zo danquote:Op zondag 6 september 2026 01:35 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Maar goed dat Jezus aan een kruis is genageld en niet verdronken,anders had iedereen een aquarium boven zijn deur ipv een kruis
haha betwijfel t man.....quote:Op zondag 6 september 2026 01:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Luister nou godverredomme eens naar de muziek die ik post! Daar wordt je rustig van
talentjequote:Op zondag 6 september 2026 01:36 schreef Zucht. het volgende:
Volledig is scene gezet maar wel mooi
Bekijk deze YouTube-video
Hier, kun je jankenquote:Op zondag 6 september 2026 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
haha betwijfel t man.....
ik ken relaxte muziek.
luisterquote:Op zondag 6 september 2026 01:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier, kun je janken
Bekijk deze YouTube-video
Nee hoor dat is helemaal prima, jij bent een prima gozer dat weet ik zeker en je respecteert ook een ander zijn mening. Niemand hier heeft zin om 25 minuten naar een YT te gluren dat moet je ook wel snappen.quote:Op zondag 6 september 2026 01:38 schreef kree het volgende:
het maakt me niet uit hoe jullie hier trouwens allemaal over denken?
Ik probeer uit te leggen hoe ik er over denk, enne voor zover niemand me overtuigd om mijn mening te veranderen.
Dus doe je best ook niet gewoon. Natuurlijk erover praten ben ik voorstander van? net als nu?
Is goed toch?
Klassieke muziek is goed voor je. Althans ik geniet ervan. Wordt je rustig van.quote:Op zondag 6 september 2026 01:42 schreef kree het volgende:
klein traantje had ik toch..... thanks voor die link.
ik respecteer ieder zijn mening Soury? dat is het punt niet. maar oke als ik een filmpje moet posten wat 20 min duurt om het duidelijk te maken doe ik het? En is aan ieder om te kijken natuurlijk?quote:Op zondag 6 september 2026 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor dat is helemaal prima, jij bent een prima gozer dat weet ik zeker en je respecteert ook een ander zijn mening. Niemand hier heeft zin om 25 minuten naar een YT te gluren dat moet je ook wel snappen.
Hoe wij erover denken heb je toch in de laatste uurtjes wel kunnen lezen. Volgens mij met respect voor elkaars mening.quote:Op zondag 6 september 2026 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik respecteer ieder zijn mening Soury? dat is het punt niet. maar oke als ik een filmpje moet posten wat 20 min duurt om het duidelijk te maken doe ik het? En is aan ieder om te kijken natuurlijk?
Maar post dat omdat ik het punt dus niet zelf duidelijk kan maken.... of te wel. hoe denken jullie over.
Gisteren nog een kruis boven je zusje gehangen toch.quote:Op zondag 6 september 2026 01:35 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Maar goed dat Jezus aan een kruis is genageld en niet verdronken,anders had iedereen een aquarium boven zijn deur ipv een kruis
quote:Op zondag 6 september 2026 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog een kruis boven je zusje gehangen toch.
quote:Op zondag 6 september 2026 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was ze onder de indruk van die 30cm?quote:Op zondag 6 september 2026 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bwahh die kan er wat van hoorquote:Op zondag 6 september 2026 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja ok maar je post ook meerdere keren een YT met christelijke liedjes (dezelfde) die je moet luisteren. Ik vind het een prima gesprek zonder die YT shit.quote:Op zondag 6 september 2026 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik respecteer ieder zijn mening Soury? dat is het punt niet. maar oke als ik een filmpje moet posten wat 20 min duurt om het duidelijk te maken doe ik het? En is aan ieder om te kijken natuurlijk?
Maar post dat omdat ik het punt dus niet zelf duidelijk kan maken.... of te wel. hoe denken jullie over.
Nee.....quote:Op zondag 6 september 2026 01:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Was ze onder de indruk van die 3,0cm?
kweet en die mag je negeren. en soms post ik wat anders... Naja die laatste was interessant.quote:Op zondag 6 september 2026 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok maar je post ook meerdere keren een YT met christelijke liedjes (dezelfde) die je moet luisteren. Ik vind het een prima gesprek zonder die YT shit.
30cm is wel een heul grote pener ookquote:
Heb ik ook wel eens gehoord ja, vind sterretjes voor de ogen genoegquote:Op zondag 6 september 2026 01:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
30cm is wel een heul grote pener ook![]()
Was er niet ooit een of andere gast die zo'n grote had dat ie bijna van zijn eigen ging als ie een erectie kreeg vanwege te weinig bloed wat over bleef of is dat een urban legend?
Pfoh, dan moeten ze bij mij ook echt wel vet zijnquote:Op zondag 6 september 2026 01:53 schreef Zucht. het volgende:
Zal best maar niet in mijn bed![]()
Geen wijf dat zwaarder is dan mij
Jammer, Ik heb dat in omtrek. Mijn vrouw is altijd wel onder de indrukquote:
Dat heeft iedere ventquote:Op zondag 6 september 2026 01:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
30cm is wel een heul grote pener ook![]()
Was er niet ooit een of andere gast die zo'n grote had dat ie bijna van zijn eigen ging als ie een erectie kreeg vanwege te weinig bloed wat over bleef of is dat een urban legend?
Haha dikkie, bij mij niet zwaarder dan 70 kiloquote:Op zondag 6 september 2026 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pfoh, dan moeten ze bij mij ook echt wel vet zijn
Is niks negatiefs aan maar je bent soms wat dwingend in als je moet dit even luisteren. Thats allquote:Op zondag 6 september 2026 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
kweet en die mag je negeren. en soms post ik wat anders... Naja die laatste was interessant.
ook voor discussie.
maarja moet ook ff vrolijk liedjes tussen door, want snap niet waarom het allemaal zo negatief mot zijn?
weet t, zal er wat meer op letten. hopelijkquote:Op zondag 6 september 2026 01:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niks negatiefs aan maar je bent soms wat dwingend in als je moet dit even luisteren. Thats all
Ik heb ooit wel eens het dubbele geduwd gok ikquote:Op zondag 6 september 2026 01:55 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Haha dikkie, bij mij niet zwaarder dan 70 kilo
quote:Op zondag 6 september 2026 01:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens het dubbele geduwd gok ik
[..]
[..]
quote:Op zondag 6 september 2026 01:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga binnenkort een spacecake bouwen. Heb m'n vrouw bijna zover
ICE?quote:Op zondag 6 september 2026 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
heb je ICE nrs wel al in je telefoon?
Ik blowde vroegah wat af, maar ik heb al 15jaar geen wiet meer gerookt of wat dan ook gebruikt (behalve alcohol).quote:
Ha !! Nou we zien het wel. Gewoon YT's blijven posten en als iemand het wil zien dan prima zo niet ook. Ik denk dat ik die van 25 minuten wel ga kijken uit nieuwsgierigheid alleen niet nu. Ik kom daar nog wel op terug.quote:Op zondag 6 september 2026 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
weet t, zal er wat meer op letten. hopelijk
Medisch en Nood contact bedoel jequote:Op zondag 6 september 2026 02:02 schreef kree het volgende:
In Case Emerngy
bij iPhone kan dat iig. weet ik veel hoe inferieuweur samsung dat doet.
tis ter info, niemand hoeft het te kijken, verder. hmmm moet zeggen. het blijft grappig dit topic. eens of niet eens.quote:Op zondag 6 september 2026 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha !! Nou we zien het wel. Gewoon YT's blijven posten en als iemand het wil zien dan prima zo niet ook. Ik denk dat ik die van 25 minuten wel ga kijken uit nieuwsgierigheid alleen niet nu. Ik kom daar nog wel op terug.
Fout dat is een slecht plan. Je hebt geen idee hoeveel je kan eten. Te veel is echt kut (ervaring)quote:Op zondag 6 september 2026 02:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Ze wil niet roken (lijkt mij veiliger, want dat kun je het wat meer reguleren, gaat sneller in je bloed enzo en je kunt bepalen wanneer het genoeg is. Met cake volgens mij wat lastiger want duur langer enzo). Maar een cake zag ze opzich nog we zitten.
Ik ga binnenkort naar een maat van me die in Spanje woont. Die heeft zo'n 'vaporizer' waar je wiet in kan doen, dat geeft wel echt een heel leuke korte high. Dat is het enige wat ik nog doe qua canabis.quote:Op zondag 6 september 2026 02:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik blowde vroegah wat af, maar ik heb al 15jaar geen wiet meer gerookt of wat dan ook gebruikt (behalve alcohol).
@enzoquote:Op zondag 6 september 2026 02:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Ze wil niet roken (lijkt mij veiliger, want dat kun je het wat meer reguleren, gaat sneller in je bloed enzo en je kunt bepalen wanneer het genoeg is. Met cake volgens mij wat lastiger want duur langer enzo). Maar een cake zag ze opzich nog we zitten.
Ehm ja....m'n ex (moeder van kids maja} omgekeerd ookquote:Op zondag 6 september 2026 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja zelfde...
hebben jullie wel ingesteld toch?
Lijkt mij ook. Maar ze heeft een bepaalde mening over 'drugs' (ze werkt met mensen die een leven vergooit hebben enzo. Sterke mening dat wiet een soort van 'gateway' is enzo) Maar mijn mening is ook dat je beter kunt roken omdat je na een paar hijsen wel weet of je moet stoppen enzo. Met cake moet je maar afwachten hoeveel je binnen hebt gekregen.quote:Op zondag 6 september 2026 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fout dat is een slecht plan. Je hebt geen idee hoeveel je kan eten. Te veel is echt kut (ervaring)
@enzoquote:Op zondag 6 september 2026 02:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maar ze heeft een bepaalde mening over 'drugs' (ze werkt met mensen die een leven vergooit hebben enzo. Sterke mening dat wiet een soort van 'gateway' is enzo) Maar mijn mening is ook dat je beter kunt roken omdat je na een paar hijsen wel weet of je moet stoppen enzo. Met cake moet je maar afwachten hoeveel je binnen hebt gekregen.
vind dat soort belangrijk, heb me ma en als alternatief broertje en dan alternatief zus.quote:Op zondag 6 september 2026 02:05 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ehm ja....m'n ex (moeder van kids maja} omgekeerd ook
Maar daar hoef jij je toch niet druk om te maken
Roken is natuurlijk wel oneindig veel smeriger als je niet (meer) rookt. Maar veel beter te doseren ja.quote:Op zondag 6 september 2026 02:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maar ze heeft een bepaalde mening over 'drugs' (ze werkt met mensen die een leven vergooit hebben enzo. Sterke mening dat wiet een soort van 'gateway' is enzo) Maar mijn mening is ook dat je beter kunt roken omdat je na een paar hijsen wel weet of je moet stoppen enzo. Met cake moet je maar afwachten hoeveel je binnen hebt gekregen.
Die heb ik niet dus jaquote:Op zondag 6 september 2026 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
vind dat soort belangrijk, heb me ma en als alternatief broertje en dan alternatief zus.
Geen idee wie enzo is. Is dat een junkie?quote:
Nee je roept hem net als Kreequote:Op zondag 6 september 2026 02:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen idee wie enzo is. Is dat een junkie?Ik zal wel tegen haar zeggen dat ze 3 hijsen moet nemen en even moet afwachten. Cake lijkt me inderdaad geen goed idee als eerste keer
![]()
Ik heb dat vroegah overigen wel een gegeten. Deed niets
Minder smerig dan puur tabak. Wiet roken is veel lichter.quote:Op zondag 6 september 2026 02:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Roken is natuurlijk wel oneindig veel smeriger als je niet (meer) rookt. Maar veel beter te doseren ja.
Eten, uhh voel niks beetje meer (half uur later) mehh.. nog wat .. BAM !!! Ik heb me nog nooit zo kut gevoeldquote:Op zondag 6 september 2026 02:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, werkt voor mij niet. Ik heb ooit bij de Bulldog zo'n plak gekocht en daarna maar een jointje aangestoken want voor mij werkte het niet. Maar ken die verhalen inderdaad wel dat het soms wel hard aan kan pakken.quote:Op zondag 6 september 2026 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Eten, uhh voel niks beetje meer (half uur later) mehh.. nog wat .. BAM !!! Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld![]()
Serieus compleet de weg kwijt iedereen was de vijandHangt ook af wat en hoeveel er in zit maar je weet niet hoe het verloopt.
ik rook dikke peuk.quote:Op zondag 6 september 2026 02:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hou het wel bij die vaporizer over een paar weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |