Ehm ja....m'n ex (moeder van kids maja} omgekeerd ookquote:Op zondag 6 september 2026 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja zelfde...
hebben jullie wel ingesteld toch?
Lijkt mij ook. Maar ze heeft een bepaalde mening over 'drugs' (ze werkt met mensen die een leven vergooit hebben enzo. Sterke mening dat wiet een soort van 'gateway' is enzo) Maar mijn mening is ook dat je beter kunt roken omdat je na een paar hijsen wel weet of je moet stoppen enzo. Met cake moet je maar afwachten hoeveel je binnen hebt gekregen.quote:Op zondag 6 september 2026 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fout dat is een slecht plan. Je hebt geen idee hoeveel je kan eten. Te veel is echt kut (ervaring)
@enzoquote:Op zondag 6 september 2026 02:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maar ze heeft een bepaalde mening over 'drugs' (ze werkt met mensen die een leven vergooit hebben enzo. Sterke mening dat wiet een soort van 'gateway' is enzo) Maar mijn mening is ook dat je beter kunt roken omdat je na een paar hijsen wel weet of je moet stoppen enzo. Met cake moet je maar afwachten hoeveel je binnen hebt gekregen.
vind dat soort belangrijk, heb me ma en als alternatief broertje en dan alternatief zus.quote:Op zondag 6 september 2026 02:05 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ehm ja....m'n ex (moeder van kids maja} omgekeerd ook
Maar daar hoef jij je toch niet druk om te maken
Roken is natuurlijk wel oneindig veel smeriger als je niet (meer) rookt. Maar veel beter te doseren ja.quote:Op zondag 6 september 2026 02:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maar ze heeft een bepaalde mening over 'drugs' (ze werkt met mensen die een leven vergooit hebben enzo. Sterke mening dat wiet een soort van 'gateway' is enzo) Maar mijn mening is ook dat je beter kunt roken omdat je na een paar hijsen wel weet of je moet stoppen enzo. Met cake moet je maar afwachten hoeveel je binnen hebt gekregen.
Die heb ik niet dus jaquote:Op zondag 6 september 2026 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
vind dat soort belangrijk, heb me ma en als alternatief broertje en dan alternatief zus.
Geen idee wie enzo is. Is dat een junkie?quote:
Nee je roept hem net als Kreequote:Op zondag 6 september 2026 02:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen idee wie enzo is. Is dat een junkie?Ik zal wel tegen haar zeggen dat ze 3 hijsen moet nemen en even moet afwachten. Cake lijkt me inderdaad geen goed idee als eerste keer
![]()
Ik heb dat vroegah overigen wel een gegeten. Deed niets
Minder smerig dan puur tabak. Wiet roken is veel lichter.quote:Op zondag 6 september 2026 02:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Roken is natuurlijk wel oneindig veel smeriger als je niet (meer) rookt. Maar veel beter te doseren ja.
Eten, uhh voel niks beetje meer (half uur later) mehh.. nog wat .. BAM !!! Ik heb me nog nooit zo kut gevoeldquote:Op zondag 6 september 2026 02:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, werkt voor mij niet. Ik heb ooit bij de Bulldog zo'n plak gekocht en daarna maar een jointje aangestoken want voor mij werkte het niet. Maar ken die verhalen inderdaad wel dat het soms wel hard aan kan pakken.quote:Op zondag 6 september 2026 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Eten, uhh voel niks beetje meer (half uur later) mehh.. nog wat .. BAM !!! Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld![]()
Serieus compleet de weg kwijt iedereen was de vijandHangt ook af wat en hoeveel er in zit maar je weet niet hoe het verloopt.
ik rook dikke peuk.quote:Op zondag 6 september 2026 02:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hou het wel bij die vaporizer over een paar weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |