Kwestie van tijd.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Brekelmans is wel een verademing ten op zicht van Yesilgos. Waar blijft die coup?
Vroeger ook CDA gestemd. Maar van dat CDA is al jaren niks meer over. IK weet uberhaupt niet waar ze nog voor staan. Net zo'n nietszeggende partij als D66 geworden.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik heb ondertussen wel spijt van mijn stem op het CDA, zogenaamd de gezins partij voor Jan modaal.
Het enige wat Henri doet voor het gezin is de portemonnee kleiner maken en de koopkracht laten slinken.
Laat het kabinet maar snel vallen.
Je vergeet even dat je 160 uur over hebt in de maand en lekker zwart kan bijklussenquote:Op woensdag 16 september 2026 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Komt het leugentje weer dat een uitkering en toeslagen bijna net zoveel is als alleen minimumloon.
Ja, dat kan in sommige gevallen zo zijn, maar er wordt dan nooit bij vermeld dat je ook recht hebt op toeslagen met een minimumloon.
Daarbij komt dat je niet zomaar kunt kiezen voor een uitkering.
CDA was ooit ook een soort middenpartij geweest, jaren met Lubbers. De ene na de andere bezuiniging met zijn kabinet. Zijn gedroomverfde opvolger werd akuut afgestraft. Kok kon nog wat voor verbinding zorgen.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:43 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Vroeger ook CDA gestemd. Maar van dat CDA is al jaren niks meer over. IK weet uberhaupt niet waar ze nog voor staan. Net zo'n nietszeggende partij als D66 geworden.
Ja ze zijn gewend te scoren met totale waanbeelden over de economie.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:21 schreef Nexum het volgende:
Deze rechtse partijen doen echt alsof wat meer belasting in box 3 ervoor zorgt dat Nederland economisch helemaal uit elkaar valt en we meteen in een recessie komen.
Ja joh en gelijk wil niemand meer investeren.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:21 schreef Nexum het volgende:
Deze rechtse partijen doen echt alsof wat meer belasting in box 3 ervoor zorgt dat Nederland economisch helemaal uit elkaar valt en we meteen in een recessie komen.
Over die verificatie? Ja dat dacht ik ook. Gebroken klok momentje.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:55 schreef -XOR- het volgende:
Ik zeg het niet graag maar Monita Keijzer maakt een uitstekend punt.
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Over die verificatie? Ja dat dacht ik ook. Gebroken klok momentje.
En dat is uiteraard prima, Jettens begrafenis.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is dus duidelijk, deze coalitie gaat het via JA21 en de SGP proberen.
Die is toch sowieso wel klaar? Welke kant hij ook kiest. Het lijkt echt nergens op.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En dat is uiteraard prima, Jettens begrafenis.
Theoretisch kan hij zich natuurlijk nog herpakken als het kabinet het vier jaar uithoudt maar dan moet wel eerst de kritiek op zijn handelen (of het gebrek daaraan) wel eerst aantrekken.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die is toch sowieso wel klaar? Welke kant hij ook kiest. Het lijkt echt nergens op.
De rechtse/liberale users in deze reeks ook.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:21 schreef Nexum het volgende:
Mwah, het kan inderdaad D66 de kop kosten (is winst voor PRO) maar het betekent mijns inziens weinig goeds voor het land.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En dat is uiteraard prima, Jettens begrafenis.
Ik word er ook niet blij van, maar het staat ze vrij om die keuze te maken natuurlijk, en samenwerking met PRO gaat niet lukken.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, het kan inderdaad D66 de kop kosten (is winst voor PRO) maar het betekent mijns inziens weinig goeds voor het land.
Draconische bezuinigingen op zorg en sociale zekerheid incoming….
Tsja, blijkbaar kan elke generatie stemmers het alleen leren door er in de praktijk zelf achter te komen; D66 gaat al-tijd over rechts.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is dus duidelijk, deze coalitie gaat het via JA21 en de SGP proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |