Gefeliciteerd met de open deur allenquote:Weghorst staat niet op de lijst, maar de deur is nog open
Net als bij Memphis en Weghorst is de deur nog open
Xavi over Weghorst: "Voor iedereen is de deur nog open. Ook voor Weghorst."
De deur zal voor hem openstaan, zoals bij iedere speler. Als spelers goed presteren en fit zijn, maken ze altijd kans. Ook Memphis
Voor spraakmakende interviews hoef je Xavi niet te bellen heb ik het ideequote:Op maandag 21 september 2026 11:30 schreef Pisces het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de open deur allen
Het is (of was) wel een slechte verliezer, dus even wachten tot het helemaal misgaat.quote:Op maandag 21 september 2026 11:52 schreef mitt het volgende:
[..]
Voor spraakmakende interviews hoef je Xavi niet te bellen heb ik het idee
Dan wachten we daar maar op, de rest kan je wel overslaan.quote:Op maandag 21 september 2026 11:55 schreef lbosse het volgende:
[..]
Het is (of was) wel een slechte verliezer, dus even wachten tot het helemaal misgaat.
Die deur zou potdicht moeten zijn zeker voor Depayquote:Op maandag 21 september 2026 11:30 schreef Pisces het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de open deur allen
Alleen na een verlies , als de Calimero in hem naar boven komt .quote:Op maandag 21 september 2026 11:52 schreef mitt het volgende:
[..]
samenvatting:quote:Op maandag 21 september 2026 13:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen na een verlies , als de Calimero in hem naar boven komt .
Fallentijntje krijgt hem nog wel een keer roodgloeiend woest.quote:Op maandag 21 september 2026 11:52 schreef mitt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 september 2026 11:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft ie dan ook nog tijd om het Nederlands Elftal te trainen?
Ik moest eigenlijk denken aan Van Gaal destijds die bij Oranje (ook) hard en veel trainde. Waren de spelers niet zo blij mee.quote:
Alles de schuld van de scheids , de regering van een random land , en de koffiejuffrouw.quote:Op maandag 21 september 2026 13:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
samenvatting:
-gutemorgen
-dont want to talk about the past
-this is confidential
-not my topic
-Saudi great league
-you will see
-no no no
-the door is open
Dit wordt weer heerlijk, ik kan hier zo van genietenBenieuwd na wat verlies partijen hoe deze man is.
quote:Op maandag 21 september 2026 11:48 schreef RamboDirk het volgende:
Nog steeds gute morgen
Niemand in de cuck knvb omgeving durft hem te corrigeren.
Ik denk dat Noa serieus niet eens weet hoe je een trui moet aantrekken.quote:Op maandag 21 september 2026 16:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
NoaNo weer op je feestje
Van Persie viel tegen, maar die kon tenminste nog een bal vasthouden voorin en daar had je wat aan als aanspeelpunt in de opbouw. Depay is koning balverlies lijden, of zichzelf vastlopen.quote:Op maandag 14 september 2026 21:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En Van Persie? Laat mij graag verbazen hoor maar wat viel hij tegen op eindtoernooien.
Verder geen discussie, Depay is klaar.
Beetje als in de zomer trouw blijven aan je deken maar dan wel met je voeten eronder uit. Heel slim van Lang, het was net te koud zonder trui maar te warm om het helemaal aan te trekken.quote:Op maandag 21 september 2026 16:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
NoaNo weer op je feestje
Je verwacht geen passie?quote:Op maandag 21 september 2026 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Dit wordt helemaal niks met Xavi.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 21 september 2026 16:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
NoaNo weer op je feestje
Ik begrijp dat ook niet, heeft 1 belangrijke goal gemaakt op een eindtoernooi, in 2014. Laatste 4 toernooien amper wat, Gakpo en Malen hebben vaker gescoord.quote:Op maandag 21 september 2026 12:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Depay, hou nog gewoon eens op met die vent.
Dat je goed kunt voetballen in de Knabbel en Babbel competitie zegt niksquote:
Los daarvan is hij de laatste 2,5 jaar ook vooral veel geblesseerd geweest, de laatste 2 eindtoernooien niet fit begonnen en hij speelt al enkele seizoenen niet meer op dusdanig niveau dat hij er per se nog bij moet zijn.quote:Op maandag 21 september 2026 19:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet, heeft 1 belangrijke goal gemaakt op een eindtoernooi, in 2014. Laatste 4 toernooien amper wat, Gakpo en Malen hebben vaker gescoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |