zo danquote:Op zondag 6 september 2026 01:35 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Maar goed dat Jezus aan een kruis is genageld en niet verdronken,anders had iedereen een aquarium boven zijn deur ipv een kruis
haha betwijfel t man.....quote:Op zondag 6 september 2026 01:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Luister nou godverredomme eens naar de muziek die ik post! Daar wordt je rustig van
talentjequote:Op zondag 6 september 2026 01:36 schreef Zucht. het volgende:
Volledig is scene gezet maar wel mooi
Bekijk deze YouTube-video
Hier, kun je jankenquote:Op zondag 6 september 2026 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
haha betwijfel t man.....
ik ken relaxte muziek.
luisterquote:Op zondag 6 september 2026 01:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier, kun je janken
Bekijk deze YouTube-video
Nee hoor dat is helemaal prima, jij bent een prima gozer dat weet ik zeker en je respecteert ook een ander zijn mening. Niemand hier heeft zin om 25 minuten naar een YT te gluren dat moet je ook wel snappen.quote:Op zondag 6 september 2026 01:38 schreef kree het volgende:
het maakt me niet uit hoe jullie hier trouwens allemaal over denken?
Ik probeer uit te leggen hoe ik er over denk, enne voor zover niemand me overtuigd om mijn mening te veranderen.
Dus doe je best ook niet gewoon. Natuurlijk erover praten ben ik voorstander van? net als nu?
Is goed toch?
Klassieke muziek is goed voor je. Althans ik geniet ervan. Wordt je rustig van.quote:Op zondag 6 september 2026 01:42 schreef kree het volgende:
klein traantje had ik toch..... thanks voor die link.
ik respecteer ieder zijn mening Soury? dat is het punt niet. maar oke als ik een filmpje moet posten wat 20 min duurt om het duidelijk te maken doe ik het? En is aan ieder om te kijken natuurlijk?quote:Op zondag 6 september 2026 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor dat is helemaal prima, jij bent een prima gozer dat weet ik zeker en je respecteert ook een ander zijn mening. Niemand hier heeft zin om 25 minuten naar een YT te gluren dat moet je ook wel snappen.
Hoe wij erover denken heb je toch in de laatste uurtjes wel kunnen lezen. Volgens mij met respect voor elkaars mening.quote:Op zondag 6 september 2026 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik respecteer ieder zijn mening Soury? dat is het punt niet. maar oke als ik een filmpje moet posten wat 20 min duurt om het duidelijk te maken doe ik het? En is aan ieder om te kijken natuurlijk?
Maar post dat omdat ik het punt dus niet zelf duidelijk kan maken.... of te wel. hoe denken jullie over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |