Zal wel een matige start hebben en daarna met Hamilton er af vliegenquote:Op zondag 6 september 2026 15:02 schreef Perox het volgende:
Russell staat niet bekend om zijn bliksemstarts dit seizoen.
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2026 18:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er trouwens niet zondag. Morgen ook niet, dan zit ik in het vliegtuig. Zaterdag is ook lastig.
Toch half gelijkquote:Op zondag 6 september 2026 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel een matige start hebben en daarna met Hamilton er af vliegen
Tot zover Ferrari op Monza.quote:Op zondag 6 september 2026 15:07 schreef -XOR- het volgende:
Sjarrel eerst de race van Hammie verneuken en nu zijn eigen race.
NK was er nog om dit te zienquote:Op zondag 6 september 2026 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat is er niet en de races gaan in chaos mode (F2 en F3 ook al)
Echt he.quote:Op zondag 6 september 2026 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die heeft gewoon die rode vlag geregeld zodat de race extra lang duurt en die straks gewoon nog live kan meekijkenquote:Op zondag 6 september 2026 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hamilton weet hoe je een team op de rails krijgt.quote:
Zo kennen we hem.quote:Op zondag 6 september 2026 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft gewoon die rode vlag geregeld zodat de race extra lang duurt en die straks gewoon nog live kan meekijken
George gaat winnenquote:Op zondag 6 september 2026 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien gaat Max deze wel winnen
Vassuur.quote:
Blijft toch de meest overschatte coureur van het veld.quote:
Die in het blauw (geen witte jas)quote:Op zondag 6 september 2026 15:10 schreef Perox het volgende:
Ik hoop dat dit alleen teleurstelling is want waar is hier de dokter?
Heeft die gewoon goed ingeschatquote:
Gaat duimen voor een motorplof.quote:
Oneensquote:Op zondag 6 september 2026 15:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Blijft toch de meest overschatte coureur van het veld.
Die gaat winnenquote:Op zondag 6 september 2026 15:12 schreef DrMarten het volgende:
Antonelli al 12e, die schiet lekker op zo.
Beetje wheelbangen.quote:Op zondag 6 september 2026 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton moet niet zo miepen, als er geen ruimte is dan heb je gewoon pech
Veel mensen pochen erop maar meneer rijdt al ongeveer net zo lang mee als Verstappen maar heeft eigenlijk nog maar weinig laten zien qua prestaties.quote:
Niemand wil remmen en de ander voor laten gaanquote:Op zondag 6 september 2026 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton moet niet zo miepen, als er geen ruimte is dan heb je gewoon pech
RPMquote:
Zo kennen we Max.quote:Op zondag 6 september 2026 15:13 schreef ZaZoe het volgende:
Slechte start Max, maar maakt veel goed daarna
Ja dat heet gewoon racenquote:Op zondag 6 september 2026 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niemand wil remmen en de ander voor laten gaan
Max: let me show you.quote:
Dat krijg je ervan als je in je Mercedes jaren altijd vooraan rijdt.quote:Op zondag 6 september 2026 15:14 schreef Perox het volgende:
Hamilton mag zichzelf vooral aankijken voor gebrek aan race gogme.
leclerc heeft geen controle over zijn auto hij onderstuurt hamilton van de baanquote:Op zondag 6 september 2026 15:14 schreef Perox het volgende:
Ant moet naar medium of soft, terwijl de rest naar hard kan gaan om de race uit te rijden, dan blijven er 3 concurrenten over om Max van zijn podium af te houden, Nor, Pia en Ham. Hij moet dus 2 van deze 3 achter zich houden om op de podium te kunnen staan.quote:Op zondag 6 september 2026 15:12 schreef DrMarten het volgende:
Antonelli al 12e, die schiet lekker op zo.
Wat kon hij anders? Dit hoort gewoon bij deze bocht. Een van de twee zal op moeten geven, en logischerwijs is dat degene aan de buitenkant.quote:Op zondag 6 september 2026 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gemene actie van Charles bij lewis.
Beetje chanant was het wel inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2026 15:13 schreef alternatif het volgende:
eerst race van zn teammaat verneuken en nu Leclerc in de muur
wat een sukkel
Als er geen ruimte is en je gaat stoicijns door ipv remmen en je verlies voor nu nemen dan moet je de gevolgen ook maar nemenquote:
Lewis liet zich weer eens piepelen, die man is gewoon al jaren zo slecht in wheel to wheel. In vrije ruimte fantastisch, maar verder…quote:Op zondag 6 september 2026 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gemene actie van Charles bij lewis.
Elke F1 coureur is een slechte teamplayerquote:Op zondag 6 september 2026 15:16 schreef alternatif het volgende:
leclerc is sws een slechte teamspeler
Ja dat bedoel ik ook, dat het gewoon pech is voor Lewis en dat die niet moet gaan lopen miepen dat Charles hem niet genoeg ruimte gafquote:Op zondag 6 september 2026 15:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als er geen ruimte is en je gaat stoicijns door ipv remmen en je verlies voor nu nemen dan moet je de gevolgen ook maar nemen
RocketPayingMohawk.quote:Op zondag 6 september 2026 15:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is vooral achter een betaalmuur bezig tegenwoordig.
Wifi Premium nemen @Zipportalquote:Op zondag 6 september 2026 15:17 schreef heywoodu het volgende:
Wat een boutbeeldkwaliteit vandaag trouwens![]()
F1TV dan, Viaplay wat beter.
Nee, Hamilton is het schoolvoorbeeld ve teamplayerquote:Op zondag 6 september 2026 15:16 schreef alternatif het volgende:
leclerc is sws een slechte teamspeler
Hij zoekt het daar maar lekker uit dan verder - ik ben Nederlander dus zoiets moet wel gratis zijn natuurlijk!quote:
Hij kon ook die bocht wat krapper nemen om lewis meer ruimte te geven. Had die kunnen doen aangezien het zijn teammate is.quote:Op zondag 6 september 2026 15:16 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Wat kon hij anders? Dit hoort gewoon bij deze bocht. Een van de twee zal op moeten geven, en logischerwijs is dat degene aan de buitenkant.
leclerc boeit het alleen maar om voor zn teammaat te finishen ook al gaat het ten koste van de teamprestatiesquote:Op zondag 6 september 2026 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Elke F1 coureur is een slechte teamplayer
FEBO?quote:Op zondag 6 september 2026 15:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is vooral achter een betaalmuur bezig tegenwoordig.
Was ook een torpedoactie van hem bij die eerste bocht, eigen schuld.quote:Op zondag 6 september 2026 15:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Hamilton is het schoolvoorbeeld ve teamplayer![]()
![]()
In de vrije ruimte fantastisch? Met partymode en Bottas misschien.quote:Op zondag 6 september 2026 15:17 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Lewis liet zich weer eens piepelen, die man is gewoon al jaren zo slecht in wheel to wheel. In vrije ruimte fantastisch, maar verder…
Daar over gesproken, ik ga lekker patat eten straksquote:
HAM had ook gewoon achter LEC kunnen aansluiten en dan ga je samen op P3 en P4 verder.quote:Op zondag 6 september 2026 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kon ook die bocht wat krapper nemen om lewis meer ruimte te geven. Had die kunnen doen aangezien het zijn teammate is.
Gemeenheid hoort soms ook bij het racen, dus ik ga hem niet per se helemaal veroordelen, maar de actie zelf is wel opvallend.
De bocht nog krapper nemen en dan beide eraf.quote:Op zondag 6 september 2026 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kon ook die bocht wat krapper nemen om lewis meer ruimte te geven. Had die kunnen doen aangezien het zijn teammate is.
Gemeenheid hoort soms ook bij het racen, dus ik ga hem niet per se helemaal veroordelen, maar de actie zelf is wel opvallend.
alleen een goede teamplayer zolang zijn teamgenoot er maar achter zitquote:Op zondag 6 september 2026 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Elke F1 coureur is een slechte teamplayer
Viesdik varken.quote:Op zondag 6 september 2026 15:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar over gesproken, ik ga lekker patat eten straks
Ik snap op zich wel dat hij had verwacht dat Charles zich iets chiquer zou opstellen. Ik zie hem meestal wel als een gentleman.quote:Op zondag 6 september 2026 15:17 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Lewis liet zich weer eens piepelen, die man is gewoon al jaren zo slecht in wheel to wheel. In vrije ruimte fantastisch, maar verder…
Sjarrel en Loewis Gallagherquote:Op zondag 6 september 2026 15:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Hamilton is het schoolvoorbeeld ve teamplayer![]()
![]()
Dan verliest hij zelf veel snelheid en doet hij Lewis een plek cadeau ten koste van zichzelfquote:Op zondag 6 september 2026 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
leclercl had ook gewoon ruimte kunnen laten en achter hamilton kunnen aansluitenquote:Op zondag 6 september 2026 15:20 schreef Perox het volgende:
[..]
HAM had ook gewoon achter LEC kunnen aansluiten en dan ga je samen op P3 en P4 verder.
Dan kijk jij andere races dan ik.quote:Op zondag 6 september 2026 15:19 schreef alternatif het volgende:
[..]
leclerc boeit het alleen maar om voor zn teammaat te finishen ook al gaat het ten koste van de teamprestaties
Lees de huisregels eensquote:Op zondag 6 september 2026 15:20 schreef PzKpfw het volgende:
Welke mod is er nu weer zo flauw bezig dat zelfs grappige opmerkingen al worden weggehaald?
Hou eens op zegquote:Op zondag 6 september 2026 15:19 schreef alternatif het volgende:
[..]
leclerc boeit het alleen maar om voor zn teammaat te finishen ook al gaat het ten koste van de teamprestaties
Vlaanderen vindt dit leuk.quote:Op zondag 6 september 2026 15:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Gratis poepen allen, 15 min break.
Je moet niet op die positie willen zittenquote:Op zondag 6 september 2026 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mayo of ketchup?quote:Op zondag 6 september 2026 15:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar over gesproken, ik ga lekker patat eten straks
we hebben het gezien in de vorige racequote:Op zondag 6 september 2026 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan kijk jij andere races dan ik.
Mayo, ketchup is voor kinderenquote:
Ik vond het best een leuk grapjequote:Op zondag 6 september 2026 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lees de huisregels eens
Eerste ronde, koude banden. Lewis weet ook hoe dat is, hij had slimmer moeten wezen.quote:Op zondag 6 september 2026 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Als hij een echte heer was, was hij gewoon niet gestart. Iedereen voorlaten, zoals een echte racerquote:Op zondag 6 september 2026 15:20 schreef alternatif het volgende:
[..]
leclercl had ook gewoon ruimte kunnen laten en achter hamilton kunnen aansluiten
hij is sws de snellere rijder en staat hoger in het kampioenschap
Het alternatief is om achteraan te sluiten. Is ook niet per se logisch want dat maakt je ook kwetsbaar.quote:Op zondag 6 september 2026 15:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je moet niet op die positie willen zitten
eens.quote:Op zondag 6 september 2026 15:14 schreef Perox het volgende:
Ja, gewoon een late move aan de binnenkant bij je teammate en dan verwachten dat hij de deur voor je open houdt.quote:Op zondag 6 september 2026 15:20 schreef alternatif het volgende:
[..]
leclercl had ook gewoon ruimte kunnen laten en achter hamilton kunnen aansluiten
Ja juist. Dit was gewoon een rookie mistake.quote:Op zondag 6 september 2026 15:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Eerste ronde, koude banden. Lewis weet ook hoe dat is, hij had slimmer moeten wezen.
Ik heb vaak genoeg Lewis aangemoedigd. Ik weet niet waar jou anti lewis bias vandaan komt.quote:Op zondag 6 september 2026 15:21 schreef alternatif het volgende:
[..]
we hebben het gezien in de vorige race
gaat ie hamilton racen en na 3 laps de pit in
KOEKOEK
jij hebt sws een anti hamilton bias dus dat jij een andere race kijkt verbaast me niks
Voor humor moet je in VBL zijn, hier nemen wij onszelf erg serieus, dus laat gaan makkerquote:Op zondag 6 september 2026 15:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik vond het best een leuk grapje
Wat was er mis mee?
Ik heb Hamilton zelden tot nooit spectaculaire raceacties zien maken, hij is vooral een vrachtwagen chauffeur die de lading veilig naar huis brengt.quote:Op zondag 6 september 2026 15:23 schreef wdn het volgende:
[..]
eens.
Tuurlijk... geweldige coureur maar hij heeft een 8 jaar een veel betere auto gehad waardoor hij niet in de problemen kom komen. Met een goede coureur als collega en zonder dat het team hem als eerste rijder aanwijst kan hij niet maskeren dat er toch wel wat mist aan zijn inzicht.
Er vanuit gaande dat die harde banden het bijna 50 ronden volhouden. Dat is ook afwachten natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2026 15:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ant moet naar medium of soft, terwijl de rest naar hard kan gaan om de race uit te rijden, dan blijven er 3 concurrenten over om Max van zijn podium af te houden, Nor, Pia en Ham. Hij moet dus 2 van deze 3 achter zich houden om op de podium te kunnen staan.
Was jij niet op anoniem gegaan?quote:Op zondag 6 september 2026 15:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Formule 1 is geen teamsport. Een coureur die niet presteert ligt er volgend seizoen gewoon uit. Daar kan Checo over meepraten
Ik heb het over bocht 2 volgens mij. Weet je wel, waar die Lewis eraf duwde. Kan je zelf ook bedenken lijkt me.quote:Op zondag 6 september 2026 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De bocht nog krapper nemen en dan beide eraf.
Stukje chaos.quote:Op zondag 6 september 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:
Het opruimen gaat daar wel lekker op Italiaans tempo
Denken aan Siësta.quote:Op zondag 6 september 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:
Korte pasta pauze tussendoor, moet kunnen.quote:Op zondag 6 september 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:
Trots op hun land.quote:Op zondag 6 september 2026 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
Ze schreeuwen Mexico, in een Ferrari pak, en een vlag van Lewis. Oke.
Met zo vaak een zeldzaam foutje dat die wel heel zeldzaam moet zijn.quote:Op zondag 6 september 2026 15:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb Hamilton zelden tot nooit spectaculaire raceacties zien maken, hij is vooral een vrachtwagen chauffeur die de lading veilig naar huis brengt.
inzetten op de betere exitquote:Op zondag 6 september 2026 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het alternatief is om achteraan te sluiten. Is ook niet per se logisch want dat maakt je ook kwetsbaar.
Sorry maar jij bent geen f1 coureur. ALs je als F1 coureur op zo'n moment een ander vrijwillig voorlaat hoor je niet in de F1 thuis. Je houdt 100% je lijn als coureur.quote:Op zondag 6 september 2026 15:20 schreef alternatif het volgende:
[..]
Nou ja, de manier waarop hij z'n concurrenten van de baan tikt is op zich best spectaculairquote:Op zondag 6 september 2026 15:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb Hamilton zelden tot nooit spectaculaire raceacties zien maken, hij is vooral een vrachtwagen chauffeur die de lading veilig naar huis brengt.
Even een wijntje met een focaccia om rustig weer op te startenquote:Op zondag 6 september 2026 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Korte pasta pauze tussendoor, moet kunnen.
Er zijn er wel een paar maar dat waren stuk voor stuk regen races. Vooral begin van zijn carriere.quote:Op zondag 6 september 2026 15:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Stukje hoger nogquote:Op zondag 6 september 2026 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij wil vliegen zoals Ham op Spa 2022?
ngl, dit klinkt niet slecht.quote:Op zondag 6 september 2026 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een wijntje met een focaccia om rustig weer op te starten
quote:Op zondag 6 september 2026 15:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Als hij een echte heer was, was hij gewoon niet gestart. Iedereen voorlaten, zoals een echte racer
jij bent ook geen professional (f1) coureurquote:Op zondag 6 september 2026 15:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry maar jij bent geen f1 coureur. ALs je als F1 coureur op zo'n moment een ander vrijwillig voorlaat hoor je niet in de F1 thuis. Je houdt 100% je lijn als coureur.
Lewis zat fout.
Daarna nog even een half uurtje uitbuiken en de race kan rond een uurtje of half 5 wel weer verderquote:
Ronde 1 incident.quote:
Kap eens even met al die persoonlijke aanvallen, negeer elkaar gewoonquote:Op zondag 6 september 2026 15:27 schreef alternatif het volgende:
[..]
[..]
jij bent ook geen professional (f1) coureur
dus jij kan hier ook niet over praten
wat een manier van discussie voeren joh![]()
Die luiaard (of wat is het?) uit Iceage?quote:Op zondag 6 september 2026 15:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max begint met de jaren steeds minder te lijken op Sid.
Geniet ervan vriend.quote:Op zondag 6 september 2026 15:27 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is een mooi moment om er een biertje bij te pakken, man wat duurt dit weer lang jongens
Heb er zelfs een grand prestige bijgepakt, we kunnen rustig aan doen vanmiddagquote:Op zondag 6 september 2026 15:27 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is een mooi moment om er een biertje bij te pakken, man wat duurt dit weer lang jongens
quote:Op zondag 6 september 2026 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kap eens even met al die persoonlijke aanvallen, negeer elkaar gewoon
quote:Op zondag 6 september 2026 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat gejijbak kan ook elders.
quote:Op zondag 6 september 2026 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die luiaard (of wat is het?) uit Iceage?
Ook lekker hoorquote:Op zondag 6 september 2026 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geniet ervan vriend.
Hier wordt een theetje genuttigd
Genotquote:Op zondag 6 september 2026 15:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heb er zelfs een grand prestige bijgepakt, we kunnen rustig aan doen vanmiddag
Daarnaast zat Charles er ook gewoon voor.quote:Op zondag 6 september 2026 15:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry maar jij bent geen f1 coureur. ALs je als F1 coureur op zo'n moment een ander vrijwillig voorlaat hoor je niet in de F1 thuis. Je houdt 100% je lijn als coureur.
Lewis zat fout.
Ja, de meme waar iedereen van op de hoogte werd gebracht door de reactie van Danny Ric.quote:Op zondag 6 september 2026 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die luiaard (of wat is het?) uit Iceage?
Zijn er nieuwe dan? Voorheen was dit nooit een probleem namelijk.quote:Op zondag 6 september 2026 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lees de huisregels eens
Dit is al zo'n 2 a 3 jaar zo.quote:Op zondag 6 september 2026 15:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zijn er nieuwe dan? Voorheen was dit nooit een probleem namelijk.
Lees ze gewoon even.quote:Op zondag 6 september 2026 15:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zijn er nieuwe dan? Voorheen was dit nooit een probleem namelijk.
Dat heb zo even niet op mijn netvlies staanquote:Op zondag 6 september 2026 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, de meme waar iedereen van op de hoogte werd gebracht door de reactie van Danny Ric.
quote:Op zondag 6 september 2026 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
Na het opruimen hebben ze wel 2 bolletjes Italiaans ijs verdiend
Ingestorte brug(gen) gaan we in Nederland ook nog mee maken 100%quote:Op zondag 6 september 2026 15:25 schreef Perox het volgende:
Live blikje op Italian Engineering. Moet meteen aan die ingestorte brug denken paar jaar terug.
*pling*quote:Op zondag 6 september 2026 15:33 schreef Perox het volgende:
Mijn internet is ruk ik ga even de boel resetten.
100% kan nietquote:Op zondag 6 september 2026 15:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ingestorte brug(gen) gaan we in Nederland ook nog mee maken 100%
Doe maar nietquote:Op zondag 6 september 2026 15:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankzij ik heb geen geld minister Heinen.quote:Op zondag 6 september 2026 15:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Even je moeder vragen of ze de telefoon wil ophangen.quote:Op zondag 6 september 2026 15:33 schreef Perox het volgende:
Er verandert ook nooit ietsquote:Op zondag 6 september 2026 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik wil Lewis op de step zien.
90% kans dat Angela er achteraan rent.
AliExpress routerquote:Op zondag 6 september 2026 15:33 schreef Perox het volgende:
56K6 modem genotquote:Op zondag 6 september 2026 15:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Even je moeder vragen of ze de telefoon wil ophangen.
quote:Op zondag 6 september 2026 15:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leclerc zit niet in de ambulance.quote:Op zondag 6 september 2026 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
Lampjes op de Ferrari van Leclerc knipperen nog steeds
Leclerc in de ambu naar het ziekenhuis gebracht voor de zekerheid?
Premium internet nemenquote:Op zondag 6 september 2026 15:33 schreef Perox het volgende:
Leclerc zit/ligt niet in die ambulance zeggen ze netquote:Op zondag 6 september 2026 15:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Sjarrel toch pijntjes...Hopen dat het meevalt.
Gaat gebeuren. In Limburg zijn bv nog maar weinig bruggen waar vrachtwagens overheen mogen.quote:
Reeds aangepast.quote:Op zondag 6 september 2026 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc zit/ligt niet in die ambulance zeggen ze net
millennials en ouder weten dit.quote:
Dat zegt nog niet dat ze in zullen stortenquote:Op zondag 6 september 2026 15:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Gaat gebeuren. In Limburg zijn bv nog maar weinig bruggen waar vrachtwagens overheen mogen.
Niet in de ambulance met de zwaailichten iig begreep ik netquote:Op zondag 6 september 2026 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
Lampjes op de Ferrari van Leclerc knipperen nog steeds
Leclerc in de ambu naar het ziekenhuis gebracht voor de zekerheid?
quote:
ADSL was een mooie tijd.quote:Op zondag 6 september 2026 15:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er gaat de komende 5 jaar minimaal 1 instorten. Je mag me quoten.quote:Op zondag 6 september 2026 15:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zegt nog niet dat ze in zullen storten
De barriere moet gerepareerd worden.quote:Op zondag 6 september 2026 15:35 schreef raptorix het volgende:
Wat is dit voor onzin, race bijna half uur stil voor simpele crash, waarbij volgens mij niet eens de barrier hoeft te worden vervangen of er heel veel puin weg moet, man man.
Meteen kabel hier.quote:
Waardoor automatisch de vraag omhoog komt: wie lag er dan wél in? Iemand geraakt?quote:Op zondag 6 september 2026 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet in de ambulance met de zwaailichten iig begreep ik net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |