Ga nou niet zeggen.quote:
DRS bestaat niet meer.quote:
duhquote:Op zondag 6 september 2026 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DRS bestaat niet meer.
Waarom zeg je het danquote:
2016 nachtmerrie voor Totoquote:
Alleen maar gunstig voor Maxquote:Op zondag 6 september 2026 16:49 schreef -XOR- het volgende:
In alle consternatie is PIA NOR weer gepasseerd
Je reed de grindbak in.quote:
Volhouden!quote:
Nogal!quote:
2016 vibes.quote:
Ik had liever gehad dat ie op eigen kracht had ingehaald ipv teamorder.quote:
*ping*quote:
Daarom flirtte Toto met contract voor Max.quote:Op zondag 6 september 2026 16:52 schreef R-woud93 het volgende:
Russell zijn carrière is na vandaag wel voorbij
?quote:Op zondag 6 september 2026 16:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat ie op eigen kracht had ingehaald ipv teamorder.
Inderdaad jaquote:Op zondag 6 september 2026 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom flirtte Toto met contract voor Max.
Toto heeft ws een VR knuffel AI scenario met Max.quote:Op zondag 6 september 2026 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom flirtte Toto met contract voor Max.
Dat was al bekend.quote:
Whehehe.quote:
Punt.quote:
Hij is goed bezig voor zijn 2 comeback racesquote:
Hij heeft hem netjes voor laten gaanquote:Op zondag 6 september 2026 16:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als Piastri in z'n oor te horen krijgt "clean racing", dan weet je dat ie het Norris niet te lastig moet maken.
quote:Op zondag 6 september 2026 16:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hij heeft hem netjes voor laten gaan
Ik las KNMIquote:Op zondag 6 september 2026 16:56 schreef vul_maar_in het volgende:
KIMI is een grote hoor. Echt een miniheldje.
dat is voor het eerst dit jaar danquote:Op zondag 6 september 2026 16:56 schreef LTVDK het volgende:
Die stuitert straks door de paddock als die uit de auto is
Het is 23 graden in De Biltquote:
Zoon van Totoquote:Op zondag 6 september 2026 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Huh, was dat zijn broertje of zusje ofzo?
Zoontje Toto?quote:Op zondag 6 september 2026 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Huh, was dat zijn broertje of zusje ofzo?
Die heeft eigenlijk nog geluk dat die op het podium staat, dan helpt die te snelle auto wel meequote:
Hopelijk kent ie zijn plek nu,...maar denk het eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 6 september 2026 16:57 schreef ondeugend het volgende:
Forza Kimi..Forza Italia!
En weer een fijne dikke ego deuk Russel. Heerlijk!
quote:
nou nou nouquote:
Die gaat alleen nog maar gefrustreerder rijdenquote:Op zondag 6 september 2026 16:58 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hopelijk kent ie zijn plek nu,...maar denk het eerlijk gezegd niet
Nee zo heet ie niet.quote:
Beetje wel inderdaad. Hij kan Honda bedanken.quote:
Echt hequote:
Waarom dat laatste erbij vermeldenquote:Op zondag 6 september 2026 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max met de felicitaties aan Kimi. Sympathiek. George volgt vast ook wel straks.
Van Max is oprecht, van George niet.quote:Op zondag 6 september 2026 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max met de felicitaties aan Kimi. Sympathiek. George volgt vast ook wel straks.
Superieure Benz helaasquote:Op zondag 6 september 2026 17:01 schreef Mano_ het volgende:
Begin van de week dacht ik wel dat Kimi zou winnen. Toen hoorde ik van de gridstraf en gaf ik dat geen kans meer.
Man, wat heb ik het graag fout soms
Antonelli kreeg de pitstop onder VSC terwijl Russell voorop reed.quote:
Max is rookie papaquote:Op zondag 6 september 2026 17:01 schreef LTVDK het volgende:
Max gelijk naar Kimi, nog voor die bij zijn eigen team is. Is toch een beetje zijn adoptiekindje
Pizza Italia?quote:
Ferrari tactics, dat is next-level kwantumfysica, daar moet je heel hooggeleid zijn om dat te begrijpenquote:Op zondag 6 september 2026 17:01 schreef Perox het volgende:
Je gaat je wel afvragen waarom Ferrari hem niet in de jeugd heeft gespot en ingelijfd?
Volgende stap is dat Kimi daar gaat winnen in een Ferrari. Kan toch (hopelijk) haast niet anders dat hij ooit daar heen gaat.quote:Op zondag 6 september 2026 16:56 schreef Perox het volgende:
Dit is toch veel beter voor de fans dan een Ferrari win? Deze jongen is fenomenaal!![]()
![]()
Sjors meent echt wel een felicitatie.quote:
ik vind het ook apart dat hij in de F2 geen hoogvlieger wasquote:Op zondag 6 september 2026 17:01 schreef Perox het volgende:
Je gaat je wel afvragen waarom Ferrari hem niet in de jeugd heeft gespot en ingelijfd?
quote:Op zondag 6 september 2026 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ferrari tactics, dat is next-level kwantumfysica, daar moet je heel hooggeleid zijn om dat te begrijpen
Hawaiiquote:
George Bottas.quote:Op zondag 6 september 2026 17:02 schreef PzKpfw het volgende:
Antonelli heeft even laten zien wie de eerste coureur is binnen het team. Russell moet zich echt schamen.
Dat denk ik toch wel ja. Hij gaat Ferrari ooit weer kampioen maken.quote:Op zondag 6 september 2026 17:02 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Volgende stap is dat Kimi daar gaat winnen in een Ferrari. Kan toch (hopelijk) haast niet anders dat hij ooit daar heen gaat.
ik sla even over voor die studentenvreetschuur hier in de stadquote:
Correctquote:Op zondag 6 september 2026 17:03 schreef R-woud93 het volgende:
Russell is echt de meest onsympathieke coureur die ik ooit heb meegemaakt
George naar AM wanneer Alonso afzwaait.quote:Op zondag 6 september 2026 17:03 schreef TwenteFC het volgende:
Voor zover het nog niet duidelijk was weet George nu dat in een team met Kimi hij nooit kampioen gaat worden.
Maar gedraagt zich als ware hij een tienvoudig wereldkampioenquote:Op zondag 6 september 2026 17:03 schreef R-woud93 het volgende:
Wat dat betreft past hij perfect bij Mercedes.quote:Op zondag 6 september 2026 17:03 schreef R-woud93 het volgende:
Ik gun het hem.quote:Op zondag 6 september 2026 17:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
George naar AM wanneer Alonso afzwaait.
U las het hier voor het eerst.
Alleen Russell denk ikquote:Op zondag 6 september 2026 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
er zijn er maar weinig die Antonelli niet mogen
Ik denk dat zelfs dan Antonelli had gewonnen.quote:Op zondag 6 september 2026 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Antonelli kreeg de pitstop onder VSC terwijl Russell voorop reed.
Waarom niet?quote:Op zondag 6 september 2026 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom dat laatste erbij vermelden
Hij won met 2 seconden en kreeg 5(?) seconden cadeau van Hondaquote:Op zondag 6 september 2026 17:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs dan Antonelli had gewonnen.
We maken allemaal een foutquote:Op zondag 6 september 2026 17:07 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb wel een Jack Russel trouwens....
Is zijn keel denk ik.quote:
quote:Op zondag 6 september 2026 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij won met 2 seconden en kreeg 5(?) seconden cadeau van Honda
Komt omdat die zijn baard laat groeienquote:
Nog steeds last van zijn griepje?quote:
Was tijdens de race niks van te merken.quote:Op zondag 6 september 2026 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog steeds last van zijn griepje?
In principe zijn Merc, Mclaren, Ferrari en Alpine hier gewoon sneller.quote:Op zondag 6 september 2026 17:09 schreef Red_85 het volgende:
Met een brakke bak toch 3de worden.
Top. Gewoon top. Die stop was ook noodzakelijk om bandenvoordeel te hebben op de snellere Mclarens.
En Kimi, wat mooi. 19-->1 in je thuisrace en na 60 jaar weer diegene die de thuisrace wint.
Leuke race.
Extra gewicht!quote:Op zondag 6 september 2026 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij krijgt per week meer baardgroei
Miljoentjes de deur binnenbrengen en een kniesoor die op baardjes letquote:Op zondag 6 september 2026 17:08 schreef -XOR- het volgende:
Ik snap niet dat Kelly Max zo de deur uit laat gaan met dat clochardeske vlasbaardje.
Volgend seizoen is ie ZZTOPquote:Op zondag 6 september 2026 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij krijgt per week meer baardgroei
Tegen Russell op nieuwere mediums ipv afgeragde hards? Denk het niet. Je bent de achtervolger in het WK en dan krijg een teamorder om de leideer er voorbij te laten in de vorige race en dan deze race krijg je niet de pitstop aangeboden. Dan weet je wel wie Wolff als WK wil.quote:Op zondag 6 september 2026 17:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs dan Antonelli had gewonnen.
Maar de Max-factor hebben zij niet.quote:Op zondag 6 september 2026 17:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe zijn Merc, Mclaren, Ferrari en Alpine hier gewoon sneller.
Het zit ook niet mee in zijn carriere:quote:Op zondag 6 september 2026 17:03 schreef R-woud93 het volgende:
"Go see the doctor"...quote:
Mama said knock you out voor VER en RUSquote:
Mercedes Mercedes en McLaren McLaren met daartussen maar 1 RB en niet 2. Als telkens één coureur vecht met teams dan weet je wel wie de beste is.quote:Op zondag 6 september 2026 17:10 schreef ondeugend het volgende:
Max bewijst zijn klasse natuurlijk... met een rammelbak derde worden.
Hulde ende respect
Hij opende het gesprek.quote:Op zondag 6 september 2026 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
George denkt lul maar een eind raak Max, boeit me niks
Nou nou nou.quote:
arme vriendinquote:Op zondag 6 september 2026 17:13 schreef beantherio het volgende:
George is klaar om iemand te hoeken
Verloofde.quote:
Straks verdoofdequote:
Als je nou even wacht, dan zie je het zometeen.quote:Op zondag 6 september 2026 17:14 schreef Mano_ het volgende:
Zouden de Tifosi een mega-vlag van Kimi bij zich hebben of wordt het toch het Ferrari-logo?
Tatsächlichquote:Op zondag 6 september 2026 17:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mercedes Mercedes en McLaren McLaren met daartussen maar 1 RB en niet 2. Als telkens één coureur vecht met teams dan weet je wel wie de beste is.
Volgend jaar ongetwijfeld, zonder Mercedes kleuren natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2026 17:14 schreef Mano_ het volgende:
Zouden de Tifosi een mega-vlag van Kimi bij zich hebben of wordt het toch het Ferrari-logo?
quote:
quote:
How the turntables....quote:
Was Max ook nietquote:
Ik snapte ook niet dat ze hem niet naar binnenhaalde. Maar toen ze op gelijke banden reden, was Kimi een fractie sneller.quote:Op zondag 6 september 2026 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Tegen Russell op nieuwere mediums ipv afgeragde hards? Denk het niet. Je bent de achtervolger in het WK en dan krijg een teamorder om de leideer er voorbij te laten in de vorige race en dan deze race krijg je niet de pitstop aangeboden. Dan weet je wel wie Wolff als WK wil.
Maar tegenwoordig juichen ze wel voor hemquote:
Maar Max is omarmtquote:
Hij is geen Brit dat scheeltquote:Op zondag 6 september 2026 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig juichen ze wel voor hem
Nee nu.. niet nou 😉quote:
Je wil 'm een aai over z'n bol geven en zeggen dat ie niet moet vergeten z'n huiswerk te maken vanavond.quote:Op zondag 6 september 2026 17:16 schreef Mano_ het volgende:
Haha Kimi op de hoogste trede is amper 'groter' dan Russell
True.quote:Op zondag 6 september 2026 17:17 schreef beantherio het volgende:
Ik ben geen fan van George maar dit is flauw en onterecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |