Uitrijden op Hards zal wel een uitdaging zijn.quote:
Wellicht iemand onwel geworden?quote:Op zondag 6 september 2026 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waardoor automatisch de vraag omhoog komt: wie lag er dan wél in? Iemand geraakt?
quote:
Probleem is dat de regel niet is verpichte stop maar veplicht twee soorten band.quote:Op zondag 6 september 2026 15:40 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee logisch, maar ze zouden niet als de verplichte pitstop moeten gelden.
Nietwaar. Dat ben je pas sinds kort, want ik kwam je onlangs nog tegen in het zwart!quote:Op zondag 6 september 2026 15:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
O jawel. Verder je kan dit achterlaten in het feedback topic.
Ik ben hier al 4 jaar mod.
Camouflage.quote:Op zondag 6 september 2026 15:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Nietwaar. Dat ben je pas sinds kort, want ik kwam je onlangs nog tegen in het zwart!
Tijdelijk break.quote:Op zondag 6 september 2026 15:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Nietwaar. Dat ben je pas sinds kort, want ik kwam je onlangs nog tegen in het zwart!
Van een teammate mocht Hamilton wel iets meer verwachten vind ik wel. Maar goed die verhoudingen zijn nu ook weer aangescherpt.quote:Op zondag 6 september 2026 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was het eens met Hezemans. Lewis gaat zelf op de penaltystip liggen. Eigen schuld. Domme fout van een 7 voudig WDC.
Fernando moet zijn stoeltje terug claimenquote:Op zondag 6 september 2026 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat er zometeen af voor een volgende 30 min pauze?
We gaan nu door tot het einde. Geen SC of zelfs maar een VSC meer. Zeker geen rood.quote:Op zondag 6 september 2026 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat er zometeen af voor een volgende 30 min pauze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |