Dit soort shit had ik gehoopt in moskou... niet in kiev.quote:
Lijkt inmiddels verdacht veel op Moskou in de jaren 90.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit soort shit had ik gehoopt in moskou... niet in kiev.
Het staat haar erg goed.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze mag haar shirt wel uittrekken.
En verdient daarna een hatefuck.
Trek je toch niet aan dit?
Tjah, dat moet jij wel zeggen. Niks negatiefs, straks krijg je nog problemen met je monitor.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Buitenlanders op avontuur. Zulke mensen zijn knettergek. Weet nou niet of je daar blij mee moet zijn.
Waarom geloof je dit?quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit soort shit had ik gehoopt in moskou... niet in kiev.
Lekker oorlogje spelen?quote:
Met name japanners enzo komen niet voor het geld of om lekker oorlogje te spelen maar echt de overtuiging dat ze de bevolking van Oekraine kunnen beschermen tegen een dictator.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lekker oorlogje spelen?
Het is natuurlijk lastig om dan te beargumenteren waarom ik ze knettergek vind, omdat het arbitrair is. Maar ik vind oorlog ellende, en niet iets om je lekker mee te bemoeien. Maar goed..
Aangezien je daar altijd hetzelfde salaris krijgt als een normale oekrainer, denk ik dat er daar niemand rondloopt voor de centen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met name japanners enzo komen niet voor het geld of om lekker oorlogje te spelen maar echt de overtuiging dat ze de bevolking van Oekraine kunnen beschermen tegen een dictator.
Die schoolkitjes op 6:50 lijkt me wel wat voor phpquote:Op zaterdag 5 september 2026 09:38 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Putin is inmiddels net zo paranoïde als Stalin.
The death of Putin zou een mooie opvolger van The death of Stalin kunnen zijn.
Japan is toch hartstikke platgeslagen qua militarisme? er is nu weer een beetje een opleving, maar de atoombom heeft veel gedaan.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met name japanners enzo komen niet voor het geld of om lekker oorlogje te spelen maar echt de overtuiging dat ze de bevolking van Oekraine kunnen beschermen tegen een dictator.
Ziet er wel gaaf uit.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die schoolkitjes op 6:50 lijkt me wel wat voor php.
Ja, op dezelfde manier als dat de man met de snor dat in '40-'45 bij onze oosterburen ook was.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:45 schreef phpmystyle het volgende:
Blijkbaar is die man een popidool in Rusland.
Onvergelijkbaar, daar was het systeem zelf dat de man zat te verheerlijken door middel van propaganda via kranten en radio.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, op dezelfde manier als dat de man met de snor dat in '40-'45 bij onze oosterburen ook was.
Yup, net als rus, dus.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:49 schreef phpmystyle het volgende:
Onvergelijkbaar, daar was het systeem zelf dat de man zat te verheerlijken door middel van propaganda via kranten en radio.
Hitler was een totalitaire massamoordenaar en oorlogscrimineel.quote:
Ja, net als putin, dus.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hitler was een totalitaire massamoordenaar en oorlogscrimineel.
Als je Poetin met Hitler vergelijk dan baggetaliseer/ontken je echt wat Hitler heeft gedaan.quote:
Nou, die heeft toch wel ff de autobahn's gemaakt, AOW ingevoerd.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je Poetin met Hitler vergelijk dan baggetaliseer/ontken je echt wat Hitler heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |