Hoe bedoel je? Een puddingbuks?quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hanneke laat een slagroombus nog niet schieten als ik haar zo zie.
Puddingbuks zal ze wat minder problemen mee hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Een puddingbuks?
Jetten zou willen dat zijn opmerkingen zoveel bereik zouden krijgen...quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:53 schreef Parafernalia het volgende:
Haha een nieuw topic, en wat is de eerste post? Jawel, een bericht over die D66'er die iets zei![]()
De munitie van de prorussen kritische denkers begint langzaam ook op te raken, lijkt het.
quote:UA POV: A Dutch MP, Hanneke van der Werf, is calling for the Netherlands to strike Russian launch sites (on behalf of Ukraine). When asked, even if that risks further escalation, she said yes.
Rusland is dit jaar begonnen met goud verkopen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rusland
Begin 2022: ±2.302 ton
Piek 2024: ±2.336 ton
Juni 2026: ±2.283 ton
Netto sinds begin 2022: ongeveer −0,8%
Sinds de piek: ongeveer −2,3%
Heeft Rusland goud gekocht? Ik zou eerder denken dat ze dat zelf delven.. Of van hun eigen miners dan?quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rusland is dit jaar begonnen met goud verkopen.
Begin 2026 stonden ze op 74,8 miljoen troy ounce, op 1 augustus 2026 was dat 73,2 miljoen troy ounce.
Een afname: 1,6 miljoen in zeven maanden.
Natuurlijk kunnen ze in dit tempo nog wel even door. Maar de trend was Rusland koopt goud, nu is de trend Rusland verkoopt goud.
Dan is het afwachten wat de toekomst brengt, vertragen ze dit tempo? Of versnellen ze juist?
Daarbij opmerkend dat Rusland natuurlijk niet alles wil verkopen, je strategische reserve helemaal verliezen zou oliekoekendom zijn.
We zien het Russische trollenleger wel in actie ja.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jetten zou willen dat zijn opmerkingen zoveel bereik zouden krijgen...
Ik denk dat die vrouw totaal niet doorheeft hoe gevaarlijk zulke uitspraken zijn in het openbaar.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Puddingbuks zal ze wat minder problemen mee hebben.
Rusland heeft voor zo'n 6 miljard verkocht. En nog voor zo'n ¤277 miljard over.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heeft Rusland goud gekocht? Ik zou eerder denken dat ze dat zelf delven.. Of van hun eigen miners dan?
Ik denk dat het enige relevante aspect van Russisch goud is dat ze nog voor ongeveer 300 miljard hebben, dat ze hun goud kunnen verkopen aan de chinezen en dus nog wel even de oorlog er mee kunnen financieren.
De Russische staat bezit alle goudmijnen en dat delven gaat rechtstreeks naar de schatkist, alleen werd daar eerder vrijwel nooit aangezeten.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heeft Rusland goud gekocht? Ik zou eerder denken dat ze dat zelf delven.. Of van hun eigen miners dan?
Ik denk dat het enige relevante aspect van Russisch goud is dat ze nog voor ongeveer 300 miljard hebben, dat ze hun goud kunnen verkopen aan de chinezen en dus nog wel even de oorlog er mee kunnen financieren.
Dat zal nog wel meevallen. Het is een domme uitspraak, maar we moeten het nu ook weer niet al te veel opblazen. Natuurlijk gaat zo'n embassade dit aangrijpen om een punt te maken, maar dat is het dan ook. Wat ook al gezegd is: als je kijkt wat sommige Russische parlementsleden roepen!quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouw totaal niet doorheeft hoe gevaarlijk zulke uitspraken zijn in het openbaar.
Ik weet niet hoor, heeft ze een gezin? Het is niet de eerste keer dat er dan vreemde dingen gebeuren, de auto remt niet, kind van school komt even niet thuis, de armen van die geheime diensten zijn lang, dan hoeft er niet echt wat te gebeuren maar er komen “boodschappen”
Kijk Trump kan zoiets zeggen met de permanente bewaking van zijn hele familie, Rutten ook.
Maar dat grietje weet echt niet wat ze echt heeft gezegd.
Dus?quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rusland heeft voor zo'n 6 miljard verkocht. En nog voor zo'n ¤277 miljard over.
Dat zou Rusland willen dat dit zo ging.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Russische staat bezit alle goudmijnen en dat delven gaat rechtstreeks naar de schatkist, alleen werd daar eerder vrijwel nooit aangezeten.
Dat is alleen de voorraad van de centrale bank, Rusland heeft een sterke goudpositie door wat er nog in de grond zit, een overzicht:quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rusland heeft voor zo'n 6 miljard verkocht. En nog voor zo'n ¤277 miljard over.
Trump heeft naast een hoop beveiliging helaas ook een flinke dosis geluk.. Of zoals hij zegt, bescherming van de Heer.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouw totaal niet doorheeft hoe gevaarlijk zulke uitspraken zijn in het openbaar.
Ik weet niet hoor, heeft ze een gezin? Het is niet de eerste keer dat er dan vreemde dingen gebeuren, de auto remt niet, kind van school komt even niet thuis, de armen van die geheime diensten zijn lang, dan hoeft er niet echt wat te gebeuren maar er komen “boodschappen”
Kijk Trump kan zoiets zeggen met de permanente bewaking van zijn hele familie, Rutten ook.
Maar dat grietje weet echt niet wat ze echt heeft gezegd.
Die mijnen zijn van de miljardair en zijn familie, Suleiman Kerimov. Sinds de oorlog zijn ze onder sanctie en is onduidelijk hoe de aandelen/bezittingen in elkaar zitten maar de familie is zeer sterk verweven met het Kremlin.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zou Rusland willen dat dit zo ging.
Dan komt ze er goed mee weg.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen. Het is een domme uitspraak, maar we moeten het nu ook weer niet al te veel opblazen. Natuurlijk gaat zo'n embassade dit aangrijpen om een punt te maken, maar dat is het dan ook. Wat ook al gezegd is: als je kijkt wat sommige Russische parlementsleden roepen!
Het is geen minister of staatssecretaris oid, het is gewoon een kamermuts.
Hoho de fakkeldrager is er nog.. Maxie moet ook weer ff het nieuws halen..quote:
En de Duitsers zelf en Nederland ook.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Britten hebben dat ding ook besteld.
Kan hoor, maar dan zou die de andere kant op moeten rijden. Waarom zou je in godsnaam iets van oost naar west verplaatsen om het vervolgens weer naar het oosten te verplaatsen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:18 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
En de Duitsers zelf en Nederland ook.
Maar gezien de situatie lijkt het mij dat de door Oekraïne bestelde exemplaren voorrang hebben op de rest.
Is althans mijn denkwijze als leek
Ala Hannibal de alpen over?quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan hoor, maar dan zou die de andere kant op moeten rijden. Waarom zou je in godsnaam iets van oost naar west verplaatsen om het vervolgens weer naar het oosten te verplaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze mag'm ook best open doen hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, die slagroombus van mij wel hoor. Als ze verder haar mond houdt
quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:38 schreef skysherrif het volgende:
Klein beetje offtopicSabaton is best mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze ook :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sabaton is best mooi.
Deze ook :Die is ook wel okay, maar favorieten blijven verder wel nummer als: the last stand, primo victoria, red baron, to hell and back, Cliffs Of Gallipoli , nja ze hebben eigenlijk heel veel lekkere nummers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |