Vandaag qua weer haast bizarre tweedeling in NL inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2026 15:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dude, je hebt het mooiste en beste weer van heel Nederland vandaag
Van een beetje regen bij 16 graden wordt niemand ziek. Hup, d'r uut!quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:26 schreef lbosse het volgende:
Rest van de dag 100% regen.
Ik moet nog buiten sporten. Maar ik kan het me niet veroorloven om ziek te worden. Dilemma.
Ziek door regen? Sinds wanneer dat dan.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:26 schreef lbosse het volgende:
Ik moet nog buiten sporten. Maar ik kan het me niet veroorloven om ziek te worden. Dilemma.
Mensen die denken dat ze van het weer ziek wordenquote:Op dinsdag 8 september 2026 17:26 schreef lbosse het volgende:
Nee, maar het draagt ook niet echt bijquote:Op dinsdag 8 september 2026 17:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze van het weer ziek worden![]()
Het is met andere mensen en door de plotselinge ENORME temperatuurverschillen is het lichaam kwetsbaarquote:Op dinsdag 8 september 2026 17:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze van het weer ziek worden![]()
Onverstandig besluit door groepsdruk. Nu word je ziek.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:48 schreef lbosse het volgende:
[..]
Het is met andere mensen en door de plotselinge ENORME temperatuurverschillen is het lichaam kwetsbaar
Helemaal als je ook periodes stil staat tussen het rennen in.
Ik ga nu een sinaasappel eten en dan op pad.
Je kan vatbaarder zijn, maar je wordt er per definitie niet ziek van.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar het draagt ook niet echt bij
Ik heb gelukkig vorige week in een zonnig warm land gezeten.
Met die sinaasappel in je buik kan er niks gebeurenquote:Op dinsdag 8 september 2026 17:48 schreef lbosse het volgende:
[..]
Het is met andere mensen en door de plotselinge ENORME temperatuurverschillen is het lichaam kwetsbaar
Helemaal als je ook periodes stil staat tussen het rennen in.
Ik ga nu een sinaasappel eten en dan op pad.
Heerlijke zonnige en warme dag hier. Nu pas wat spettersquote:Op dinsdag 8 september 2026 17:09 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Vandaag qua weer haast bizarre tweedeling in NL inderdaad.
Was prima aangenaam dagje! Morgen frisjes en buienquote:Op dinsdag 8 september 2026 18:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heerlijke zonnige en warme dag hier. Nu pas wat spetters
Bijna nonstop regen sinds vanochtend. Alleen even droog toen ik naar het station fietste vanochtend.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heerlijke zonnige en warme dag hier. Nu pas wat spetters
Beter. Ga ik vanaf zondag ook doen in de buurt van Maastrichtquote:Op dinsdag 8 september 2026 18:55 schreef Arizona het volgende:
Op vakantie in Zuid-Limburg.
Wat een heerlijke zomerdag was het vandaag nog![]()
Pas rond zessen begon het te regenen.
Zal hier vanavond en vannacht wel zijnquote:Op dinsdag 8 september 2026 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna nonstop regen sinds vanochtend. Alleen even droog toen ik naar het station fietste vanochtend.
Uh, wat ga jij doen? Waarom kom je zo dichtbij?quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beter. Ga ik vanaf zondag ook doen in de buurt van Maastricht
Leukquote:Op dinsdag 8 september 2026 19:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beter. Ga ik vanaf zondag ook doen in de buurt van Maastricht
En ook hier. Urenlang intussen.quote:
Das een druppeltjequote:Op dinsdag 8 september 2026 21:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Toch al een fenomenale 1.7 mm gemeten vandaag.
Vakantie. Even een weekje eruit.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, wat ga jij doen? Waarom kom je zo dichtbij?
Veel plezier danquote:
Was ook wel echt gruwelijk nat.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:01 schreef Haags het volgende:
Bijna 32 mm hier gevallen vandaag. Lekker man.
Echt? Hier drie druppels of zo. En de komende twee weken blijft het zo te zien ook praktisch droog. En boven de 20. Niks is mee.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:01 schreef Haags het volgende:
Bijna 32 mm hier gevallen vandaag. Lekker man.
Het wordt ook niet te warmquote:Op woensdag 9 september 2026 08:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mooi buiten. Nog niet te warm en strak blauw
En bij @Geschiedkundige vandaag weer een (te) warm zonnetje zie ik. Zo krijgt niemand hier wat ie wiltquote:
Nouja, dit weer is meer dan prima hoor. Geen wolkje aan de lucht en 15 gradenquote:Op woensdag 9 september 2026 09:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En bij @:geschiedkundige vandaag weer een (te) warm zonnetje zie ik. Zo krijgt niemand hier wat ie wilt
Half Nederland is al drie weken op en af aan het verzuipen. Merken we weinig van hier ja.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt? Hier drie druppels of zo. En de komende twee weken blijft het zo te zien ook praktisch droog. En boven de 20. Niks is mee.
Zou mooi zijn. Na drie maanden mag het ook wel eens onder de 20 komen hierquote:Op woensdag 9 september 2026 11:07 schreef DemonRage het volgende:
Wordt vandaag de eerste dag sinds heul lang geleden (ergens in juni) dat nergens in Nederland een maximumtemperatuur van 20°C gehaald wordt?
En frisjes wel. Gister en maandag waren duidelijk beterquote:Op woensdag 9 september 2026 12:15 schreef MissHobje het volgende:
Het begon zo mooi blauw en zonnig vandaag maar inmiddels zijn de terror moesson buien weer terug!
Heb het licht maar aangedaan zo donkertjes
Ja tis helemaal niets aan vandaagquote:Op woensdag 9 september 2026 12:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En frisjes wel. Gister en maandag waren duidelijk beter
Kom hierheen dan!quote:Op woensdag 9 september 2026 13:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja tis helemaal niets aan vandaag
Ohh lekker zeg..maar tegen die tijd dat ik er ben, gaat het regenenquote:Op woensdag 9 september 2026 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Kom hierheen dan!
Lekker zonnetje hier.
Vanaf 4 uur is droogquote:Op woensdag 9 september 2026 13:36 schreef MissHobje het volgende:
Onweer
[..]
Ohh lekker zeg..maar tegen die tijd dat ik er ben, gaat het regenen
Doe HeatWave de groeten.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet lukken, krijg zo nog visite![]()
Jammerrrr
Er komt droger weer, hogedruk en 20-22 gradenquote:Op woensdag 9 september 2026 13:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja tis helemaal niets aan vandaag
Duidelijk verhaal van Guillame. Geen baguette tussen te krijgen.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Er komt droger weer, hogedruk en 20-22 graden
[ x ]
Dat wordt tijdquote:Op woensdag 9 september 2026 13:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Er komt droger weer, hogedruk en 20-22 graden
[ x ]
Hier op de Veluwe toch redelijk droog gelukkig. Wel veel windquote:Op woensdag 9 september 2026 14:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat wordt tijdna de zoveelste regenbui op de fiets ben ik het alweer goed zat.
Hier in het westen gaat het intussen best hard, inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:36 schreef Stephan5 het volgende:
Mogge!
Sinds gisterochtend een hele vracht aan H2o.
Een schitterende 70 mm.![]()
Sinds half augustus al méér dan 200 mm.![]()
Geen geklaag van mijn kant.![]()
Welk bedrijfslogo staat er op jouw paraplu? McKinsey?quote:Op woensdag 9 september 2026 14:39 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Hier in het westen gaat het intussen best hard inderdaad.
Paraplu is wel vaak nodig!
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 9 september 2026 14:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Welk bedrijfslogo staat er op jouw paraplu? McKinsey?
Woestijnscherm. Hier ook donkere wolken voorbij zien vliegen, niks aan de hand. Nu weer volop zon.quote:Op woensdag 9 september 2026 15:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Net even getankt en boodschappen gedaan in België, 15 km hiervandaan. Daar en onderweg echt tyfusharde regenbuien gehad. Hier is zo te zien niets gebeurd. Erg plaatselijk dus weer.
quote:Op woensdag 9 september 2026 15:02 schreef bloodymary1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tyfushardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Un message fantastique. Ma piscine et moi sont très heureux!quote:Op woensdag 9 september 2026 14:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal van Guillame. Geen baguette tussen te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |