Veerman verdient inmiddels wel een herkansing.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:31 schreef CR7 het volgende:
Logische selectie. Alleen Veerman had ik eruit gelaten voor Valente.
Vreemd dat er aandacht wordt besteed aan de all-time topscorer van Oranje.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:33 schreef DeeBee het volgende:
Uberhaupt De Paai nog aandacht geven in al die artikeltjes... Een nutteloze speler die al 4 jaar lang niks laat zien in Oranje, next.
Benieuwd hoe WIJ gaan spelen
Sunderland was 7e geworden.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Spitsen van middenmoters en daaronder, zeker in de premier league scoren helemaal niet zoveel en Brobbey sleurt houdt een verdediging flink bezig.
Dat was ie voor Bournemouth toch ook al?quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Knap dat Justin Kluivert een logische Oranje-keuze is. Andoni Iraola blijft een speciale trainer.
Ik las in de voorbereiding dat ie het goed deed, maar had volledig gemist dat ie naar Palace is gegaan. Speelt wel gewoon alles in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:35 schreef -XOR- het volgende:
QTimber vond ik trouwens de wedstrijden die ik hem bij Marseille heb zien spelen viesslecht en weet niet of hij het nu beter doet.
2019 laatste selectie tot september 2024 (het tweede seizoen van Doni).quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was ie voor Bournemouth toch ook al?
Big Vurrggg met 100 km in zijn rug bij balbezit natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:33 schreef DeeBee het volgende:
Uberhaupt De Paai nog aandacht geven in al die artikeltjes... Een nutteloze speler die al 4 jaar lang niks laat zien in Oranje, next.
Benieuwd hoe WIJ gaan spelen
Daar tussenin inderdaad teveel clubhoppen en af en toe blessures die hem in de weg stonden. Dacht wel dat ie minder lang bij Bournemouth zat en dat ie voor het EK alweer was opgeroepen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
2019 laatste selectie tot september 2024 (het tweede seizoen van Doni).
Iraola heeft hem op 10 gezet. Toen begon de renaissance. Daarvoor was het gewoon een anoniem voetbalbestaan
https://www.transfermarkt(...)30659/verein_id/3379
Haha, hij kwam in dezelfde zomer als Iraola binnen bij Bournemouth. Nog voordat Iraola werd aangesteld. Het was gissen wat Iraola met hem zou doen. Niet zijn aankoop. Maar het heeft zoden aan de dijk gezet.quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar tussenin inderdaad teveel clubhoppen en af en toe blessures die hem in de weg stonden. Dacht wel dat ie minder lang bij Bournemouth zat en dat ie voor het EK alweer was opgeroepen.
Valentequote:Op vrijdag 18 september 2026 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Read Bijlow Valente?
Heeft die Xavi poep in zijn ogen ofzo.
quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Read Bijlow Valente?
Heeft die Xavi poep in zijn ogen ofzo.
Toch is 2 spitsen voor 4 wedstrijden wel heel weinig.. waarbij 1 van die spitsen ook regelmatig op de vleugel speeltquote:Op vrijdag 18 september 2026 14:05 schreef De_Kraam het volgende:
Begrijpelijke selectie al had ik de broer van Timbert ingeruild voor Valente.
Dat Koeman Wap Wouthorst meenam (en Veermannetje niet) was natuurlijk al belachelijk dus mooi om te zien dat die is opgerot. God heeft het zo gewild @:wout .
Afgelopen WK ook toch? Al zal het bij Weghorst afhankelijk zijn van de datum waarmee je rekent, denk dat hij officieel tijdens het WK van club veranderdequote:Op vrijdag 18 september 2026 12:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Geen enkele speler van Ajax bij de selectie. Dat zal ook niet vaak gebeurd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |