Graadje of vijf eraf mag wel ja.quote:Op dinsdag 8 september 2026 10:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poeh hé, wat een beelden!quote:Op dinsdag 8 september 2026 06:18 schreef Drass het volgende:
[ x ]
Was wel een stormpje daar in Frankrijk vorige maand..
quote:Op dinsdag 8 september 2026 11:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat je te warm vind, heb alweer een jas aan ivm fris
Niet alleen nu.... Tshirt en korte broek 365 dagen per jaar was het toch?quote:Op dinsdag 8 september 2026 11:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zou sterven in een jas nu
Jep, behalve als ik bovenop de berg in Oostenrijk ga wandelen in de wintermaanden. Dat is gewoon te gevaarlijk, dat ga ik niet riskeren. Al gaat die dan ook vrij snel open en vaker uit na een tijdje als ik ben warmgedraaid.quote:Op dinsdag 8 september 2026 11:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Niet alleen nu.... Tshirt en korte broek 365 dagen per jaar was het toch?
Nou niet meer hier hoor. Alwwer ~24 graden en volop zon. Niet echt fijn meer buiten nuquote:Op dinsdag 8 september 2026 13:58 schreef heywoodu het volgende:
Wat een verademing vergeleken met gisteren
In het zuiden ziet het er matig uit ja, hier in het midden is het aangenaam vandaagquote:Op dinsdag 8 september 2026 13:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nou niet meer hier hoor. Alwwer ~24 graden en volop zon. Niet echt fijn meer buiten nu
Zoals wel vakerquote:Op dinsdag 8 september 2026 15:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het zuiden ziet het er matig uit ja, hier in het midden is het aangenaam vandaag
Dude, je hebt het mooiste en beste weer van heel Nederland vandaagquote:Op dinsdag 8 september 2026 13:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nou niet meer hier hoor. Alwwer ~24 graden en volop zon. Niet echt fijn meer buiten nu
Wat is een jas?quote:Op dinsdag 8 september 2026 11:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zou sterven in een jas nu
Die mening deel ik nietquote:Op dinsdag 8 september 2026 15:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dude, je hebt het mooiste en beste weer van heel Nederland vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |