Ja, zat aan Brobbey te denken, maar die was toen al een half jaartje bij Sunderland.quote:Op vrijdag 18 september 2026 14:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Afgelopen WK ook toch? Al zal bet bij Weghorst van de datum waarmee je rekent, denk dat hij officieel tijdens het WK van club veranderde
Jankmuil Bosz weerquote:''Guus moest het via de media vernemen. Dat vind ik dan wel weer opmerkelijk. Als je erbij bent geweest op een WK. Dan had ik wel verwacht dat ze hem even zouden bellen, en het hem zouden zeggen'', voegt de verbaasde Bosz daaraan toe. ''Dus hij moest het via de media vernemen.''
Het begint echt een trieste jankerd te worden, die kabouter.quote:
Guus Til heeft meer rendement dan dat hele zooitje ongeregeld wat er nu voorin loopt.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Guus Til I die![]()
Moet gewoon de eerste spits van Oranje zijn en geen malle fratsen.
Die hebben een elftal per wedstrijd gekozen met veel nieuwelingen. Ook Klopp gelooft in verjonging, aantal spelers van 30+ zijn er uit gevallen (zoals Baumann, Brandt en Undav)quote:
Guus verstaat Sjaabie niet eens. Good ebening.quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:45 schreef Caland het volgende:
Guus wilde een belletje van iemand die hij nog nooit heeft gesproken.
quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:42 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een wetenschappelijke poll. @:rambodirk
[poll=10389]
Xavi zal wel liggen zweten in bed om een marginale ex-NAC speler die 9 van de 10 keer de altijd-tegen-hunnie-kaart speelt.quote:
Lijkt me toch de normaalste zaak van de wereld dat spelers die er op het WK bij waren en nu niet opgeroepen worden even een belletje krijgen voor de selectie bij de media ligt?quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:45 schreef Caland het volgende:
Guus wilde een belletje van iemand die hij nog nooit heeft gesproken.
Brobbey scoort ook niks anders. Maar goed, ik had gewoon Flemming graag een keer gezien, desnoods als invaller tegen Griekenland of Servie.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:14 schreef Sabata het volgende:
Leuk dat Veerman zijn kans bij Dortmund gepakt heeft, 2,5 BuLi wedstrijd en 1 CL wedstrijd had ie er voor nodig. Wat Dallinga's niet selecteren betreft, zijn intrede was daverend met twee goals als invaller, maar daarna was hij ziek en afgelopen weekend miste hij een strafschop. Nog net te weinig constant als optie (als ik het vanuit Xavi's punt zie)
Ik ben altijd klaar met de interlandperiode, toernooien volg ik wel, maar de rest sla ik heerlijk over.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
Guus Til verwacht een telefoontje van Xavi, BZIAR dat Valente er niet bij is.
Ik ben nu alweer klaar met deze interlandperiode.
Mensen die boos zijn om een paar interlandjes neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
Leon ten Voorde is boos dat Wout geen belletje heeft gehad. @:caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |