Ik zie het nu ja, die 90's is 2 weken naar achteren geduwd. Nou ja, dat maakt de kans dat ik Man in the Box tijdens de 90's week hoor wel wat groter.quote:Op zondag 13 september 2026 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijden de Kink 1500 ja jammer
Dat is ook de top zoveel vd jaren 90quote:Op zondag 13 september 2026 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijden de Kink 1500 ja jammer
Wel met iets leukere muziekquote:Op zondag 13 september 2026 13:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is ook de top zoveel vd jaren 90
Heb je dit geteld? Ik denk dat de verdeling namelijk ruimer is dan de onderbuik laat vermoeden, maar ik heb het zelf ook niet geteld, dus misschien ook niet.quote:Op zondag 13 september 2026 13:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is ook de top zoveel vd jaren 90
quote:Op zondag 13 september 2026 14:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heb je dit geteld? Ik denk dat de verdeling namelijk ruimer is dan de onderbuik laat vermoeden, maar ik heb het zelf ook niet geteld, dus misschien ook niet.
https://kink.nl/nieuws/de(...)oit-gekozen-door-jouquote:Het bijna tien minuten durende epos 'Hello Heaven Hello' van Yungblud is de hoogste nieuwe binnenkomer. Het nummer, dat in de zomer van dit jaar uitkwam, debuteert op nummer 39. Het is één van de 46 tracks uit 2025 in de lijst. Met liefst 67 tracks uit dat jaar is 1994 het meest geliefde jaar bij de KINK-luisteraars. De jaren 90 doen het sowieso goed met 470 tracks, naast de jaren 00 -- goed voor 413 noteringen. De hoogst genoteerde Nederlandse track is voor De Staat: hun 'Witch Doctor' staat op 21.
1 op de 3. 300 uit de jaren 00, 300 uit de jaren 10, 200 uit de jaren 80 en dan nog 200 uit de laatste 6 jaar of ouder.quote:Op zondag 13 september 2026 14:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heb je dit geteld? Ik denk dat de verdeling namelijk ruimer is dan de onderbuik laat vermoeden, maar ik heb het zelf ook niet geteld, dus misschien ook niet.
Dit zou wel goed kunnen.quote:Op zondag 13 september 2026 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 op de 3. 300 uit de jaren 00, 300 uit de jaren 10, 200 uit de jaren 80 en dan nog 200 uit de laatste 6 jaar of ouder.
Bron: mijn dikke duim, dit is een gokje
Dat is voor Vluchten Kan Niet Meer dan precies op tijd. En die hoort er natuurlijk ook gewoon in.quote:Op maandag 14 september 2026 16:28 schreef Tussle266 het volgende:
Over 6 weken gaat die musical over Frans Halsema in première. 25 voorstellingen nog voor de stemweek. Mochten we ons straks afvragen waarom Voor Haar van 238 naar 153 gesprongen is.
Ik mag het lijen. Prachtig nummer. Top 100 mag ookquote:Op maandag 14 september 2026 16:28 schreef Tussle266 het volgende:
Over 6 weken gaat die musical over Frans Halsema in première. 25 voorstellingen nog voor de stemweek. Mochten we ons straks afvragen waarom Voor Haar van 238 naar 153 gesprongen is.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 15 september 2026 14:18 schreef pipster het volgende:
Ik heb geeneens meer een voorstelling bij wat hij gezongen zou moeten hebben.
Ik ben dit glad vergeten. Help me even?quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben Saunders heeft nog ooit een keer in de Top 2000 gestaan.
Dat mag vooral zo blijven.
Volgens Wikipedia:quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben dit glad vergeten. Help me even?
War een armoequote:Op dinsdag 15 september 2026 15:15 schreef camilero het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia:
Van Ben Saunders stond alleen Kill for a broken heart in 2011 in de NPO Radio 2 Top 2000, op plek 1924.
De Voice en X-Factor generaties.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:25 schreef camilero het volgende:
[..]
Dat was rond dezelfde tijd dat Lisa Loïs' Hallelujah in de top 200 stond
Ja, daarna werd het de "beste" zangers en nu is het tiktok.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Voice en X-Factor generaties.
Hebben in tegenstelling tot Jamai geen kennis mogen maken met Jerney Kaagman...
Die kwam wel op 3 december in het nieuws. Laten we hopen dat het niet precies dan bekend wordt dat het om een misdrijf ging.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:36 schreef Tussle266 het volgende:
Mijn nieuwsgierigheid werd gewekt. Maar hij Was Saunders dus. Nou ja, hoe dan ook, ik denk niet dat we die hoeven te vrezen. Al ging de vorige zingende crimineel die in het nieuws kwam wel gelijk zes keer de top 100 in. Dus wie weet.
Het zal je wellicht verbazen, maar die staat nog steeds elk jaar er inquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:25 schreef camilero het volgende:
[..]
Dat was rond dezelfde tijd dat Lisa Loïs' Hallelujah in de top 200 stond
Ik vraag me altijd af of mensen dan op alle drie versies stemmen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zal je wellicht verbazen, maar die staat nog steeds elk jaar er in
Ik ben daar ook niet serieus bevreesd voor hoor. Ik Ben ervan overtuigd dat het eenmalig Was. Temeer ook omdat hij zo rond 2014 zijn plekje op de keuzelijst inruilde voor een leren giletje met van die stoere embleempjes erop. Dus de drempel om terug te komen ligt wel heel hoog.quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kwam wel op 3 december in het nieuws. Laten we hopen dat het niet precies dan bekend wordt dat het om een misdrijf ging.
Vieze Marcootje zal nu weer op posities staan zoals in 2020 ofzo.
Je, maar niet meer zo hoog gelukkigquote:Op dinsdag 15 september 2026 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zal je wellicht verbazen, maar die staat nog steeds elk jaar er in
Omen in de Top 2000, bedoel je?quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:16 schreef Tussle266 het volgende:
...
Enig nadeel: bij Radio 2 zijn ze na The Fat of The Land gestopt met tellen, terwijl de setlist voor het merendeel uit werken van na 2000 bestaat. Wel jammer, want zo'n Omen of Warrior's Dance zou ik best een goede kans geven om ingekopt te worden.
Toch is het wel verbazingwekkend dat zo’n liedje uit een ander tijdperk zo relatief stabiel in de lijst blijft. Al doen Veldhuis en Kemper en Band Aid dat bijvoorbeeld ook.quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:55 schreef camilero het volgende:
[..]
Je, maar niet meer zo hoog gelukkig
Ik dacht dat Veldhuis en Kemper pas een paar jaar erin stonden, maar die blijken dus al sinds 2007 genoteerd. Das gewoon 19 edities (de gekke 2008-editie deden ze niet mee)quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch is het wel verbazingwekkend dat zo’n liedje uit een ander tijdperk zo relatief stabiel in de lijst blijft. Al doen Veldhuis en Kemper en Band Aid dat bijvoorbeeld ook.
Goede onderbouwing wel. Nu mijne:quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:57 schreef Eightyone het volgende:
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.
Ik stel voor dat we ze uit voorzorg alle drie cancelen. Pink staat toch niet met haar leukere nummers in de lijst.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Edje, Pink en Macklemore.
Gelukkig is het nog niet 1 december zullen we maar zeggen. Of gaat een deel gecanceld worden?
Ik vind Dear Mr President wel aardig, maar die heeft nu wel wat schijn van hypocrisie.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ze uit voorzorg alle drie cancelen. Pink staat toch niet met haar leukere nummers in de lijst.
Dat stond er ook niet. Vorig jaar werd hij gedraaid en kwam hij er ook niet op.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omen komt niet op de keuzelijst.
Noteer maar.
Als het vandaag 26 november was: ja.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hinds Hall zal wel n bonusje krijgen toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |