weet t, zal er wat meer op letten. hopelijkquote:Op zondag 6 september 2026 01:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niks negatiefs aan maar je bent soms wat dwingend in als je moet dit even luisteren. Thats all
Ik heb ooit wel eens het dubbele geduwd gok ikquote:Op zondag 6 september 2026 01:55 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Haha dikkie, bij mij niet zwaarder dan 70 kilo
quote:Op zondag 6 september 2026 01:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens het dubbele geduwd gok ik
[..]
[..]
quote:Op zondag 6 september 2026 01:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga binnenkort een spacecake bouwen. Heb m'n vrouw bijna zover
ICE?quote:Op zondag 6 september 2026 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
heb je ICE nrs wel al in je telefoon?
Ik blowde vroegah wat af, maar ik heb al 15jaar geen wiet meer gerookt of wat dan ook gebruikt (behalve alcohol).quote:
Ha !! Nou we zien het wel. Gewoon YT's blijven posten en als iemand het wil zien dan prima zo niet ook. Ik denk dat ik die van 25 minuten wel ga kijken uit nieuwsgierigheid alleen niet nu. Ik kom daar nog wel op terug.quote:Op zondag 6 september 2026 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
weet t, zal er wat meer op letten. hopelijk
Medisch en Nood contact bedoel jequote:Op zondag 6 september 2026 02:02 schreef kree het volgende:
In Case Emerngy
bij iPhone kan dat iig. weet ik veel hoe inferieuweur samsung dat doet.
tis ter info, niemand hoeft het te kijken, verder. hmmm moet zeggen. het blijft grappig dit topic. eens of niet eens.quote:Op zondag 6 september 2026 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha !! Nou we zien het wel. Gewoon YT's blijven posten en als iemand het wil zien dan prima zo niet ook. Ik denk dat ik die van 25 minuten wel ga kijken uit nieuwsgierigheid alleen niet nu. Ik kom daar nog wel op terug.
Fout dat is een slecht plan. Je hebt geen idee hoeveel je kan eten. Te veel is echt kut (ervaring)quote:Op zondag 6 september 2026 02:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Ze wil niet roken (lijkt mij veiliger, want dat kun je het wat meer reguleren, gaat sneller in je bloed enzo en je kunt bepalen wanneer het genoeg is. Met cake volgens mij wat lastiger want duur langer enzo). Maar een cake zag ze opzich nog we zitten.
Ik ga binnenkort naar een maat van me die in Spanje woont. Die heeft zo'n 'vaporizer' waar je wiet in kan doen, dat geeft wel echt een heel leuke korte high. Dat is het enige wat ik nog doe qua canabis.quote:Op zondag 6 september 2026 02:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik blowde vroegah wat af, maar ik heb al 15jaar geen wiet meer gerookt of wat dan ook gebruikt (behalve alcohol).
@enzoquote:Op zondag 6 september 2026 02:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Ze wil niet roken (lijkt mij veiliger, want dat kun je het wat meer reguleren, gaat sneller in je bloed enzo en je kunt bepalen wanneer het genoeg is. Met cake volgens mij wat lastiger want duur langer enzo). Maar een cake zag ze opzich nog we zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |