Bij Radio 5 heb ik het idee dat de DJ's meer vrijheid hebben om af en toe hun eigen muziek te draaien. Zo draait Angela Groothuizen regelmatig Madrugada, die hoor je op Radio 2 ook nietquote:Op vrijdag 4 september 2026 14:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
VanWyck en Iris Penning verdienen eigenlijk vel meer airplay op Radio 2. Opvallend wel dat ze eerder bij 5 (evergreens) aan bod komen dan bij hun zender die meer moderne muziek draait.
Geen duo's meer, meer afleveringen en je kan je nu aanmelden als klapvee publiek.quote:
Het zou wel grappig zijn als ze de ene Thrill is Gone niet van de andere kunnen onderscheiden, maar dít dan wel in de regels zou staan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat is neoklassiek, waarbij het wél duidelijk is om welke versie het gaat en er meestal geen orkest meedoet.
Toen Straus, Bach en Beethoven nog in leven waren, verwezen ze voor klassieke muziek ook naar holbewoners die met stokken op holle boomstammen aan het rammen waren…quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:35 schreef camilero het volgende:
Mijn neefje vertelde ooit op school: "Mijn ouders luisteren vooral klassieke muziek, zoals David Bowie en de Rolling Stones"
De definitie van klassieke muziek blijkt mutli-interpretabel
Rock me Amadeus mag wat mij betreft wel weer terug in de lijst.quote:
nog ff wachten tot Rob Bolland dood isquote:Op vrijdag 4 september 2026 15:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Rock me Amadeus mag wat mij betreft wel weer terug in de lijst.
Ik zou gezworen hebben dat ie al overleden was, blijkbaar nietquote:Op vrijdag 4 september 2026 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
nog ff wachten tot Rob Bolland dood is
Ik wilde een grap maken over zijn broer Eddie of Brian, maar die blijken ook allebei nog te levenquote:Op vrijdag 4 september 2026 18:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou gezworen hebben dat ie al overleden was, blijkbaar niet
Ome Jan is wel een ultieme karaokeklassiekerquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:01 schreef Gretzl het volgende:
Overasselt bonus voor Willeke A.?![]()
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100161028_276c0e05
De wereld is niet mooi.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:42 schreef Tussle266 het volgende:
Goed, het wordt dus Anne. Nou ja, op het spectrum van ellendigheid maakt het Clouseau-technisch ook niet zo uit welke het is.
Dit vind ik wel de minst vervelende.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:42 schreef Tussle266 het volgende:
Goed, het wordt dus Anne. Nou ja, op het spectrum van ellendigheid maakt het Clouseau-technisch ook niet zo uit welke het is.
Is dat niet bij te sturen?quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:42 schreef Tussle266 het volgende:
Daar zijn we nog wel een tijdje Bizzey mee, denk ik.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat niet bij te sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:Op maandag 7 september 2026 22:04 schreef 4-elements het volgende:
En waar zijn die bonussen op gebaseerd? Sommige snap ik wel (MJ film, Dolly), de meeste eigenlijk niet. Justin Bieber, is die nog relevant? En wat is er met Anne van Clouseau?Alles dat ik noem is gewoon kijken wat gaande is op TikTok in Nederland (en de rest van de wereld) en zich vertaalt naar flinke streamingaantallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Justin Bieber stond bijvoorbeeld na Coachella maandenlang wereldwijd top 10 met een nummer uit 2012. Clouseau doet mee aan Beste Zangers, waar Anne leuk vertolkt werd door Bizzey.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Heimwee naar de tijd dat ons aller Ilse nog met 2 nummers bij de bovenste 200 stondquote:Op maandag 7 september 2026 21:58 schreef Cassa95 het volgende:
- Ilse deLange - So Incredible (+1000 denk ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Welke nummers van Bieber verwacht je? Ik verwacht wel een kleine bonus voor wat er van hem in de lijst staat ja, Love Yourself naar plek 1600 ofzo.quote:Op maandag 7 september 2026 21:58 schreef Cassa95 het volgende:
Bonussen die zeker zijn:
- Michael Jackson
- Justin Bieber
- Dolly Parton
- Clouseau - Anne
- Ilse deLange - So Incredible (+1000 denk ik)
Mogelijke bonusbinnenkomers:
- Katy Perry - The One That Got Away
- Sixpence None The Richer - Kiss Me (RE)
- TLC - No Scrubs
- Natasha Bedingfield - Pocketful of Sunshine
Wss kleinere, maar zichtbare bonussen:
- A Horse With No Name
- Another Day In Paradise
- Stayin' Alive
- The Man Who Can't Be Moved
- Purple Rain
- Down Under
- weer alles van Fleetwood Mac
Tubular Bells is volgens mij sinds de invoering van de lange versie nooit 's nachts geweestquote:Op maandag 7 september 2026 22:40 schreef LTVDK het volgende:
In die Top3000 op Veronica staan soms wat twijfelachtige platen, maar daar zenden ze nu ook gewoon Tubular Bells in zijn geheel uit. Hoor ik hem tenminste ook eens een keertje op een normale tijd ipv 3 uur 's nachts
Shakira natuurlijk, maar ik focuste me hier alleen op ouder repertoirequote:Op dinsdag 8 september 2026 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke nummers van Bieber verwacht je? Ik verwacht wel een kleine bonus voor wat er van hem in de lijst staat ja, Love Yourself naar plek 1600 ofzo.
Shakira kunnen we ook echt wel noteren hoor.
Shakira heeft 3 oudjes die zomaar kunnen profiteren. En dat oudje van Bieber staat niet op de keuzelijst lijkt mequote:Op dinsdag 8 september 2026 20:37 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Shakira natuurlijk, maar ik focuste me hier alleen op ouder repertoire
Sienna Spiro misschien. Verder, tsja…quote:Op woensdag 9 september 2026 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn dit jaar verdomd weinig hits waarvan je zegt, die blijven bij intreden wel even hangen in de lijst, of ligt het aan mij?
Dat linedance pop liedje. En al die Sombrs van vorig jaar komen op de keuzelijst, zo'n 12 to 12 zie ik het wel een jaar of 10/15 volhouden.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn dit jaar verdomd weinig hits waarvan je zegt, die blijven bij intreden wel even hangen in de lijst, of ligt het aan mij?
Sombr kan ook nog wel ja, maar wel snel naar de onderste helft.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat linedance pop liedje. En al die Sombrs van vorig jaar komen op de keuzelijst, zo'n 12 to 12 zie ik het wel een jaar of 10/15 volhouden.
From Down Here is een geweldig nummer inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:53 schreef peaceman het volgende:
De laatste van Lola Young mag er van mij wel in.
TikTok.quote:Op vrijdag 11 september 2026 20:05 schreef Fred_B het volgende:
Wat is de reden van die hype rond So Incredible? Dat nummer komt deze week op 12 binnen in de Single Top 100.
Ilselaathetlukkenquote:Op vrijdag 11 september 2026 20:05 schreef Fred_B het volgende:
Wat is de reden van die hype rond So Incredible? Dat nummer komt deze week op 12 binnen in de Single Top 100.
Wanneer pakken ze die dodenbonus dan?quote:Op zaterdag 12 september 2026 03:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
Ik pleit ook voor het in de Top 2000 stemmen van de versie van Bohemian Rhapsody met Bassie en Adriaan en Paul de Leeuw. Geen grap. Geen troll-actie. Gewoon bloedserieus.
Alsjeblieft zeg, straks zitten we een hele week met die k*tgifjesquote:Op zaterdag 12 september 2026 07:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer pakken ze die dodenbonus dan?
Met een briefkaart?quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:13 schreef Tussle266 het volgende:
Hoezee hoezee, stemmen op oud-hollandsche wijze: https://www.nporadio2.nl/(...)-npo-radio-2-top-90s
9 liedjes, meer dan genoeg, zouden ze ook in de stemweek moeten doen.
Het is tegenwoordig al oud-hollandsch als je gewoon een stemformulier en een keuzelijstje krijgt, in plaats van een opgedrongen app. Bovendien goed voor de voorpret: elk getal anders dan 2283 betekent keuzelijstveranderingen, hoezee!quote:
Een kortere lijst met favorieten zou het beste zijn wat de Top 2000 zou kunnen overkomen inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:13 schreef Tussle266 het volgende:
Hoezee hoezee, stemmen op oud-hollandsche wijze: https://www.nporadio2.nl/(...)-npo-radio-2-top-90s
Tijden de Kink 1500 ja jammerquote:Op zaterdag 12 september 2026 19:13 schreef Tussle266 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |