We maken allemaal een foutquote:Op zondag 6 september 2026 17:07 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb wel een Jack Russel trouwens....
Is zijn keel denk ik.quote:
quote:Op zondag 6 september 2026 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij won met 2 seconden en kreeg 5(?) seconden cadeau van Honda
Komt omdat die zijn baard laat groeienquote:
Nog steeds last van zijn griepje?quote:
Was tijdens de race niks van te merken.quote:Op zondag 6 september 2026 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog steeds last van zijn griepje?
In principe zijn Merc, Mclaren, Ferrari en Alpine hier gewoon sneller.quote:Op zondag 6 september 2026 17:09 schreef Red_85 het volgende:
Met een brakke bak toch 3de worden.
Top. Gewoon top. Die stop was ook noodzakelijk om bandenvoordeel te hebben op de snellere Mclarens.
En Kimi, wat mooi. 19-->1 in je thuisrace en na 60 jaar weer diegene die de thuisrace wint.
Leuke race.
Extra gewicht!quote:Op zondag 6 september 2026 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij krijgt per week meer baardgroei
Miljoentjes de deur binnenbrengen en een kniesoor die op baardjes letquote:Op zondag 6 september 2026 17:08 schreef -XOR- het volgende:
Ik snap niet dat Kelly Max zo de deur uit laat gaan met dat clochardeske vlasbaardje.
Volgend seizoen is ie ZZTOPquote:Op zondag 6 september 2026 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij krijgt per week meer baardgroei
Tegen Russell op nieuwere mediums ipv afgeragde hards? Denk het niet. Je bent de achtervolger in het WK en dan krijg een teamorder om de leideer er voorbij te laten in de vorige race en dan deze race krijg je niet de pitstop aangeboden. Dan weet je wel wie Wolff als WK wil.quote:Op zondag 6 september 2026 17:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs dan Antonelli had gewonnen.
Maar de Max-factor hebben zij niet.quote:Op zondag 6 september 2026 17:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe zijn Merc, Mclaren, Ferrari en Alpine hier gewoon sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |