Tot over 5 jaar maatquote:Op zondag 6 september 2026 15:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Er gaat de komende 5 jaar minimaal 1 instorten. Je mag me quoten.
Oh vandaar dat Lollipopman gestopt isquote:
Nou ja als je zag hoe hysterisch emotioneel sommige van die supporters reageerden kan er best eentje een inzinking hebben gehadquote:Op zondag 6 september 2026 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waardoor automatisch de vraag omhoog komt: wie lag er dan wél in? Iemand geraakt?
Geleerd van @ESF1Gamerquote:
quote:Op zondag 6 september 2026 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geleerd van @:esf1gamer
*noteert*quote:Op zondag 6 september 2026 15:37 schreef Zorro het volgende:
Ik wil overige ben even mijn beklag doen over sluitende topics terwijl ik een reactie aan het typen ben
Stripfiguur dat. Vermoeiende man. En niet een klein beetje.quote:
Dit is nog druk bezocht dan de zandvoort topic.quote:Op zondag 6 september 2026 15:37 schreef Zorro het volgende:
Ik wil overige ben even mijn beklag doen over sluitende topics terwijl ik een reactie aan het typen ben
De hoop van alle Ferrarifansquote:Op zondag 6 september 2026 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waardoor automatisch de vraag omhoog komt: wie lag er dan wél in? Iemand geraakt?
Je weet niet eens waar het over gaatquote:
Ik heb mijn start in IT gemaakt door de beste 2e lijns technicus van World online te zijn.quote:Op zondag 6 september 2026 15:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
En mensen 50+ kennen het begrip Baud nog
quote:Op zondag 6 september 2026 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit is nog druk bezocht dan de zandvoort topic.
Als je niet kijkt valt het reuze mee. (pro tip)quote:Op zondag 6 september 2026 15:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Stripfiguur dat. Vermoeiende man. En niet een klein beetje.
Maar je weet doorgaans dat een topic bijna dicht is dus dan Ctrl + A, Ctrl + C je natuurlijk even.quote:Op zondag 6 september 2026 15:37 schreef Zorro het volgende:
Stockholm syndrroom.quote:Op zondag 6 september 2026 15:36 schreef alternatif het volgende:
rosberg geeft hamilton ook gelijk dus
Ik kijk dat niet.quote:Op zondag 6 september 2026 15:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Als je niet kijkt valt het reuze mee. (pro tip)
Op zich heeft die ook gelijk. Bij een teammate deze move maken naai je eigenlijk de constructeur mee. Hopelijk weet lewis wat posities goed te maken.quote:Op zondag 6 september 2026 15:36 schreef alternatif het volgende:
rosberg geeft hamilton ook gelijk dus
AP hangt niet te ver verwijderd van de zolder?quote:Op zondag 6 september 2026 15:38 schreef Perox het volgende:
Ik heb alleen de mesh AP unit hier even opnieuw gestart, hopelijk is dat genoeg. Anders moet mijn moeder inderdaad maar eens kappen met bellen
O jawel. Verder je kan dit achterlaten in het feedback topic.quote:Op zondag 6 september 2026 15:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat
Soms heb ik dat niet in de gaten.quote:Op zondag 6 september 2026 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je weet doorgaans dat een topic bijna dicht is dus dan Ctrl + A, Ctrl + C je natuurlijk even.
Blijft een stomme regel dat dat mag.quote:
Ik had het geluk om al in 1998 kabel te hebben, heb zelf daarvoor nooit internet gehad, maar mijn best vriends vader was programmeur en had onbeperkt modem internetquote:Op zondag 6 september 2026 15:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb mijn start in IT gemaakt door de beste 2e lijns technicus van World online te zijn.
(mijn truukje was om al die kut 56kflex modems terug te flashen naar 36k6 (onze radius server speelde niet heel lief met 56k flex)
Nee logisch, maar ze zouden niet als de verplichte pitstop moeten gelden.quote:Op zondag 6 september 2026 15:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blijft een stomme regel dat dat mag.
Ik was het eens met Hezemans. Lewis gaat zelf op de penaltystip liggen. Eigen schuld. Domme fout van een 7 voudig WDC.quote:Op zondag 6 september 2026 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich heeft die ook gelijk. Bij een teammate deze move maken naai je eigenlijk de constructeur mee. Hopelijk weet lewis wat posities goed te maken.
Even los van of het over de grens van de FIA regels is. Dit gaat over intern sportsmanship.
Nou ze stonden stil.quote:
Die gaat voor de lange adem.quote:
Dan moet er nog heel wat gebeuren bij de concurrentie, voor mijn gevoel.quote:Op zondag 6 september 2026 15:38 schreef raptorix het volgende:
Ik heb het gevoel dat Max deze race heel sneaky gaat pakken.
Uitrijden op Hards zal wel een uitdaging zijn.quote:
Wellicht iemand onwel geworden?quote:Op zondag 6 september 2026 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:
Probleem is dat de regel niet is verpichte stop maar veplicht twee soorten band.quote:Op zondag 6 september 2026 15:40 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee logisch, maar ze zouden niet als de verplichte pitstop moeten gelden.
Nietwaar. Dat ben je pas sinds kort, want ik kwam je onlangs nog tegen in het zwart!quote:Op zondag 6 september 2026 15:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
O jawel. Verder je kan dit achterlaten in het feedback topic.
Ik ben hier al 4 jaar mod.
Camouflage.quote:Op zondag 6 september 2026 15:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Nietwaar. Dat ben je pas sinds kort, want ik kwam je onlangs nog tegen in het zwart!
Tijdelijk break.quote:Op zondag 6 september 2026 15:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Nietwaar. Dat ben je pas sinds kort, want ik kwam je onlangs nog tegen in het zwart!
Van een teammate mocht Hamilton wel iets meer verwachten vind ik wel. Maar goed die verhoudingen zijn nu ook weer aangescherpt.quote:Op zondag 6 september 2026 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was het eens met Hezemans. Lewis gaat zelf op de penaltystip liggen. Eigen schuld. Domme fout van een 7 voudig WDC.
Fernando moet zijn stoeltje terug claimenquote:Op zondag 6 september 2026 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat er zometeen af voor een volgende 30 min pauze?
We gaan nu door tot het einde. Geen SC of zelfs maar een VSC meer. Zeker geen rood.quote:Op zondag 6 september 2026 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat er zometeen af voor een volgende 30 min pauze?
Zware shagquote:
Niets gemist.quote:
Maar goed dat ze de start afbraken danquote:
En 1 ronde achteruit.quote:Op zondag 6 september 2026 15:44 schreef Zorro het volgende:
Tsunoda zou als veroorzaker nu verplicht uit de pits moeten starten
uit Lesmo 1 laten startenquote:Op zondag 6 september 2026 15:44 schreef Fleischmeister het volgende:
Sjongejonge, wat een tijdverspilling
Gewoon starten en die Jap 5 seconden geven
Ok Lewisquote:
Collegialiteit begint niet bij die apex, Hamilton was te agressief voor de eerste bocht.quote:Op zondag 6 september 2026 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van een teammate mocht Hamilton wel iets meer verwachten vind ik wel. Maar goed die verhoudingen zijn nu ook weer aangescherpt.
Al zou die andersom misschien wel hetzelfde hebben gedaan, wie weet. Na vandaag misschien wel.
quote:
quote:
quote:
warm netquote:Op zondag 6 september 2026 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Anton snijdt als een warm net door de boter.
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 6 september 2026 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Anton snijdt als een warm net door de boter.
Kan ook verkeerd uitpakken.quote:Op zondag 6 september 2026 15:50 schreef -XOR- het volgende:
Gelukkig voor Antonelli wordt Norris altijd nerveus van wheel to wheel
Mwah, Norris kan dat gewoon niet, laat zich altijd makkelijk pakken en heeft standaard moeite met coureurs inhalen.quote:Op zondag 6 september 2026 15:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ook verkeerd uitpakken.
Nee mes eigenlijkquote:
VER zeker wel top 3 ?quote:
Med <> Hardsquote:Op zondag 6 september 2026 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max gaat dit EZ winnen. Had ik al een beetje gedacht.
Mercedes pakt de leiding nog wel terug.quote:Op zondag 6 september 2026 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max moet sowieso nog stoppen. Russell gaat mogelijk proberen van nietquote:Op zondag 6 september 2026 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
eeeh...quote:Op zondag 6 september 2026 15:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max moet sowieso nog stoppen. Russell gast mogelijk proberen ban niet
Net als Max op Spa.quote:
Straks ploffende bandjes bij George.quote:Op zondag 6 september 2026 15:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max moet sowieso nog stoppen. Russell gast mogelijk proberen van niet
Max op mediums. Dat wordt nog een 2de PIT.quote:Op zondag 6 september 2026 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja die ziet Kimi opeens in zijn spiegel en schiet in paniekquote:Op zondag 6 september 2026 15:57 schreef Evenstar het volgende:
George gooit even zijn banden in de prullenbak door te vechten met Max...
nah... de Hards gaan straks in het voordeel komen als het beste van de Meds af is.quote:Op zondag 6 september 2026 15:57 schreef Evenstar het volgende:
George gooit even zijn banden in de prullenbak door te vechten met Max...
Dit was vooraf, maar ik vraag mij af of je met hard de race wel uit rijdt. Ook afhankelijk van wat er allemaal nog gaat gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2026 15:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max moet sowieso nog stoppen. Russell gaat mogelijk proberen van niet
Nee. flauw.quote:Op zondag 6 september 2026 16:00 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind het wel tijd voor een motorplof of lekke band voor Russell
Waarom niet gewoon de bandenstapel testen net als Lec.quote:Op zondag 6 september 2026 16:00 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind het wel tijd voor een motorplof of lekke band voor Russell
Die heeft gepit. Geen idee of er een probleem wasquote:
Voor het B100 (ik heb ook altijd pech) gejank van Russellquote:Op zondag 6 september 2026 16:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de bandenstapel testen net als Lec.
Beter opletten volgende keerquote:
Al besprokenquote:Op zondag 6 september 2026 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
De auto van Max is van papier Wache
Weer?quote:
Pit.quote:
?quote:Op zondag 6 september 2026 16:03 schreef Perox het volgende:
Max rijdt in een compleet kapotte auto anders was het anders natuurlijk
Heeft gepit. Geen idee of gern probleem was.quote:
Die 18 plaatsen achter hem startte, wel toepasselijkquote:Op zondag 6 september 2026 16:04 schreef ZaZoe het volgende:
Dag Sjors, ronde 18 en je maat flitst voorbij
Max nog er voorbij.quote:
Dit he? Zelfde auto en dan van P19 naar P1 en je teamgenoot binnen een paar ronden voorbij in dezelfde auto.quote:Op zondag 6 september 2026 16:04 schreef Evenstar het volgende:
Heerlijk hoe Geroge helemaal kapot wordt gereden door Kimi, redt dit seizoen voor mij.
Doe eens normaal johquote:Op zondag 6 september 2026 16:05 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Flikker toch op, heeft niks met racen te maken dit
Wel andere bandenquote:Op zondag 6 september 2026 16:05 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit he? Zelfde auto en dan van P19 naar P1 en je teamgenoot binnen een paar ronden voorbij in dezelfde auto.
Die moest flink remmen om er niet met z'n 3en eraf te knallenquote:
quote:Op zondag 6 september 2026 16:05 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Even gemist dan. Maar rare strategie, zo kort na een rode vlag.
quote:Op zondag 6 september 2026 16:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heeft gepit. Geen idee of er een probleem was
quote:Op zondag 6 september 2026 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft gepit. Geen idee of gern probleem was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |