Gisteren nog een kruis boven je zusje gehangen toch.quote:Op zondag 6 september 2026 01:35 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Maar goed dat Jezus aan een kruis is genageld en niet verdronken,anders had iedereen een aquarium boven zijn deur ipv een kruis
quote:Op zondag 6 september 2026 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog een kruis boven je zusje gehangen toch.
quote:Op zondag 6 september 2026 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was ze onder de indruk van die 30cm?quote:Op zondag 6 september 2026 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bwahh die kan er wat van hoorquote:Op zondag 6 september 2026 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja ok maar je post ook meerdere keren een YT met christelijke liedjes (dezelfde) die je moet luisteren. Ik vind het een prima gesprek zonder die YT shit.quote:Op zondag 6 september 2026 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik respecteer ieder zijn mening Soury? dat is het punt niet. maar oke als ik een filmpje moet posten wat 20 min duurt om het duidelijk te maken doe ik het? En is aan ieder om te kijken natuurlijk?
Maar post dat omdat ik het punt dus niet zelf duidelijk kan maken.... of te wel. hoe denken jullie over.
Nee.....quote:Op zondag 6 september 2026 01:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Was ze onder de indruk van die 3,0cm?
kweet en die mag je negeren. en soms post ik wat anders... Naja die laatste was interessant.quote:Op zondag 6 september 2026 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok maar je post ook meerdere keren een YT met christelijke liedjes (dezelfde) die je moet luisteren. Ik vind het een prima gesprek zonder die YT shit.
30cm is wel een heul grote pener ookquote:
Heb ik ook wel eens gehoord ja, vind sterretjes voor de ogen genoegquote:Op zondag 6 september 2026 01:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
30cm is wel een heul grote pener ook![]()
Was er niet ooit een of andere gast die zo'n grote had dat ie bijna van zijn eigen ging als ie een erectie kreeg vanwege te weinig bloed wat over bleef of is dat een urban legend?
Pfoh, dan moeten ze bij mij ook echt wel vet zijnquote:Op zondag 6 september 2026 01:53 schreef Zucht. het volgende:
Zal best maar niet in mijn bed![]()
Geen wijf dat zwaarder is dan mij
Jammer, Ik heb dat in omtrek. Mijn vrouw is altijd wel onder de indrukquote:
Dat heeft iedere ventquote:Op zondag 6 september 2026 01:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
30cm is wel een heul grote pener ook![]()
Was er niet ooit een of andere gast die zo'n grote had dat ie bijna van zijn eigen ging als ie een erectie kreeg vanwege te weinig bloed wat over bleef of is dat een urban legend?
Haha dikkie, bij mij niet zwaarder dan 70 kiloquote:Op zondag 6 september 2026 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pfoh, dan moeten ze bij mij ook echt wel vet zijn
Is niks negatiefs aan maar je bent soms wat dwingend in als je moet dit even luisteren. Thats allquote:Op zondag 6 september 2026 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
kweet en die mag je negeren. en soms post ik wat anders... Naja die laatste was interessant.
ook voor discussie.
maarja moet ook ff vrolijk liedjes tussen door, want snap niet waarom het allemaal zo negatief mot zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |