Maar je weet doorgaans dat een topic bijna dicht is dus dan Ctrl + A, Ctrl + C je natuurlijk even.quote:Op zondag 6 september 2026 15:37 schreef Zorro het volgende:
Ik wil overige ben even mijn beklag doen over sluitende topics terwijl ik een reactie aan het typen ben
Stockholm syndrroom.quote:Op zondag 6 september 2026 15:36 schreef alternatif het volgende:
rosberg geeft hamilton ook gelijk dus
Ik kijk dat niet.quote:Op zondag 6 september 2026 15:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Als je niet kijkt valt het reuze mee. (pro tip)
Op zich heeft die ook gelijk. Bij een teammate deze move maken naai je eigenlijk de constructeur mee. Hopelijk weet lewis wat posities goed te maken.quote:Op zondag 6 september 2026 15:36 schreef alternatif het volgende:
rosberg geeft hamilton ook gelijk dus
AP hangt niet te ver verwijderd van de zolder?quote:Op zondag 6 september 2026 15:38 schreef Perox het volgende:
Ik heb alleen de mesh AP unit hier even opnieuw gestart, hopelijk is dat genoeg. Anders moet mijn moeder inderdaad maar eens kappen met bellen
O jawel. Verder je kan dit achterlaten in het feedback topic.quote:Op zondag 6 september 2026 15:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat
Soms heb ik dat niet in de gaten.quote:Op zondag 6 september 2026 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je weet doorgaans dat een topic bijna dicht is dus dan Ctrl + A, Ctrl + C je natuurlijk even.
Blijft een stomme regel dat dat mag.quote:
Ik had het geluk om al in 1998 kabel te hebben, heb zelf daarvoor nooit internet gehad, maar mijn best vriends vader was programmeur en had onbeperkt modem internetquote:Op zondag 6 september 2026 15:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb mijn start in IT gemaakt door de beste 2e lijns technicus van World online te zijn.
(mijn truukje was om al die kut 56kflex modems terug te flashen naar 36k6 (onze radius server speelde niet heel lief met 56k flex)
Nee logisch, maar ze zouden niet als de verplichte pitstop moeten gelden.quote:Op zondag 6 september 2026 15:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blijft een stomme regel dat dat mag.
Ik was het eens met Hezemans. Lewis gaat zelf op de penaltystip liggen. Eigen schuld. Domme fout van een 7 voudig WDC.quote:Op zondag 6 september 2026 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich heeft die ook gelijk. Bij een teammate deze move maken naai je eigenlijk de constructeur mee. Hopelijk weet lewis wat posities goed te maken.
Even los van of het over de grens van de FIA regels is. Dit gaat over intern sportsmanship.
Nou ze stonden stil.quote:
Die gaat voor de lange adem.quote:
Dan moet er nog heel wat gebeuren bij de concurrentie, voor mijn gevoel.quote:Op zondag 6 september 2026 15:38 schreef raptorix het volgende:
Ik heb het gevoel dat Max deze race heel sneaky gaat pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |