Eens. Maar mijn favoriet blijft toch Rammsteinquote:Op dinsdag 8 september 2026 19:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die is ook wel okay, maar favorieten blijven verder wel nummer als: the last stand, primo victoria, red baron, to hell and back, Cliffs Of Gallipoli , nja ze hebben eigenlijk heel veel lekkere nummers.
Zijn jullie zo close dat je Kosty mag zeggen?quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:03 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Kosty directie wordt versterkt.
https://x.com/WarUnitObserver/status/2097397612634624218
is ook een boxer toch, die verkopen als zoete broodjensquote:Op dinsdag 8 september 2026 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Britten hebben dat ding ook besteld.
Ik doel op de vredesbrigade die continu kraait dat “we” moeten “onderhandelen”.quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:04 schreef sp3c het volgende:
ze moeten onderhandelen
wij hebben er niets mee te maken
Dus?quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik doel op de vredesbrigade die continu kraait dat “we” moeten “onderhandelen”.
Maar als partij A vindt dat partij B geen bestaansrecht heeft dan blijft er weinig over om te praten natuurlijk.
Kunnen ze hem ook niet gewoon opblazen?quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[ x ]
Maar we moeten onderhandelen!!!1
Rusland kan geen concessies doen, want dan verliest Poetin zijn geloofwaardigheid. Dat is het hele punt. Je kan niet 5 jaar roepen dat Oekraïne Russisch moet zijn, een bedreiging is en een nazihol is dat gedemilitariseerd moet worden, om vervolgens te zeggen “o nee toch niet”.quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus?
Een of andere onnozele geestelijke op x hoeven we niet serieus te nemen. Natuurlijk gaam de Russen consessies doen, alleen melden ze dat miet op voorhand, en zeker niet in het openbaar.
Dugin is allang dood man.quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[ x ]
Maar we moeten onderhandelen!!!1
als die consessies hadden willen doen dan hadden ze dat al gedaanquote:Op dinsdag 8 september 2026 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus?
Een of andere onnozele geestelijke op x hoeven we niet serieus te nemen. Natuurlijk gaam de Russen consessies doen, alleen melden ze dat miet op voorhand, en zeker niet in het openbaar.
Oprechte vraag: waar wil je over praten?quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
als die consessies hadden willen doen dan hadden ze dat al gedaan
maar je moet wel blijven praten
quote:?Following the 36th Ramstein meeting, Ukraine will receive missiles for F-16s and Patriot systems, drones, and funding for arms procurement. The "War Plan" was presented for the first time. Germany will supply Patriot and F-16 missiles as well as drones; the UK -- $135.6 million through PURL, 95,000 drones, and long-range artillery shells; the Netherlands -- $300 million for the "Drone Line" and 300 anti-drone missiles; Norway -- $200 million for Patriot missiles; Estonia, Sweden, Lithuania, Spain, and Poland also announced aid.
einde van de oorlog?quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oprechte vraag: waar wil je over praten?
Zo lang Rusland Oekraïne als een afvallige provincie ziet die niets te willen heeft, valt er weinig te praten denk ik. De eisen van Rusland zijn simpelweg onacceptabel voor Oekraïne en andersom. Ware het niet dat “laat ons gewoon bestaan ipv ons de tering in te bombarderen” best een legitieme wens is.
Hoe zie je dat voor je dan. En dan niet “nou ze gaan om tafel zitten hihaho” maar hoe zie jij een compromis obv de huidige standpuntenquote:
Hoe zie je voor je dat dit nog 5 jaar zo door gaat?quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan. En dan niet “nou ze gaan om tafel zitten hihaho” maar hoe zie jij een compromis obv de huidige standpunten
Dat is geen antwoord op de vraag. Ik denk dat een gesprek pas mogelijk is zodra Rusland Oekraïne als gelijkwaardige gesprekspartner ziet.quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe zie je voor je dat dit nog 5 jaar zo door gaat?
Er moeten vrees ik eerst nog een miljoen of meer Russen dood of gehandicapt worden wil het lichtje daar branden. En ja helaas ook heel veel Oekraïeners.quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag. Ik denk dat een gesprek pas mogelijk is zodra Rusland Oekraïne als gelijkwaardige gesprekspartner ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |