Een kruisje boven de deur.quote:Op zondag 6 september 2026 01:24 schreef Zucht. het volgende:
Op zolder hangt wel een kruisje die de vorige bewoner heeft laten hangen en die hangt er nog
met een palmtakje?quote:Op zondag 6 september 2026 01:24 schreef Zucht. het volgende:
Op zolder hangt wel een kruisje die de vorige bewoner heeft laten hangen en die hangt er nog
een askruisjequote:Op zondag 6 september 2026 01:26 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ehm nee op zolder is geen deur, hangt op de muur van het rookkanaal.
Oh ik ken het uit mijn jeugd dat er boven iedere deur een kruisje hangt.quote:Op zondag 6 september 2026 01:26 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ehm nee op zolder is geen deur, hangt op de muur van het rookkanaal.
Ja bij grootouders, niet iedere maar wel veelquote:Op zondag 6 september 2026 01:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh ik ken het uit mijn jeugd dat er boven iedere deur een kruisje hangt.
quote:Op zondag 6 september 2026 01:29 schreef Stoorzendert het volgende:
Even wat fatsoenlijke muziek inbrengen hier.
Bekijk deze YouTube-video
@enzoquote:Op zondag 6 september 2026 01:30 schreef kree het volgende:
kruisjes hangen is typisch katholiek wel.......
hmm wij als protestanten denken anders.... maar welke nu op het moderner is is maar de vraag.?
weet niet met beide niet eens en kom je in pinkster gemeentes Enzo.
Ja daar hadden wij het overquote:Op zondag 6 september 2026 01:30 schreef kree het volgende:
kruisjes hangen is typisch katholiek wel......
ik hoop zo dat Enzo zijn account niet meer actief is he, lol zeg dat te vaak.quote:
Kan prima dat jij het er niet mee eens bent, maar dat was bij mij thuis vroeger zo. Dus voor mij herinnering aan vroeger.quote:Op zondag 6 september 2026 01:30 schreef kree het volgende:
kruisjes hangen is typisch katholiek wel.......
hmm wij als protestanten denken anders.... maar welke nu op het moderner is is maar de vraag.?
weet niet met beide niet eens en kom je in pinkster gemeentes Enzo.
Dit is zo waarquote:Op zondag 6 september 2026 01:32 schreef Doc-holliday het volgende:
Geloven,oorzaak van alle ruzies en oorlogen op de wereld
nee klopt dus ook? ik zeg ook alleen wat bij mij was vroeger?quote:Op zondag 6 september 2026 01:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Kan prima dat jij het er niet mee eens bent, maar dat was bij mij thuis vroeger zo. Dus voor mij herinnering aan vroeger.
helaas kan ijk niet anders zeggen dat ik het hier mee eens ben.quote:Op zondag 6 september 2026 01:32 schreef Doc-holliday het volgende:
Geloven,oorzaak van alle ruzies en oorlogen op de wereld
Maar goed dat Jezus aan een kruis is genageld en niet verdronken,anders had iedereen een aquarium boven zijn deur ipv een kruisquote:Op zondag 6 september 2026 01:33 schreef kree het volgende:
[..]
nee klopt dus ook? ik zeg ook alleen wat bij mij was vroeger?
dit is geen aanval op iets. alleen maar zeggen hoe ik er ben in christelijk en wat ik er nog aan doe en op mijn manier.
Luister nou godverredomme eens naar de muziek die ik post! Daar wordt je rustig vanquote:Op zondag 6 september 2026 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
helaas kan ijk niet anders zeggen dat ik het hier mee eens ben.
maar het is ook politiek, de echte gelovigen willen altijd wel helpen. en dat is btw christelijk en islam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |