Hebben we daar ooit wat aan gehad dan?quote:Op woensdag 23 september 2026 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaan we ooit nog wat hebben aan De Ligt?
en zelfs toen we die goede verdediging hadden had ik het gevoel dat die niet echt gewaardeerd werd.quote:Op woensdag 23 september 2026 15:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Wonderlijk dat 2 jaar geleden we volgens sommigen de beste defensie van de wereld hadden op basis van 'namen' terwijl we nu nog steeds moeten leunen op iemand van 'hoge' leeftijd die nooit meer dezelfde is geweest na een aanslag van dolle Pickford terwijl de verdediging zelf ook aardig last had/heeft van lekkage.
Leedvermaakquote:Op woensdag 23 september 2026 16:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hebben we daar ooit wat aan gehad dan?
in het clubvoetbal wel, maar sinds Spas Delev in zijn eerste wedstrijd voor de Bulgaarse selectie rondjes om hem heen rende en twee keer scoren (iets wat die anders nooit deed) is hij eigenlijk nooit meer de oude geworden op nationaal niveauquote:Op woensdag 23 september 2026 16:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hebben we daar ooit wat aan gehad dan?
Volgens mijnwas dat onder Van Basten en had hij bij Ajax ook nog niet zoveel gespeeld maar daar kan ik me in vergissenquote:Op woensdag 23 september 2026 19:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
in het clubvoetbal wel, maar sinds Spas Delev in zijn eerste wedstrijd voor de Bulgaarse selectie rondjes om hem heen rende en twee keer scoren (iets wat die anders nooit deed) is hij eigenlijk nooit meer de oude geworden op nationaal niveau
Onder Danny Blindquote:Op woensdag 23 september 2026 19:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volgens mijnwas dat onder Van Basten en had hij bij Ajax ook nog niet zoveel gespeeld maar daar kan ik me in vergissen
Moet je niet meer willen fraudevoetballer golden boy gewonnen en daarna overal gefaald.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaan we ooit nog wat hebben aan De Ligt?
Dat valt ook wel mee. Bij Bayern is ie door de supporters nog eens tot beste speler van het seizoen gekozen.quote:Op donderdag 24 september 2026 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je niet meer willen fraudevoetballer golden boy gewonnen en daarna overal gefaald.
Zelfs teruggezet naar Jongquote:Op donderdag 24 september 2026 09:59 schreef -XOR- het volgende:
Jammer, Zechiël sowieso niet bij de wedstrijdselectie. Nu is het misschien ook wel de logische volgorde om eerst met de bekende groep wat aanvallender te gaan spelen.
Ze wisten eerder niet dat die kwalificatiewedstrijd cruciaal was?quote:
Het volgende mislukte project van Michael Reiziger.quote:Op donderdag 24 september 2026 16:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze wisten eerder niet dat die kwalificatiewedstrijd cruciaal was?
Of wat minder lekkage in de verdediging te hebben. Het verdedigende kwam omdat het aanvallende gepaard ging met enorme kansen voor de tegenstander.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:59 schreef -XOR- het volgende:
Jammer, Zechiël sowieso niet bij de wedstrijdselectie. Nu is het misschien ook wel de logische volgorde om eerst met de bekende groep wat aanvallender te gaan spelen.
Al die mensen hebben ongetwijfeld al zijn concurrenten dit seizoen aan het werk gezien.quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:50 schreef Slobeend het volgende:
Veel mensen (en analisten) zijn boos omdat Valente er niet bij zit @:maxi-mus
quote:Op donderdag 24 september 2026 19:18 schreef byah het volgende:
Dit wordt meer van hetzelfde gebrij denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |