zelf te oud, maar anyway. ik denk die gozer YouTube kan sommige dingen nog oke uitleggen.quote:
Ja precies. Dat is ook waar ik als kind al vaak van in de war kon raken. Maar als die zegt dat het zo is, waarom is het dan zo en kan het niet zijn zoals die ander zegt dat het is.quote:Op zondag 6 september 2026 01:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is nogal lastig om 'leven en laten leven' toe te passen als je gelooft in een absolute waarheid die koste wat kost nageleefd moet worden. En dat is wel de kern van de meeste religies.
@enzoquote:Op zondag 6 september 2026 01:17 schreef kree het volgende:
naja. graag check dat eens want ben benieuwd hoe jullie daar over denken. mag je nog niet mee eens zijn en is niet om te overtuigen, maar dan snap je mss waarom ik nog wel beetje uit christelijk zie Enzo?
nou zeg niet moet je nu kijken, maar als je momentje hebt, tis niet uit te leggen in twee minuten tiktokkker generatiequote:
als je meer wil weten over de bijbel ga je die toch gewoon lezen?quote:Op zondag 6 september 2026 01:22 schreef kree het volgende:
ik dus ook niet, maargoed ik probeer filmpje te doen van openbaringen. en tja dat je dat hele verhaal ff in twee minuten samenvat is al weer ver gegrepen?
nog in dat filmpje is het te kort, maar mss legt het wat uit,.
raad btw rest filmpjes hem aan als je meer wil weten over de bijbel.
dat ook, maar dan moet je er ff maanden in investeren en lezen,. denk die man legt het zo kort mogelijk uit. en zelfs dat is voor jullie te lang al blijkt.....quote:Op zondag 6 september 2026 01:22 schreef maily het volgende:
[..]
als je meer wil weten over de bijbel ga je die toch gewoon lezen?
Onderstebovenquote:Op zondag 6 september 2026 01:24 schreef Zucht. het volgende:
Op zolder hangt wel een kruisje die de vorige bewoner heeft laten hangen en die hangt er nog
Nee dank jequote:
Neu heb de bijbel 2x gelezen, de slechte passages ken ik wel.quote:Op zondag 6 september 2026 01:24 schreef maily het volgende:
[..]
dan moet je maar eens op dat filmpje klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |