Whehehe.quote:
Punt.quote:
Hij is goed bezig voor zijn 2 comeback racesquote:
Hij heeft hem netjes voor laten gaanquote:Op zondag 6 september 2026 16:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als Piastri in z'n oor te horen krijgt "clean racing", dan weet je dat ie het Norris niet te lastig moet maken.
quote:Op zondag 6 september 2026 16:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hij heeft hem netjes voor laten gaan
Ik las KNMIquote:Op zondag 6 september 2026 16:56 schreef vul_maar_in het volgende:
KIMI is een grote hoor. Echt een miniheldje.
dat is voor het eerst dit jaar danquote:Op zondag 6 september 2026 16:56 schreef LTVDK het volgende:
Die stuitert straks door de paddock als die uit de auto is
Het is 23 graden in De Biltquote:
Zoon van Totoquote:Op zondag 6 september 2026 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Huh, was dat zijn broertje of zusje ofzo?
Zoontje Toto?quote:Op zondag 6 september 2026 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Huh, was dat zijn broertje of zusje ofzo?
Die heeft eigenlijk nog geluk dat die op het podium staat, dan helpt die te snelle auto wel meequote:
Hopelijk kent ie zijn plek nu,...maar denk het eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 6 september 2026 16:57 schreef ondeugend het volgende:
Forza Kimi..Forza Italia!
En weer een fijne dikke ego deuk Russel. Heerlijk!
quote:
nou nou nouquote:
Die gaat alleen nog maar gefrustreerder rijdenquote:Op zondag 6 september 2026 16:58 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hopelijk kent ie zijn plek nu,...maar denk het eerlijk gezegd niet
Nee zo heet ie niet.quote:
Beetje wel inderdaad. Hij kan Honda bedanken.quote:
Echt hequote:
Waarom dat laatste erbij vermeldenquote:Op zondag 6 september 2026 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max met de felicitaties aan Kimi. Sympathiek. George volgt vast ook wel straks.
Van Max is oprecht, van George niet.quote:Op zondag 6 september 2026 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max met de felicitaties aan Kimi. Sympathiek. George volgt vast ook wel straks.
Superieure Benz helaasquote:Op zondag 6 september 2026 17:01 schreef Mano_ het volgende:
Begin van de week dacht ik wel dat Kimi zou winnen. Toen hoorde ik van de gridstraf en gaf ik dat geen kans meer.
Man, wat heb ik het graag fout soms
Antonelli kreeg de pitstop onder VSC terwijl Russell voorop reed.quote:
Max is rookie papaquote:Op zondag 6 september 2026 17:01 schreef LTVDK het volgende:
Max gelijk naar Kimi, nog voor die bij zijn eigen team is. Is toch een beetje zijn adoptiekindje
Pizza Italia?quote:
Ferrari tactics, dat is next-level kwantumfysica, daar moet je heel hooggeleid zijn om dat te begrijpenquote:Op zondag 6 september 2026 17:01 schreef Perox het volgende:
Je gaat je wel afvragen waarom Ferrari hem niet in de jeugd heeft gespot en ingelijfd?
Volgende stap is dat Kimi daar gaat winnen in een Ferrari. Kan toch (hopelijk) haast niet anders dat hij ooit daar heen gaat.quote:Op zondag 6 september 2026 16:56 schreef Perox het volgende:
Dit is toch veel beter voor de fans dan een Ferrari win? Deze jongen is fenomenaal!![]()
![]()
Sjors meent echt wel een felicitatie.quote:
ik vind het ook apart dat hij in de F2 geen hoogvlieger wasquote:Op zondag 6 september 2026 17:01 schreef Perox het volgende:
Je gaat je wel afvragen waarom Ferrari hem niet in de jeugd heeft gespot en ingelijfd?
quote:Op zondag 6 september 2026 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ferrari tactics, dat is next-level kwantumfysica, daar moet je heel hooggeleid zijn om dat te begrijpen
Hawaiiquote:
George Bottas.quote:Op zondag 6 september 2026 17:02 schreef PzKpfw het volgende:
Antonelli heeft even laten zien wie de eerste coureur is binnen het team. Russell moet zich echt schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |