Het is nu net iets leuker met een nieuwe bondscoach en omdat ze tegen Duitsland spelen. Griekenland en Servie zijn wel saaie tegenstanders.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben altijd klaar met de interlandperiode, toernooien volg ik wel, maar de rest sla ik heerlijk over.
Eens. Heb echt veel potjes van Oranje overgeslagen de laatste jaren, zelden spijt van gehad. Misschien dat ik tegen Duitsland een uitzondering maak. Verder zeg ik: interlandaidsquote:Op vrijdag 18 september 2026 20:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben altijd klaar met de interlandperiode, toernooien volg ik wel, maar de rest sla ik heerlijk over.
Nou ja, hij heeft natuurlijk ook maar beperkte opties tot door selecteren.quote:Op vrijdag 18 september 2026 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Heeft Xavi de kans om grote opruiming te houden, laat hij die kans voorbijgaan
Wat een malloot, God had het Wappie Wout allang verteld.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
Leon ten Voorde is boos dat Wout geen belletje heeft gehad. @:caland
Een 6 voudig international die omdat die vriendjes is met de oude bondscoach moet persoonlijk gebeld worden voor een afmelding. Wow ik weet niet wat ik hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me toch de normaalste zaak van de wereld dat spelers die er op het WK bij waren en nu niet opgeroepen worden even een belletje krijgen voor de selectie bij de media ligt?
Het is niet aan Bosz om daar iets over te zeggen, maar inhoudelijk heeft hij wel een punt natuurlijk.
Bij dezelfde bondscoach misschien, maar nu toch totaal niet. Gejank om nietsquote:Op vrijdag 18 september 2026 19:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me toch de normaalste zaak van de wereld dat spelers die er op het WK bij waren en nu niet opgeroepen worden even een belletje krijgen voor de selectie bij de media ligt?
Het is niet aan Bosz om daar iets over te zeggen, maar inhoudelijk heeft hij wel een punt natuurlijk.
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 19 september 2026 11:59 schreef CR7 het volgende:
Zal iets van onder de Rivieren zijn. Til die als een klein meisje huilend naar Bosz rent. Beetje zoals @:BehoorlijkKritisch bij Coco doet lol.
Heb jij lange tenen?quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:59 schreef CR7 het volgende:
Zal iets van onder de Rivieren zijn. Til die als een klein meisje huilend naar Bosz rent. Beetje zoals @:BehoorlijkKritisch bij Coco doet lol.
Waarom zou je het risico nemen?quote:Op zondag 20 september 2026 22:21 schreef hhh38 het volgende:
Malen heeft de wedstrijd gewoon uitgespeeld gisteren. Dan ben je vast niet te geblesseerd om alle 4 de wedstrijden te missen.
Ik vond 'm leukquote:Op zaterdag 19 september 2026 11:59 schreef CR7 het volgende:
Heeft ie dan ook nog tijd om het Nederlands Elftal te trainen?quote:Op maandag 21 september 2026 11:20 schreef bbuddybb het volgende:
Xavi gaat twee keer per dag trainen en zal op de dag van de wedstrijd in de ochtend ook nog eens trainen.
werken voor hun centen!quote:Op maandag 21 september 2026 11:20 schreef bbuddybb het volgende:
Xavi gaat twee keer per dag trainen en zal op de dag van de wedstrijd in de ochtend ook nog eens trainen.
Gefeliciteerd met de open deur allenquote:Weghorst staat niet op de lijst, maar de deur is nog open
Net als bij Memphis en Weghorst is de deur nog open
Xavi over Weghorst: "Voor iedereen is de deur nog open. Ook voor Weghorst."
De deur zal voor hem openstaan, zoals bij iedere speler. Als spelers goed presteren en fit zijn, maken ze altijd kans. Ook Memphis
Voor spraakmakende interviews hoef je Xavi niet te bellen heb ik het ideequote:Op maandag 21 september 2026 11:30 schreef Pisces het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de open deur allen
Het is (of was) wel een slechte verliezer, dus even wachten tot het helemaal misgaat.quote:Op maandag 21 september 2026 11:52 schreef mitt het volgende:
[..]
Voor spraakmakende interviews hoef je Xavi niet te bellen heb ik het idee
Dan wachten we daar maar op, de rest kan je wel overslaan.quote:Op maandag 21 september 2026 11:55 schreef lbosse het volgende:
[..]
Het is (of was) wel een slechte verliezer, dus even wachten tot het helemaal misgaat.
Die deur zou potdicht moeten zijn zeker voor Depayquote:Op maandag 21 september 2026 11:30 schreef Pisces het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de open deur allen
Alleen na een verlies , als de Calimero in hem naar boven komt .quote:Op maandag 21 september 2026 11:52 schreef mitt het volgende:
[..]
samenvatting:quote:Op maandag 21 september 2026 13:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen na een verlies , als de Calimero in hem naar boven komt .
Fallentijntje krijgt hem nog wel een keer roodgloeiend woest.quote:Op maandag 21 september 2026 11:52 schreef mitt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 september 2026 11:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft ie dan ook nog tijd om het Nederlands Elftal te trainen?
Ik moest eigenlijk denken aan Van Gaal destijds die bij Oranje (ook) hard en veel trainde. Waren de spelers niet zo blij mee.quote:
Alles de schuld van de scheids , de regering van een random land , en de koffiejuffrouw.quote:Op maandag 21 september 2026 13:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
samenvatting:
-gutemorgen
-dont want to talk about the past
-this is confidential
-not my topic
-Saudi great league
-you will see
-no no no
-the door is open
Dit wordt weer heerlijk, ik kan hier zo van genietenBenieuwd na wat verlies partijen hoe deze man is.
quote:Op maandag 21 september 2026 11:48 schreef RamboDirk het volgende:
Nog steeds gute morgen
Niemand in de cuck knvb omgeving durft hem te corrigeren.
Ik denk dat Noa serieus niet eens weet hoe je een trui moet aantrekken.quote:Op maandag 21 september 2026 16:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
NoaNo weer op je feestje
Van Persie viel tegen, maar die kon tenminste nog een bal vasthouden voorin en daar had je wat aan als aanspeelpunt in de opbouw. Depay is koning balverlies lijden, of zichzelf vastlopen.quote:Op maandag 14 september 2026 21:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En Van Persie? Laat mij graag verbazen hoor maar wat viel hij tegen op eindtoernooien.
Verder geen discussie, Depay is klaar.
Beetje als in de zomer trouw blijven aan je deken maar dan wel met je voeten eronder uit. Heel slim van Lang, het was net te koud zonder trui maar te warm om het helemaal aan te trekken.quote:Op maandag 21 september 2026 16:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
NoaNo weer op je feestje
Je verwacht geen passie?quote:Op maandag 21 september 2026 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Dit wordt helemaal niks met Xavi.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 21 september 2026 16:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
NoaNo weer op je feestje
Ik begrijp dat ook niet, heeft 1 belangrijke goal gemaakt op een eindtoernooi, in 2014. Laatste 4 toernooien amper wat, Gakpo en Malen hebben vaker gescoord.quote:Op maandag 21 september 2026 12:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Depay, hou nog gewoon eens op met die vent.
Dat je goed kunt voetballen in de Knabbel en Babbel competitie zegt niksquote:
Los daarvan is hij de laatste 2,5 jaar ook vooral veel geblesseerd geweest, de laatste 2 eindtoernooien niet fit begonnen en hij speelt al enkele seizoenen niet meer op dusdanig niveau dat hij er per se nog bij moet zijn.quote:Op maandag 21 september 2026 19:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet, heeft 1 belangrijke goal gemaakt op een eindtoernooi, in 2014. Laatste 4 toernooien amper wat, Gakpo en Malen hebben vaker gescoord.
https://youtube.com/shorts/ovKzSFXGHkY?is=PsUVHj1ubANJpLvHquote:Op maandag 21 september 2026 16:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
NoaNo weer op je feestje
Van Persie, Van Bommel, Kluivert, Schaken, Vennegoor of Hesselink, Meerdink.quote:Op maandag 21 september 2026 20:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Alsof deze middelmaat nu ineens wel de pannen van het dak gaat spelen, vooral voorin schrijnend gebrek aan kwaliteit. We zullen moeten wachten tot er weer eens een topspits geboren wordt.
Allemaal maar matig. Laten we er maar voor zorgen dat Djy'viraino Broeders niet voor België kiest want dat wordt me er eentje: sprongkracht en loopvermogenquote:Op maandag 21 september 2026 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Persie, Van Bommel, Kluivert, Schaken, Vennegoor of Hesselink, Meerdink.
quote:Op maandag 21 september 2026 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je mist de jonge van Nistelrooij.quote:Op maandag 21 september 2026 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lennox Heitinga.quote:Op maandag 21 september 2026 21:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je mist de jonge van Nistelrooij.
Wat vervelend dat je stress ervaart. Laat mij je helpen met deze handige infographic.quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:15 schreef Elan het volgende:
Moet je je tickets serieus nog fysiek uit printen of kun je gewoon de QR gebruiken op het digitale ticket ? Voelt als 2010 met zo'n papieren vod in de weer.
Ja helaas.... zonder geprint ticket kom je het stadion niet in. Staat ook op de site dat je je ticket MOET printen.quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:15 schreef Elan het volgende:
Moet je je tickets serieus nog fysiek uit printen of kun je gewoon de QR gebruiken op het digitale ticket ? Voelt als 2010 met zo'n papieren vod in de weer.
quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je stress ervaart. Laat mij je helpen met deze handige infographic.
[ afbeelding ]
Fijne wedstrijd!
Pure middelmaatquote:Op dinsdag 22 september 2026 16:50 schreef Slobeend het volgende:
Veel mensen (en analisten) zijn boos omdat Valente er niet bij zit @:maxi-mus
Nu is Quinten Timber mee toch, net alsof dat veel is.quote:Op dinsdag 22 september 2026 17:33 schreef Elan het volgende:
Xavi ziet Valente als CAM dus daar zijn momenteel voldoende opties voor.
Voor Feyenoord vind ik hem een hele goede speler maar toch ook niet heel speciaal dat ie nu direct in Oranje zou moeten.
Indien volledig fit is die toch wel een klasse beter.quote:Op dinsdag 22 september 2026 17:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nu is Quinten Timber mee toch, net alsof dat veel is.
Dat heeft hij dan de afgelopen twee jaar goed verborgen gehouden.quote:Op dinsdag 22 september 2026 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Indien volledig fit is die toch wel een klasse beter.
Geen idee wat hij in Frankrijk heeft laten zien. Goed genoeg voor de premier league.quote:Op dinsdag 22 september 2026 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan de afgelopen twee jaar goed verborgen gehouden.
Quiten moet je iig geen penalties laten nemenquote:Op dinsdag 22 september 2026 17:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nu is Quinten Timber mee toch, net alsof dat veel is.
Steur is blank. Minder kans.quote:Op woensdag 23 september 2026 10:23 schreef Elan het volgende:
Steur zou eigenlijk ook wel een oproep verdienen. Speelt gewoon met 18 jaar basis in De Premier League.
Blijf het bijzonder vinden dat hij zomaar weg mocht bij Ajax.quote:Op woensdag 23 september 2026 10:23 schreef Elan het volgende:
Steur zou eigenlijk ook wel een oproep verdienen. Speelt gewoon met 18 jaar basis in De Premier League.
Niet zomaar, 23 miljoen. Blijkt hij de nieuwe Frenkie is dat een fooitje maar zoveel had hij niet laten zien toen hij vertrok.quote:Op woensdag 23 september 2026 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden dat hij zomaar weg mocht bij Ajax.
Om Klopp klappen te geven?quote:Op woensdag 23 september 2026 10:59 schreef TAmaru het volgende:
ik hoorde dat Jhonny van Beukering is opgeroepen?
Niet meer zo goed als vroeger, maar nog altijd een stuk beter dan Van Hecke en Van de Ven.quote:Op woensdag 23 september 2026 11:11 schreef TweedeKlum het volgende:
VvD. je hebt je waarde gehad, te traag nu en over twee jaar zeker.
Valente brengt voetballend wel veel meer, Timber is meer een slot op de deur. blijft jammer dat de KVNB heeft liggen slapen bij Banzuzi, die veel completer is dan Timber.quote:Op dinsdag 22 september 2026 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Indien volledig fit is die toch wel een klasse beter.
quote:Op maandag 21 september 2026 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het helpt niet mee dat die twee alleen maar degradatievoetbal spelen met Tottenham.quote:Op woensdag 23 september 2026 11:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet meer zo goed als vroeger, maar nog altijd een stuk beter dan Van Hecke en Van de Ven.
Nee, wat dat betreft heeft Struijk bij Brighton een veel lekkerder competitiestart gehad.quote:Op woensdag 23 september 2026 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het helpt niet mee dat die twee alleen maar degradatievoetbal spelen met Tottenham.
Wie?quote:Op maandag 21 september 2026 21:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Allemaal maar matig. Laten we er maar voor zorgen dat Djy'viraino Broeders niet voor België kiest want dat wordt me er eentje: sprongkracht en loopvermogen![]()
Nou ja, daarmee hebben ze natuurlijk in verdedigende zin wel meer te doen. Het is alleen dat het wel wat zegt over hun kwaliteiten dat ze in de kelder van de Premier League spelen. Al vind ik van Heckel in potentie wel een topper.quote:Op woensdag 23 september 2026 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het helpt niet mee dat die twee alleen maar degradatievoetbal spelen met Tottenham.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 23 september 2026 14:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben bang dat we overlopen worden morgen. Flashbacks naar seizoen '39-'40.
Gaan we ooit nog wat hebben aan De Ligt?quote:Op woensdag 23 september 2026 15:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Wonderlijk dat 2 jaar geleden we volgens sommigen de beste defensie van de wereld hadden op basis van 'namen' terwijl we nu nog steeds moeten leunen op iemand van 'hoge' leeftijd die nooit meer dezelfde is geweest na een aanslag van dolle Pickford terwijl de verdediging zelf ook aardig last had/heeft van lekkage.
Als je iets van 10+ maanden moet herstellen van een rugblessure.. Het zal er allemaal niet beter op zijn geworden.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaan we ooit nog wat hebben aan De Ligt?
Hebben we daar ooit wat aan gehad dan?quote:Op woensdag 23 september 2026 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
en zelfs toen we die goede verdediging hadden had ik het gevoel dat die niet echt gewaardeerd werd.quote:Op woensdag 23 september 2026 15:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Wonderlijk dat 2 jaar geleden we volgens sommigen de beste defensie van de wereld hadden op basis van 'namen' terwijl we nu nog steeds moeten leunen op iemand van 'hoge' leeftijd die nooit meer dezelfde is geweest na een aanslag van dolle Pickford terwijl de verdediging zelf ook aardig last had/heeft van lekkage.
Leedvermaakquote:Op woensdag 23 september 2026 16:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hebben we daar ooit wat aan gehad dan?
in het clubvoetbal wel, maar sinds Spas Delev in zijn eerste wedstrijd voor de Bulgaarse selectie rondjes om hem heen rende en twee keer scoren (iets wat die anders nooit deed) is hij eigenlijk nooit meer de oude geworden op nationaal niveauquote:Op woensdag 23 september 2026 16:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hebben we daar ooit wat aan gehad dan?
Volgens mijnwas dat onder Van Basten en had hij bij Ajax ook nog niet zoveel gespeeld maar daar kan ik me in vergissenquote:Op woensdag 23 september 2026 19:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
in het clubvoetbal wel, maar sinds Spas Delev in zijn eerste wedstrijd voor de Bulgaarse selectie rondjes om hem heen rende en twee keer scoren (iets wat die anders nooit deed) is hij eigenlijk nooit meer de oude geworden op nationaal niveau
Onder Danny Blindquote:Op woensdag 23 september 2026 19:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volgens mijnwas dat onder Van Basten en had hij bij Ajax ook nog niet zoveel gespeeld maar daar kan ik me in vergissen
Moet je niet meer willen fraudevoetballer golden boy gewonnen en daarna overal gefaald.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Bij Bayern is ie door de supporters nog eens tot beste speler van het seizoen gekozen.quote:Op donderdag 24 september 2026 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je niet meer willen fraudevoetballer golden boy gewonnen en daarna overal gefaald.
Zelfs teruggezet naar Jongquote:Op donderdag 24 september 2026 09:59 schreef -XOR- het volgende:
Jammer, Zechiël sowieso niet bij de wedstrijdselectie. Nu is het misschien ook wel de logische volgorde om eerst met de bekende groep wat aanvallender te gaan spelen.
Ze wisten eerder niet dat die kwalificatiewedstrijd cruciaal was?quote:
Het volgende mislukte project van Michael Reiziger.quote:Op donderdag 24 september 2026 16:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze wisten eerder niet dat die kwalificatiewedstrijd cruciaal was?
Of wat minder lekkage in de verdediging te hebben. Het verdedigende kwam omdat het aanvallende gepaard ging met enorme kansen voor de tegenstander.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:59 schreef -XOR- het volgende:
Jammer, Zechiël sowieso niet bij de wedstrijdselectie. Nu is het misschien ook wel de logische volgorde om eerst met de bekende groep wat aanvallender te gaan spelen.
Al die mensen hebben ongetwijfeld al zijn concurrenten dit seizoen aan het werk gezien.quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:50 schreef Slobeend het volgende:
Veel mensen (en analisten) zijn boos omdat Valente er niet bij zit @:maxi-mus
quote:Op donderdag 24 september 2026 19:18 schreef byah het volgende:
Dit wordt meer van hetzelfde gebrij denk ik?
Niks geprint, gewoon met de QR wat lief dat je aan me dachtquote:Op donderdag 24 september 2026 20:27 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd of user @:Elan zijn ticket nog heeft geprint.
Mwa...de scheids zat ons niet echt mee. Genaaid is misschien overdreven. Brobbey stond natuurlijk wel hinderlijk buitenspel, maar als de arbitrage de goal terugdraaide vanwege een overtreding is het wel heel matig ja.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:36 schreef User98182 het volgende:
prima wedstrijd, genaaid door de scheids maar ach.
Hij stond helemaal niet hinderlijk buitenspel, ik zou de beelden nogmaals goed bekijken.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa...de scheids zat ons niet echt mee. Genaaid is misschien overdreven. Brobbey stond natuurlijk wel hinderlijk buitenspel, maar als de arbitrage de goal terugdraaide vanwege een overtreding is het wel heel matig ja.
Fijn dat Xavi voor voetbal kiest in plaats van houthakker Weghorst of nog erger, Depay.quote:
Hij is in ieder geval de laatste 4 wedstrijden ingevallen bij united. Wel maar maximaal 26 minuten per keerquote:
Alsof Zirkzee ook maar iets gaat toevoegen. Wat een kutje is dat.quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Fijn dat Xavi voor voetbal kiest in plaats van houthakker Weghorst of nog erger, Depay.
Alsnog wel een betere voetballer dan de alternatieven die nu over zijn gebleven, logische keuze dusquote:Op vrijdag 25 september 2026 12:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Alsof Zirkzee ook maar iets gaat toevoegen. Wat een kutje is dat.
Til had gisteren een volledig open kans terwijl er ook nog eens drie man naast hem volledig vrij stonden.quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:26 schreef RamboDirk het volgende:
Zet gewoon Til in de punt.
Zirkzee raakt als 25 jaar geen pepernoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |