Even je moeder vragen of ze de telefoon wil ophangen.quote:Op zondag 6 september 2026 15:33 schreef Perox het volgende:
Mijn internet is ruk ik ga even de boel resetten.
Er verandert ook nooit ietsquote:Op zondag 6 september 2026 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik wil Lewis op de step zien.
90% kans dat Angela er achteraan rent.
AliExpress routerquote:Op zondag 6 september 2026 15:33 schreef Perox het volgende:
56K6 modem genotquote:Op zondag 6 september 2026 15:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Even je moeder vragen of ze de telefoon wil ophangen.
quote:Op zondag 6 september 2026 15:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leclerc zit niet in de ambulance.quote:Op zondag 6 september 2026 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
Lampjes op de Ferrari van Leclerc knipperen nog steeds
Leclerc in de ambu naar het ziekenhuis gebracht voor de zekerheid?
Premium internet nemenquote:Op zondag 6 september 2026 15:33 schreef Perox het volgende:
Leclerc zit/ligt niet in die ambulance zeggen ze netquote:Op zondag 6 september 2026 15:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Sjarrel toch pijntjes...Hopen dat het meevalt.
Gaat gebeuren. In Limburg zijn bv nog maar weinig bruggen waar vrachtwagens overheen mogen.quote:
Reeds aangepast.quote:Op zondag 6 september 2026 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc zit/ligt niet in die ambulance zeggen ze net
millennials en ouder weten dit.quote:
Dat zegt nog niet dat ze in zullen stortenquote:Op zondag 6 september 2026 15:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Gaat gebeuren. In Limburg zijn bv nog maar weinig bruggen waar vrachtwagens overheen mogen.
Niet in de ambulance met de zwaailichten iig begreep ik netquote:Op zondag 6 september 2026 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
Lampjes op de Ferrari van Leclerc knipperen nog steeds
Leclerc in de ambu naar het ziekenhuis gebracht voor de zekerheid?
quote:
ADSL was een mooie tijd.quote:Op zondag 6 september 2026 15:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er gaat de komende 5 jaar minimaal 1 instorten. Je mag me quoten.quote:Op zondag 6 september 2026 15:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zegt nog niet dat ze in zullen storten
De barriere moet gerepareerd worden.quote:Op zondag 6 september 2026 15:35 schreef raptorix het volgende:
Wat is dit voor onzin, race bijna half uur stil voor simpele crash, waarbij volgens mij niet eens de barrier hoeft te worden vervangen of er heel veel puin weg moet, man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |