledingdagen in zijn totaliteit gaat afschaffen. Dat is voor hun een makkelijke optie dan eindeloze discussies met klanten over wat wel of niet geschikte badkleding is.
  zaterdag 19 september 2026 @ 12:33:08 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221818967
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2026 10:54 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar laten we hier ook meteen even realistisch over zijn: Die gelijke behandeling gaat dan hoogstwaarschijnlijk inhouden dat die sauna de badkledingdagen in zijn totaliteit gaat afschaffen. Dat is voor hun een makkelijke optie dan eindeloze discussies met klanten over wat wel of niet geschikte badkleding is.
Dat gaat ze veel omzet kosten dus ik denk bet niet.
pi_221819128
quote:

Helaas, zo werkt het niet.

Als je ergens op een plek bent heb je je ook te houden aan de voorschriften en regels die daar zijn. Het is hier het Westen, wij dragen geen sluiers of boerkini's. Het zou dan ook uitstekend zijn om mensen die dat wel doen structureel uit zwembaden te weren. Deze mensen hebben de keuze: of je draagt normale kleding geschikt om te zwemmen, of je gaat maar niet zwemmen.

Het is ook een kwestie van aanpassen namelijk. Die mensen komen hierheen omdat men hier wil leven, oké, dan leef je dus ook op onze manier. Als Westerse vrouwen in sommige Islamitische landen over straat willen moet men zich daar ook op een andere manier kleden. Dan vinden we het heel gewoon dat je je daar aanpast, uit respect voor de cultuur. Waarom zou dat hier anders werken?

Waarom moeten wij respect hebben voor niet-Westerse culturen, maar is hetzelfde vragen andersom meteen discriminatie?
  zaterdag 19 september 2026 @ 13:07:44 #74
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221819192
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 september 2026 12:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Helaas, zo werkt het niet.

Als je ergens op een plek bent heb je je ook te houden aan de voorschriften en regels die daar zijn. Het is hier het Westen, wij dragen geen sluiers of boerkini's. Het zou dan ook uitstekend zijn om mensen die dat wel doen structureel uit zwembaden te weren. Deze mensen hebben de keuze: of je draagt normale kleding geschikt om te zwemmen, of je gaat maar niet zwemmen.

Het is ook een kwestie van aanpassen namelijk. Die mensen komen hierheen omdat men hier wil leven, oké, dan leef je dus ook op onze manier. Als Westerse vrouwen in sommige Islamitische landen over straat willen moet men zich daar ook op een andere manier kleden. Dan vinden we het heel gewoon dat je je daar aanpast, uit respect voor de cultuur. Waarom zou dat hier anders werken?

Waarom moeten wij respect hebben voor niet-Westerse culturen, maar is hetzelfde vragen andersom meteen discriminatie?
Zo werkt het dus wel. In het westen hebben we namelijk vrijheid van godsdienst en daaruit volgende kledingkeuzes.

Die sauna zal dus moeten onderbouwen waarom een Boerkini echt niet kan. Kennelijk kunnen ze dat niet. "iSlAm iS StOm!!" is in de grote mensen wereld geen valide reden.

En wat ze in allerlei autoritaire andere landen doen bowit me niet. Kennelijk wil jij het beleid hier benchmarken met islamitische landen. Ik wil dat zekwr niet.
pi_221819251
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2026 13:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zo werkt het dus wel. In het westen hebben we namelijk vrijheid van godsdienst en daaruit volgende kledingkeuzes.

Die sauna zal dus moeten onderbouwen waarom een Boerkini echt niet kan. Kennelijk kunnen ze dat niet. "iSlAm iS StOm!!" is in de grote mensen wereld geen valide reden.
Deze sauna heeft gewoon kledingvoorschriften. En het Westen heeft vrijheid van godsdienst, maar zeker geen vrijheid van kledingkeuzes. In Nederland is een boerka bijvoorbeeld ook verboden op bepaalde plekken. Als we jouw analogie zouden moeten volgen, zou dat eigenlijk toegestaan moeten worden?

De vrijheid die in Nederland is, was omdat deze niet onder druk werd gezet door bepaalde, sterke afwijkende, groepen. Dat is sinds enkele decennia anders, dus misschien een goed idee om dit eens aan te passen om onze cultuur te beschermen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2026 13:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
En wat ze in allerlei autoritaire andere landen doen bowit me niet. Kennelijk wil jij het beleid hier benchmarken met islamitische landen. Ik wil dat zekwr niet.
Het aanpassen aan een cultuur beperkt zich niet tot Islamitische landen. Zat andere landen waar Westerse mensen dit doen, zeker in de wat meer hoogopgeleide contreien waar nogal exotistische neigingen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')