eeeh...quote:Op zondag 6 september 2026 15:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max moet sowieso nog stoppen. Russell gast mogelijk proberen ban niet
Net als Max op Spa.quote:
Straks ploffende bandjes bij George.quote:Op zondag 6 september 2026 15:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max moet sowieso nog stoppen. Russell gast mogelijk proberen van niet
Max op mediums. Dat wordt nog een 2de PIT.quote:Op zondag 6 september 2026 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max gaat dit EZ winnen. Had ik al een beetje gedacht.
Ja die ziet Kimi opeens in zijn spiegel en schiet in paniekquote:Op zondag 6 september 2026 15:57 schreef Evenstar het volgende:
George gooit even zijn banden in de prullenbak door te vechten met Max...
nah... de Hards gaan straks in het voordeel komen als het beste van de Meds af is.quote:Op zondag 6 september 2026 15:57 schreef Evenstar het volgende:
George gooit even zijn banden in de prullenbak door te vechten met Max...
Dit was vooraf, maar ik vraag mij af of je met hard de race wel uit rijdt. Ook afhankelijk van wat er allemaal nog gaat gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2026 15:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max moet sowieso nog stoppen. Russell gaat mogelijk proberen van niet
Nee. flauw.quote:Op zondag 6 september 2026 16:00 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind het wel tijd voor een motorplof of lekke band voor Russell
Waarom niet gewoon de bandenstapel testen net als Lec.quote:Op zondag 6 september 2026 16:00 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind het wel tijd voor een motorplof of lekke band voor Russell
Die heeft gepit. Geen idee of er een probleem wasquote:
Voor het B100 (ik heb ook altijd pech) gejank van Russellquote:Op zondag 6 september 2026 16:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de bandenstapel testen net als Lec.
Beter opletten volgende keerquote:
Al besprokenquote:Op zondag 6 september 2026 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
De auto van Max is van papier Wache
Weer?quote:
Pit.quote:
?quote:Op zondag 6 september 2026 16:03 schreef Perox het volgende:
Max rijdt in een compleet kapotte auto anders was het anders natuurlijk
Heeft gepit. Geen idee of gern probleem was.quote:
Die 18 plaatsen achter hem startte, wel toepasselijkquote:Op zondag 6 september 2026 16:04 schreef ZaZoe het volgende:
Dag Sjors, ronde 18 en je maat flitst voorbij
Max nog er voorbij.quote:
Dit he? Zelfde auto en dan van P19 naar P1 en je teamgenoot binnen een paar ronden voorbij in dezelfde auto.quote:Op zondag 6 september 2026 16:04 schreef Evenstar het volgende:
Heerlijk hoe Geroge helemaal kapot wordt gereden door Kimi, redt dit seizoen voor mij.
Doe eens normaal johquote:Op zondag 6 september 2026 16:05 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Flikker toch op, heeft niks met racen te maken dit
Wel andere bandenquote:Op zondag 6 september 2026 16:05 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit he? Zelfde auto en dan van P19 naar P1 en je teamgenoot binnen een paar ronden voorbij in dezelfde auto.
Die moest flink remmen om er niet met z'n 3en eraf te knallenquote:
quote:Op zondag 6 september 2026 16:05 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Even gemist dan. Maar rare strategie, zo kort na een rode vlag.
quote:Op zondag 6 september 2026 16:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heeft gepit. Geen idee of er een probleem was
quote:Op zondag 6 september 2026 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft gepit. Geen idee of gern probleem was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |