Geilquote:
Voorkomt taferelen zoals in Flodder dat kees in dienst moet.quote:
Die heks is dan ook extreem domquote:Op woensdag 2 september 2026 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
Incompetentie na incompetentie met dit kabinet.
Precies. Nederland was best wel fout in de tweede wereldoorlog.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Er was een reden dat we dat sinds de 2e wereldoorlog niet meer registreerde...
Wel op meisjesnamen maar dat zijn dan eigenlijk ook weer de namen van de vaders.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:41 schreef Chandler het volgende:
Wel handig want op achternamen kun je geen vrouwen filteren!
De volkstelling. Ik herinner me dat nog.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:00 schreef Kottnauer het volgende:
Een logische wet. Hoe kunnen ze anders controleren of ze wel voldoende divers zijn?
Ik neem aan dat ze x% homo’s willen, y% transvrouwen, z% donkere, etc.
Is dit nu nieuw dat ze dit willen zijn regels aangepast of probeert left laser weer eens te trollen?quote:Op woensdag 2 september 2026 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Artikel 4.5 (bijzondere categorieën van persoonsgegevens en
persoonsgegevens van strafrechtelijke aard)
Bijzondere categorieën van persoonsgegevens, zijnde persoonsge-
gevens waaruit ras of etnische afkomst, politieke opvattingen, religieuze
of levensbeschouwelijke overtuiging, of het lidmaatschap van een
vakbond blijkt, en de verwerking van genetische gegevens, biometrische
gegevens met het oog op de unieke identificatie van een natuurlijke
persoon, of gegevens over gezondheid, seksuele leven en seksuele
gerichtheid, alsmede persoonsgegevens van strafrechtelijke aard, zijnde
persoonsgegevens betreffende strafrechtelijke veroordelingen en
strafbare feiten of daarmee verband houdende veiligheidsmaatregelen,
worden niet verwerkt, tenzij:
a. dat voor het doel van de gegevensverwerking onvermijdelijk is;
b. deze persoonsgegevens in aanvulling zijn op de verwerking van
andere persoonsgegevens betreffende de persoon; en
c. de gegevens afdoende zijn beveiligd, waaronder in voorkomend
geval de versleuteling van deze gegevens en het beperken van toegang
tot deze gegevens.
Bizar dat Yesilgoz als minister van defensie niet weet wat er in haar eigen wetsvoorstel staat.En dat een advocaat haar hierop moet corrigeren en zelfs stelt dat de criteria niet deugen omdat er ene cirkelredenering ontstaat...
Je seksleven, seksuele geaardheid, genetische informatie, ras, levensbeschouwing, politieke opvattingen en zelfs vakbondslidmaatschap
Incompetentie na incompetentie met dit kabinet. Wordt steeds gekker in dit land.
quote:Op woensdag 2 september 2026 22:21 schreef Korenfok het volgende:
Is dit nu nieuw dat ze dit willen zijn regels aangepast of probeert left laser weer eens te trollen?
"Worden niet verwerkt"....quote:Artikel 4.5 (bijzondere categorieën van persoonsgegevens en persoonsgegevens van
strafrechtelijke aard)
Bijzondere categorieën van persoonsgegevens, zijnde persoonsgegevens waaruit ras of etnische afkomst, politieke opvattingen, religieuze of levensbeschouwelijke overtuiging, of het lidmaatschap van een vakbond blijkt, en de verwerking van genetische gegevens, biometrische gegevens met het oog op de unieke identificatie van een natuurlijke persoon, of gegevens over gezondheid, seksuele leven en seksuele gerichtheid, alsmede persoonsgegevens van strafrechtelijke aard, zijnde persoonsgegevens betreffende strafrechtelijke veroordelingen en strafbare feiten of daarmee verband houdende veiligheidsmaatregelen, worden niet verwerkt, tenzij:
a. dat voor het doel van de gegevensverwerking onvermijdelijk is;
b. deze persoonsgegevens in aanvulling zijn op de verwerking van andere persoonsgegevens
betreffende de persoon; en
c. de gegevens afdoende zijn beveiligd, waaronder in voorkomend geval de versleuteling van
deze gegevens en het beperken van toegang tot deze gegevens.
Heh heh je ui bij dit onderwerp.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
"Worden niet verwerkt"....
Klaar, next.
Ik ken iemand van sectie stiekum en die legde haarfijn uit dat zo iets betekend dat je niet geregistreerde zaken niet als bewijs kan opvoeren maar dat je het wel degelijk gebruikt bij vooronderzoek. Of te wel er een schaduw administratie op na houden.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
"Worden niet verwerkt"....
Klaar, next.
Jij haat toch alle mannen, dus tenzij lesbisch gebeurt er niet zoveel toch?quote:Op woensdag 2 september 2026 22:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Ze willen details over mijn seksleven? Echt? Serieus?
![]()
![]()
Dit denk ik ook.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:20 schreef Beathoven het volgende:
Zoals ik het lees met "strafrechtelijke aard" erbij is dat ze mogeljk iemand die ooit een zedenmisdrijf heeft begaan zouden kunnen monitoren of uitsluiten tijdens het dienstverband.
Maar ja..
Matige journalist dit wel. Hij gaat ape-shit om het begrip 'seksuele geaardheid', maar kijkt niet verder dan zijn neus lang is.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Eigenlijk wel diep triest hoe de politiek met journalistiek omgaat, ze wimpelen die jongen met terechte kritische vragen af, liegen hem voor, reageren er niet op, en nodigen niet hem uit maar in plaats hiervan een selectie makke DPG "journalisten".
Nou dat ben ik niet met je eens, ik vind dat hij regelmatig goede vragen stelt; naast of het al dan niet een matige journalist is, blijft het opzienbarend hoe ze met zijn vragen omgaan.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Matige journalist dit wel. Hij gaat ape-shit om het begrip 'seksuele geaardheid', maar kijkt niet verder dan zijn neus lang is.
Als men echt de meatgrinder ingaat zal dat wel niet zo veel uitmaken verwacht ik.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Als ergens een verkrachter in een team van defensie opgenomen wordt, roept ook iedereen hoe dat mogelijk is.
Het is wel grappig om met een microfoon achter politici aan te rennen, maar echt heel inhoudelijk is het allemaal niet.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens, ik vind dat hij regelmatig goede vragen stelt; naast of het al dan niet een matige journalist is, blijft het opzienbarend hoe ze met zijn vragen omgaan.
Dat krijg je wanneer ze meermaals zeggen te zullen reageren maar dit vervolgens nalaten.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is wel grappig om met een microfoon achter politici aan te rennen, maar echt heel inhoudelijk is het allemaal niet.
Welnee. Niet alle mannen.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij haat toch alle mannen, dus tenzij lesbisch gebeurt er niet zoveel toch?
En nog steeds. Terwijl zijn kanaal gegroeid is, en nu redelijk bekend is. Daar kunnen ze niet zo mee om blijven gaan hoor.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens, ik vind dat hij regelmatig goede vragen stelt; naast of het al dan niet een matige journalist is, blijft het opzienbarend hoe ze met zijn vragen omgaan.
Welnee. Dat wordt gewoon een S5 afkeuringquote:Op donderdag 3 september 2026 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
Oh man ik zou daar de meest gore dingen in vullen.
Poepseks (gevend en nemend), geiten neuken, paarden pijpen, bejaarden beffen.
Gaat een leuke intake worden.
https://www.telegraaf.nl/(...)jk-is/160917694.htmlquote:Marianne Zwagerman: over deze wet hoor je vrijwel niemand, terwijl hij voor iedereen afgrijselijk is
Dag in, dag uit rijden trekkers naar gemeentehuizen. Boeren laten luidkeels hun stem horen over de stikstofbrief die landbouwminister Jaimi van Essen in juni naar de Tweede Kamer stuurde. Zijn collega op Defensie, Dilan Yeşilgöz, diende diezelfde week het wetsvoorstel in voor de Wet op de defensiegereedheid (Wodg). Je hoort er vrijwel niemand over, terwijl de wet voor iedereen afgrijselijk is
Om meerdere redenen bij hem. Als S50 zou kunnen, was dat een serieuze optie.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:23 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Welnee. Dat wordt gewoon een S5 afkeuring
Nee is de enige journalist in Den Haag die de juiste vragen steltquote:Op woensdag 2 september 2026 22:21 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Is dit nu nieuw dat ze dit willen zijn regels aangepast of probeert left laser weer eens te trollen?
Misschien dat het topic wat drukker wordt als het gaat om Yesilgoz haar etnische achtergrondquote:Op donderdag 3 september 2026 20:40 schreef quo_ het volgende:
Slechts 35 replies in ruim één etmaal.
En dat terwijl D66 en VVD onze pricacy en een aantal grondrechten aan het slopen zijn.
(zoals gebruikleijk hoor je van Henri de Zwijger helemaal niets)
Achter de betaalmuur van de telegraaf een interessante colum van Mariannne Zwagerman.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)jk-is/160917694.html
Dit gaat om burgers, niet mensen die bij defensie willenquote:Op donderdag 3 september 2026 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
Oh man ik zou daar de meest gore dingen in vullen.
Poepseks (gevend en nemend), geiten neuken, paarden pijpen, bejaarden beffen.
Gaat een leuke intake worden.
mensen die bij defensie willen zijn toch burgersquote:Op donderdag 3 september 2026 21:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit gaat om burgers, niet mensen die bij defensie willen
mensen die werken als burger bij defensie kunnen ook verplicht worden om een veiligheidsonderzoek te ondergaan. Voor bepaalde functies, waarin hoge mate van vertrouwelijkheid vereist is.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit gaat om burgers, niet mensen die bij defensie willen
Allemaal leuk en aardig dat jij iemand kent bij de "sectie stiekum" maar dit soort dingen worden helemaal niet gevraagd bij het invullen van het veiligheidsonderzoek. Kortom, er valt helemaal geen schaduwadmin bij te houden.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:28 schreef 215 het volgende:
Ik ken iemand van sectie stiekum en die legde haarfijn uit dat zo iets betekend dat je niet geregistreerde zaken niet als bewijs kan opvoeren maar dat je het wel degelijk gebruikt bij vooronderzoek. Of te wel er een schaduw administratie op na houden.
ja met welke geit je het lekkerst vind en zoquote:Op woensdag 2 september 2026 20:34 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Geil
Ze moeten daar toch weten wat je voorkeuren zijn![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |