Dat denk ik toch wel ja. Hij gaat Ferrari ooit weer kampioen maken.quote:Op zondag 6 september 2026 17:02 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Volgende stap is dat Kimi daar gaat winnen in een Ferrari. Kan toch (hopelijk) haast niet anders dat hij ooit daar heen gaat.
ik sla even over voor die studentenvreetschuur hier in de stadquote:
Correctquote:Op zondag 6 september 2026 17:03 schreef R-woud93 het volgende:
Russell is echt de meest onsympathieke coureur die ik ooit heb meegemaakt
George naar AM wanneer Alonso afzwaait.quote:Op zondag 6 september 2026 17:03 schreef TwenteFC het volgende:
Voor zover het nog niet duidelijk was weet George nu dat in een team met Kimi hij nooit kampioen gaat worden.
Maar gedraagt zich als ware hij een tienvoudig wereldkampioenquote:Op zondag 6 september 2026 17:03 schreef R-woud93 het volgende:
Wat dat betreft past hij perfect bij Mercedes.quote:Op zondag 6 september 2026 17:03 schreef R-woud93 het volgende:
Ik gun het hem.quote:Op zondag 6 september 2026 17:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
George naar AM wanneer Alonso afzwaait.
U las het hier voor het eerst.
Alleen Russell denk ikquote:Op zondag 6 september 2026 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
er zijn er maar weinig die Antonelli niet mogen
Ik denk dat zelfs dan Antonelli had gewonnen.quote:Op zondag 6 september 2026 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Antonelli kreeg de pitstop onder VSC terwijl Russell voorop reed.
Waarom niet?quote:Op zondag 6 september 2026 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom dat laatste erbij vermelden
Hij won met 2 seconden en kreeg 5(?) seconden cadeau van Hondaquote:Op zondag 6 september 2026 17:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs dan Antonelli had gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |