SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
Klopt, en dat waardeer ik ook. Maar dat neemt niet weg dat Hitler een gigantische genocide heeft gepleegd en oorlogscrimineel is. De grootste uit de hele geschiedenis.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou, die heeft toch wel ff de autobahn's gemaakt, AOW ingevoerd.
Nee want onder Putin zijn natuurlijk alle minderheden compleet veilig....quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, en dat waardeer ik ook. Maar dat neemt niet weg dat Hitler een gigantische genocide heeft gepleegd en oorlogscrimineel is. De grootste uit de hele geschiedenis.
Triest jochie is het ook, ik zou zeggen doe een titel voorstel een vraag een mod hem aan te passen. Jammer voor PHP maar moet ie maar via de regels spelen.quote:
Even een update van bovenstaande post.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Los van mijn sig, ui, adoratie en ontkenning van Poetin als massamoordenaar kunnen mijn opvattingen niet uitgelegd worden als Pro-Russisch. Ik hanteert consequent sinds einde van 2022 de opvatting dat deze oorlog sowieso niet gewonnen zal worden door Oekraine, dat de doden aan Russische kant worden overschat, dat Rusland in staat is met haar USSR industriepark om snel op te schalen, en dat zij helemaal niet zo geopolitiek geïsoleerd is als de media doet geloven. Dat is vooral - met de kennis van nu - pro realistisch geweest. Op al die punten heb ik gelijk.
Oekraine staat vooralsnog wel, zij het met enorme hulp van het Westen. De oorlog wordt op die manier prolongeert.
vul_maar_in kan hem straks wel neutraal maken.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:17 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Triest jochie is het ook, ik zou zeggen doe een titel voorstel een vraag een mod hem aan te passen. Jammer voor PHP maar moet ie maar via de regels spelen.
Zeg maar wat het moet worden?quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
vul_maar_in kan hem straks wel neutraal maken.
Gewoon neutraal is prima, dus geen tekst.quote:
Oorlog in Oekraïne #1332quote:
De OP is toch verder OK nu?quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon neutraal is prima, dus geen tekst.Volgende keer maak ik het topic wel voor ik ga vergelijken wat er allemaal weg is aangepast een paar topics terug.
Was een filter voor 1 persoon, en die werd dan ook echt helemaal gedelete alsof die persoon helemaal niet bestaat ipv alsnog een dikke balk zichtbaar.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
De OP is toch verder OK nu?
Het 'noodzakelijk' verwijzen naar blokkeerscriptjes heb ik achter de schermen nagevraagd en die mochten niet in de OP dus verwijderd. (genoeg andere manieren om die te delen lijkt mij, en anders kan een abo helpen iemands reacties weg te filteren)
Elkaar lopen afzeiken zijn ook meningen maar off-policy - > persoonlijke aanval.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoezo, is "gekibbel" soms geen "mening"?
Daar zouden best eens oorlogsmisdagen zijn gepleegd, maar nimmer de intentie om de oorspronkelijk bevolking daar te ontzettenquote:Op zaterdag 5 september 2026 14:29 schreef Toby56 het volgende:
We leven in een vrij land, dus je mag een 100% hufter als Poetin adoreren. Er zitten zelfs Poetinlovers in onze volksvertegenwoordiging.
De mening dat hij geen massamoordenaar zou zijn, daarover zal men in Grozny, Aleppo en Marioepol wellicht anders oordelen.
[ afbeelding ]
Over in tamelijk grote getalen uit ramen vallende andersdenkenden plus vergiftigde of afgeschoten politieke tegenstanders begin ik maar niet.
Hij lijkt mij een ideaal figuur om te adoreren. D.w.z.: voor mensen die een diep ingesleten mensenhaat met zich meedragen.
Zal het de komende week eens laten zien.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was een filter voor 1 persoon, en die werd dan ook echt helemaal gedelete alsof die persoon helemaal niet bestaat ipv alsnog een dikke balk zichtbaar.Als danny het ook zo fixt dan wil ik best een abo kopen.
Dit is complete onzin. Het doel van Rusland is de Oekrainse taal- en cultuur uit te wissen en het gebied te russificeren.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar zouden best eens oorlogsmisdagen zijn gepleegd, maar nimmer de intentie om de oorspronkelijk bevolking daar te ontzetten
Wel op het geopolitieke losertoneel dan.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onvergelijkbaar, daar was het systeem zelf dat de man zat te verheerlijken door middel van propaganda via kranten en radio.
Poetin wordt gewoon door de bevolking op zijn 'merrit' beoordeeld, en de burger merkt dat zijn portemonnee voller is, de levensverwachting hoger, en dat Rusland weer terug is op het geopolitieke toneel. Zodanig dat heel Europa doodsbang is geworden.
De Oekrainse taal en cultuur zijn vrijwel hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:54 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dit is complete onzin. Het doel van Rusland is de Oekrainse taal- en cultuur uit te wissen en het gebied te russificeren.
Dus Rusland bombardeert Oekraïne terug naar de middeleeuwen, want dat is beter dan dat Oekraïne westerse invloeden krijgt...quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De Oekrainse taal en cultuur zijn vrijwel hetzelfde.
Het is Rusland er om te doen dat Oekraine niet in Westerse invloedssferen valt. De kerk, de taal, de waarden, de geschiedenis, die overlappen elkaar.
ik vermijd dat soort YT kanalen altijd. laatst zag ik weer een nieuwe en dacht eens even kijken. De comments lezend wist ik wel een beetje welke kant het op zou kunnen gaan. YT-er begint: het westen en oekraine liegen, want er komt geen mobilisatie en laat een filmpje van poetin zien. om vervolgens te zeggen dat alles heel slecht ervoor staat voor Ukraine en laat weer een persberichtje van een russische functionaris zien.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:12 schreef skysherrif het volgende:
De situatie in lyman is nu zo slecht dat officiële militaire kanalen videos van 1 jaar oud editen, bewerken en voice overen dat het lijkt alsof alles daar goed gaat
[ x ]
Zie draadje
En idioten als die serv van military summary slikken het als zoete koek. Weet je ook weer hoe betrouwbaar die zijn
[ x ]
Verzint er ook een heel verhaal bij alsof ie meer weet op basis van totale onzin lol ( cc @:idisrom )
Leg nou dan ook maar even uit waarom Rusland erover gaat welke keuzes Oekraïne maakt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is Rusland er om te doen dat Oekraine niet in Westerse invloedssferen valt. De kerk, de taal, de waarden, de geschiedenis, die overlappen elkaar.
Lyman is niet in Russische handen en sinds halverwege/eind 2022 niet meer geweest ook. Dus voor wie zou het slecht moeten gaan dan?quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:12 schreef skysherrif het volgende:
De situatie in lyman is nu zo slecht dat officiële militaire kanalen videos van 1 jaar oud editen, bewerken en voice overen dat het lijkt alsof alles daar goed gaat
Lyman als directie, gaat om het gebied daar ten noorden van tot shandrylove ong tot aan de river bij terny daar ten oosten vanquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lyman is niet in Russische handen en sinds halverwege/eind 2022 niet meer geweest ook. Dus voor wie zou het slecht moeten gaan dan?
Omdat hij de leider is van de Slavische wereld.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:37 schreef HiZ het volgende:
[..]
Leg nou dan ook maar even uit waarom Rusland erover gaat welke keuzes Oekraïne maakt.
Beetje late reactie maar ik vermoed dat als er een directe confrontatie komt tussen een NAVO land en Rusland dat het op maritiem gebied is.quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:54 schreef LXIV het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar jullie mening of dit conflict nu aan het versnellen is of dat het gewoon nog een paar jaar op de huidige wijze zal doorrommelen.
Om het scherp te stellen zal ik dan vragen: WO3 voor december 2027? Waarbij WO3 is dat minstens de Europese NAVO-landen actief gaan vechten tegen Rusland, die al dan niet substantieel gesteund wordt door China. Dus dat er fysiek Franse, Duitse, Nederlandse etc militairen gaan vechten.
[poll=10360]
Dit zoal.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat hij de leider is van de Slavische wereld.
Amerika zou het ook niet hebben toegestaan dat Belgie of Mexico lid zou worden van de USSR.
Bepaalde dingen kunnen niet, en die gebeuren dus ook niet.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:51 schreef Scjvb het volgende:
hebben immers ook veel meest onschuldige Russen nu veel onrust te verduren.
Armenië wil Putin ook niet kwijt , Armenië wil bij de EU en de NATO gaan , maar dan raakt Putin de aansluiting bij Turkije kwijt en gaat zijn omcirkeling van de Zware zee niet doorquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Komt inderdaad door Trump.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het komt door Trump. Aldus een doorvrochten woke fundamentalist.
Armenië is door Rusland in de steek gelaten omdat Rusland door de oorlog in Oekraïne niet langer in staat bleek om aan zijn verplichtingen te voldoen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Armenië wil Putin ook niet kwijt , Armenië wil bij de EU en de NATIO gaan , maar dan kan Putin niet meer aansluiting bij Turkije kwijt en gaat zijn omcirkeling van de Zware zee niet door
Armenië haaft zwaar schijt aan Putin
Putin zegt dat het Armeense volk graag wil dat Russisch militairen in Armenië blijven
Het Armeens volk is zich te pletter geschrokken van wat er in Oekraïne gebeurt is en heeft nu massaal voor het lidmaatschap van EU gestemdquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Armenië is door Rusland in de steek gelaten omdat Rusland door de oorlog in Oekraïne niet langer in staat bleek om aan zijn verplichtingen te voldoen.
Rusland stelde in 1997 een verdrag op waarin ze precies het tegen overgestelde afspreken en voorstellen met wat jij roeptmquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat hij de leider is van de Slavische wereld.
Amerika zou het ook niet hebben toegestaan dat Belgie of Mexico lid zou worden van de USSR.
Bepaalde dingen kunnen niet, en die gebeuren dus ook niet.
Het is natuurlijk allemaal slechts interpretatie, maar ik zie hier geen Putin die ook maar ergens bang voor is.quote:
Zelfs een hele goede vertaalmachine kan van deze apenkool geen chocola maken.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar zouden best eens oorlogsmisdagen zijn gepleegd, maar nimmer de intentie om de oorspronkelijk bevolking daar te ontzetten
Dan zou je dat wat anders moeten verwoorden:quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:41 schreef skysherrif het volgende:
Lyman als directie, gaat om het gebied daar ten noorden van tot shandrylove ong tot aan de river bij terny daar ten oosten van
quote:
Het onderscheid tussen beide wordt door deze persoon anders prima weergegeven.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zelfs een hele goede vertaalmachine kan van deze apenkool geen chocola maken.
Nee. Het is gebrabbel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:34 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Het onderscheid tussen beide wordt door deze persoon anders prima weergegeven.
Groznyfication.quote:Dat ergens rotte appels tussen zitten valt helaas nooit en nergens uit te sluiten. En oorlogen hebben helaas ook smerige kanten, tevens iets van alle tijden en het gebeurd overal waar dit oorlogsleed geschiedt.
Het plegen van afschuwelijke oorlogsmisdaden door verdorven lui in oorlogsgebieden zegt m.i. dus maar bar weinig over de werkelijke doelstellingen!![]()
Maar het zwaar straffen van deze rotte appels op welke manier dan ook, zou Rusland serieus beter kunnen managen, want het mag gewoon never nooit!
We zouden het zeer appreciëren als je weer wat meer tijd zou vinden om hier te postenquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:51 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dit zoal.
Ben hoogstpersoonlijk de laatste tijd met totaal andere dingen bezig, maar u geeft in veel posts steeds weer duidelijk aan hoe, of ongeveer hoe, de vork nu in de steel zit.![]()
Absoluut!quote:Heb de Russen ook altijd bewonderd, en nu nog steeds!
, het hoort allemaal bij de Trump show als grote vredestichter en Oekraïne krijgt de schuldquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:44 schreef theunderdog het volgende:
Oekraine mag weer eens niets verwachten van de Amerikanen.
Ja. Maar ik denk dat de Amerikanen het nu nog meer gaan forceren. Een keer breekt Ukraine en gaan ze akkoord met zaken die ze eigenlijk helemaal niet willen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
, het hoort allemaal bij de Trump show als grote vredestichter en Oekraïne krijgt de schuld
Hopelijk kunnen ze nu wel een doorbraak forceren!quote:
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:34 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Het onderscheid tussen beide wordt door deze persoon anders prima weergegeven.
Dat ergens rotte appels tussen zitten valt helaas nooit en nergens uit te sluiten. En oorlogen hebben helaas ook smerige kanten, tevens iets van alle tijden en het gebeurd overal waar dit oorlogsleed geschiedt.
Het plegen van afschuwelijke oorlogsmisdaden door verdorven lui in oorlogsgebieden zegt m.i. dus maar bar weinig over de werkelijke doelstellingen van hogeraf!![]()
Maar het zwaar straffen van deze rotte appels op welke manier dan ook, zou Rusland serieus beter kunnen managen, want het mag gewoon never nooit!
Het rare is dat gedurende de oorlog met Oekraïne er wel 3 voormalige USSR landen zich hebben afgekeerd van Ruzzia en aansluiting zoeken bij de NATO of EUquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze nu wel een doorbraak forceren!
Dus?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het rare is dat gedurende de oorlog met Oekraïne er wel 3 voormalige USSR landen zich hebben afgekeerd van Ruzzia en aansluiting zoeken bij de NATO of EU
Zoals Armenië
De speciale operatie heeft een omgekeerd resultaat dan de bedoeling wasquote:
quote:De Armeense premier Nikol Pashinyan heeft verklaard dat zijn land geen noodzaak ziet om de Russische militaire basis in Gyumri te handhaven
Bekijk deze YouTube-videoquote:Putin Warns Pashinyan Armenia's EU Ambitions Could Disrupt EAEU Trade and Economic Ties
De Britten traden ook uit, dus?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De speciale operatie heeft een omgekeerd resultaat dan de bedoeling was
Armenië gaat referendum houden en mensen met een Russisch paspoort mogen niet stemmen
En PASHINYAN denkt je kan me zak kussen , Putin
Oekraïne ookquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De Britten traden ook uit, dus?
https://nos.nl/artikel/26(...)e-duikt-op-in-moskouquote:Amerikaanse media: CIA-directeur Ratcliffe duikt op in Moskou
Amerikaanse media melden dat de directeur van de inlichtingendienst CIA John Ratcliffe in het geheim naar Moskou is gereisd voor besprekingen met Russische functionarissen.
Het is nog onduidelijk waar die besprekingen over gaan. De CIA, het Witte Huis en het Kremlin hebben nog niet op vragen van journalisten gereageerd. Het is het eerste bezoek van Ratcliffe aan Moskou sinds zijn aantreden in januari vorig jaar als CIA-directeur.
De Amerikaanse nieuwssite Axios hoorde van een bron dat de VS aan Oekraïne heeft laten weten dat er een belangrijke Amerikaanse delegatie naar Moskou gaat. Oekraïne zou gevraagd zijn Moskou niet aan te vallen, zolang die delegatie daar is.
nee, dat is het nietquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:11 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)e-duikt-op-in-moskou
Alternatieve media suggereren dat de werkelijke reden voor het bezoek is dat Oekraïne de oorlog simpelweg heeft verloren. En dat Amerika niet langer kan bijdragen. Hiernaast zit Amerika ook met Iran in de maag, waardoor Ratcliffe wel bij Poetin op de knieën moet. Amerika zal zich waarschijnlijk(?) terugtrekken uit Oekraïne, maar vraagt Poetin om rustig aan te doen tot na de aankomende Amerikaanse verkiezingen. Dit zal beter staan voor Trumps imago.
Wat vinden jullie, is dit een geloofwaardige analyse?
Ze houden het misschien nog een jaar of twee jaar vol, maar niets wijst erop dat Oekraïne dit kan winnen. Ze hebben overal tekorten: manschappen, geld, wapens en ga zo maar door. Het enige wat Oekraïne probeert, is met drones Rusland te ontwrichten, maar dat werkt averechts. Rusland slaat tien keer harder terug met bombardementen op warenhuizen, energie, infrastructuur en blokkades van havens (o.a. Odessa). Daarnaast is Rusland de grootste kernmacht, dus als ze alsnog dreigen te verliezen, hebben ze nog duizenden nucleaire bommen om het tij te keren. Het is mijns inziens een kansloze exercitie.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:11 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)e-duikt-op-in-moskou
Alternatieve media suggereren dat de werkelijke reden voor het bezoek is dat Oekraïne de oorlog simpelweg heeft verloren.
Opgezweepte feesboek brexit dommies versus Armeense bevolking.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De Britten traden ook uit, dus?
Maar ik wil je best gelijk geven: niet iedereen is fan van Rusland.
In Rusland lopen ze ook op hun tandvlees. Enorme rijen voor benzine. Hoge inflatie. De overheid die goudvoorraden moet verkopen om de begroting rond te krijgen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:37 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Ze houden het misschien nog een jaar of twee jaar vol, maar niets wijst erop dat Oekraïne dit kan winnen. Ze hebben overal tekorten: manschappen, geld, wapens en ga zo maar door. Het enige wat Oekraïne probeert, is met drones Rusland te ontwrichten, maar dat werkt averechts. Rusland slaat tien keer harder terug met bombardementen op warenhuizen, energie, infrastructuur en blokkades van havens (o.a. Odessa).
Hier trap je in de escalatie-angst. Rusland wil je laten geloven dat ze dankzij hun kernwapens onoverwinnelijk zijn. Maar een kernwapen is te groot om te gebruiken, daar zitten te veel negatieve gevolgen aan.quote:Daarnaast is Rusland de grootste kernmacht, dus als ze alsnog dreigen te verliezen, hebben ze nog duizenden nucleaire bommen om het tij te keren. Het is mijns inziens een kansloze exercitie.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
Maar als het aan jullie lag was ik allang weg.
Ik trap nergens in, het is mijn eigen mening. Als Rusland zich zo in de hoek gedreven voelt dat het voortbestaan van het land wordt bedreigd, zullen ze alle middelen inzetten om dat te voorkomen.quote:Op zondag 6 september 2026 00:01 schreef luxerobots het volgende:
Hier trap je in de escalatie-angst. Rusland wil je laten geloven dat ze dankzij hun kernwapens onoverwinnelijk zijn. Maar een kernwapen is te groot om te gebruiken, daar zitten te veel negatieve gevolgen aan.
Tijd om zich terug te trekken naar Rusland dus. Je kunt je lastig in de hoek gedreven voelen als je anderen probeert te veroveren, vriend.quote:Op zondag 6 september 2026 00:16 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Ik trap nergens in, het is mijn eigen mening. Als Rusland zich zo in de hoek gedreven voelt dat het voortbestaan van het land wordt bedreigd, zullen ze alle middelen inzetten om dat te voorkomen.
Erg freudiaans dit.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
maar de hele NAVO krijgt het Spaans benauwd van de Russen.
De Russen zien dat anders.quote:Op zondag 6 september 2026 00:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijd om zich terug te trekken naar Rusland dus. Je kunt je lastig in de hoek gedreven voelen als je anderen probeert te veroveren, vriend.
Ja, en als rusland vervelend gaat doen tegen NL, offeren we jouw dorp wel opquote:Op zondag 6 september 2026 00:16 schreef CryptoPunk het volgende:
Als Rusland zich zo in de hoek gedreven voelt dat het voortbestaan van het land wordt bedreigd, zullen ze alle middelen inzetten om dat te voorkomen.
volgens Sam Altman gaat Ruzzia de AI revolutie missen , niet alleen heeft Putin het internationale internet afgesloten , maar gaan ze de dark ages in van AIquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Absoluut!
Ze doen het met circa 130.000.000 burgers, maar de hele NAVO krijgt het Spaans benauwd van de Russen.
Op die "revolutie" valt heel veel af te dingen,quote:Op zondag 6 september 2026 00:23 schreef michaelmoore het volgende:
volgens Sam Altman gaat Ruzzia de AI revolutie missen
Ah joh ze gaan gewoon hetzelfde doen als met hun auto industrie. In onderdelen naar rusland laten sturen vanuit China en er dan Lada op plakken. Zit weinig eigenwaarde in rusland het worden meer en meer slaafjes van China.quote:Op zondag 6 september 2026 00:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
volgens Sam Altman gaat Ruzzia de AI revolutie missen , niet alleen heeft Putin het internationale internet afgesloten , maar gaan ze de dark ages in van AI
Rusland heeft al de automobiel en de electronica en het computer tijdperk gemist maar Rusland gaat nu ook de AI revolutie missen
De VS heeft inzake oek niks meer in de melk te brokkelen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:47 schreef theunderdog het volgende:
Maar ik denk dat de Amerikanen het nu nog meer gaan forceren.
Moderne AI's (LLM's) werken niet zoals een consumenten goed.quote:Op zondag 6 september 2026 00:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ah joh ze gaan gewoon hetzelfde doen als met hun auto industrie. In onderdelen naar rusland laten sturen vanuit China en er dan Lada op plakken. Zit weinig eigenwaarde in rusland het worden meer en meer slaafjes van China.
Klopt.quote:Op zondag 6 september 2026 00:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Op die "revolutie" valt heel veel af te dingen,
Maar dat rus integraal niet mee doet staat als een paal boven water.
Nee, want nvidia kan niet zijn kickass chips maken zonder die firma in eindhoven.quote:Op zondag 6 september 2026 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt.
Aan deze revolutie (als daar sprake van is) zijn alleen USA en China serieuze competitors.
Wij staan net zo hard aan de zijlijn als de Russen en Indiers.
Waarom nou dit kinderachtige gedoe?quote:Op zondag 6 september 2026 01:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, want nvidia kan niet zijn kickass chips maken zonder die firma in eindhoven.
Wij zijn de enabler waar niemand het over heeft, omdat iedereen zich schaamt omdat ze het zelf niet kunnen.
En je hebt geen notie () waar china zich in deze race precies bevind.
Dus gelieve niet te doen alsof.
Ja, je kan het me vragen, krijg je dit terug:
Lijkt me vrij duidelijk een training trouwens. In trainingen komen dit soort dingen vrij vaak voor.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:54 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Een Braziliaanse huurling die naar Oekraïne is gegaan om te vechten ligt verstopt in het gras en er rijdt een tank over hem heen. Close call.
Nvidia moet trouwens even haar driver problemen oplossen, heb al anderhalve week last van *flickering* op mijn scherm en resolutie maar dat terzijde.quote:Op zondag 6 september 2026 01:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, want nvidia kan niet zijn kickass chips maken zonder die firma in eindhoven.
Wij zijn de enabler waar niemand het over heeft, omdat iedereen zich schaamt omdat ze het zelf niet kunnen.
En je hebt geen notie () waar china zich in deze race precies bevind.
Dus gelieve niet te doen alsof.
Ja, je kan het me vragen, krijg je dit terug:
Sorry, ik ben nog niet 100% onboard met de 'nieuwe' "ruim baan voor alle trollen!" policyquote:Op zondag 6 september 2026 01:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom nou dit kinderachtige gedoe?
quote:Op zondag 6 september 2026 01:29 schreef skysherrif het volgende:
Was hele dag een beetje weg maar moest spontaan kotsen toen ik vanmiddag dat filmpje van witkoff zag die het leuk had over de verhalen die hij met putin aan het maken was, wat een beunhaas
Weer eens lekkergemaakt met potentiele extra rijkdom vergarenquote:De adviseur stelde verder dat het gesprek uitgebreid ging over de oorlog in Oekraïne, maar dat het gesprek ook ging over "economische kwesties en potentieel grote, wederzijds voordelige gezamenlijke projecten".
nou Musk is goed bezig met zijn satellieten AIquote:Op zondag 6 september 2026 00:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
De VS heeft inzake oek niks meer in de melk te brokkelen.
Het is gewoon de zoveelste keer dezelfde setup waarbij Poetin zijn eisenlijst opdreunt, Oekraïne het afwijst en de vredesbrigade daarna boos is op Oekraïne dat “door wil gaan tot de laatste man”.quote:Op zondag 6 september 2026 01:32 schreef skysherrif het volgende:
Kyiv wordt overigens de afgelopen uren gewoon aangevallen met banderol raketten. Tot zover die ceasefire van putin naar Kyiv.
Maar we moeten ze natuurlijk wel geloven dat ze met de donbas een vrede willen tekenen.
Wat doen wij om druk te zetten? Of verschuilen we ons liever achter de VS?quote:Op zondag 6 september 2026 07:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
En als de VS serieus was dan zouden ze een delegatie van diplomatieke zwaargewichten sturen die daadwerkelijk druk kunnen zetten in plaats van deze twee debielen. Alsof het een vastgoeddeal is
Die krijg je omdat je een betaald account hebt. Niet omdat je zo super slim bent.quote:Op zondag 6 september 2026 01:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog niet 100% onboard met de 'nieuwe' "ruim baan voor alle trollen!" policy
En om die reden behandel ik die personen, als.
Maar het staat je vrij om mij ook als zodanig te behandelen he?
Dan krijg ik ook ruim baan
Ik ken haar niet en vroeg gemini: "vertel over diana panchenko".quote:
| Claim van Panchenko | Beoordeling |quote:
Walgelijk inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2026 01:29 schreef skysherrif het volgende:
Was hele dag een beetje weg maar moest spontaan kotsen toen ik vanmiddag dat filmpje van witkoff zag die het leuk had over de verhalen die hij met putin aan het maken was, wat een beunhaas
Is het Russische propaganda?quote:Op zondag 6 september 2026 08:56 schreef 007700 het volgende:
[..]
| Claim van Panchenko | Beoordeling |
| ---------------------------------------------------------------------------------- | ------------------------------------------- |
| Een topfunctionaris van het Openbaar Ministerie beschermde frauduleuze callcenters | **Juist als verdenking** |
| Het kantoor van procureur-generaal Ruslan Kravchenko is doorzocht | **Juist** |
| Kravchenko zelf wordt officieel beschuldigd | **Vooralsnog onjuist/misleidend** |
| Er zijn miljoenen dollars in zijn kantoor gevonden | **Geen bewijs voor gevonden** |
| Kravchenko is spoorloos en houdt zich verborgen | **Onbevestigd en inmiddels tegengesproken** |
| Oekraïense callcenters kunnen $1 miljard per maand omzetten | **Bestaande, maar zeer ruwe schatting** |
| Alle callcenters worden door politie, SBU, GUR en justitie gecontroleerd | **Sterke overdrijving** |
| Alle opbrengsten gaan naar het presidentiële kantoor | **Geen bewijs** |
| Zelensky is het hoofd van deze maffia | **Volledig onbewezen** |
Beter vraag Grok. Goyimini liegt vaak.quote:Op zondag 6 september 2026 08:55 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Ik ken haar niet en vroeg gemini: "vertel over diana panchenko".
Moet je voor de grap eens doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |