Ja, en haar borsten, die je niet kan verwarren met bergen, geloof ik.quote:
Vorige maand bedoel je?quote:Op woensdag 2 september 2026 16:18 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik hoorde Iris van de week wel op Radio 5!
Vanaf 2:17 met The Matchstick, legendarisch stukje videoclipquote:Op woensdag 2 september 2026 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oordeel zelf
Bekijk deze YouTube-video
Vorige week was het nog vorige maand, jaquote:Op woensdag 2 september 2026 23:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vorige maand bedoel je?![]()
[ link | afbeelding ]
Iris Godin![]()
Bekijk deze YouTube-video
SPOILER: 4925, in lijstvolgorde, 1-1250Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILER: 1251-2500Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILER: 2501-3750Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILER: 3751-4925Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
20 afleveringen, man man man. Maar als de finale op eerste kerstdag is en we rekenen terug, dan weten we dus dat de quiz-bonus nagenoeg verleden tijd is vanaf heden.quote:Op donderdag 3 september 2026 11:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Top 2000 quiz verdwijnt in zn huidige vorm en wordt een individuele en dagelijkse quiz met bners. Presentatie merel westrik.
Ze hebben het over weekfinales. Dat impliceert dat ze op maandag beginnen. Kan ook dat er even zit tussen eerste kerstdag en de laatste aflevering daarvoorquote:Op donderdag 3 september 2026 11:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
20 afleveringen, man man man. Maar als de finale op eerste kerstdag is en we rekenen terug, dan weten we dus dat de quiz-bonus nagenoeg verleden tijd is vanaf heden.
Ja, ik zat even terug te rekenen vanaf daar: 20 afleveringen, kom ik op de 5e uit. maar er bestaat ook zoiets als weekend. Dus ze zullen wel gelijk met de start van de stemweek beginnen?quote:Op donderdag 3 september 2026 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze hebben het over weekfinales. Dat impliceert dat ze op maandag beginnen
Ach nee.quote:Op donderdag 3 september 2026 11:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Top 2000 quiz verdwijnt in zn huidige vorm en wordt een individuele en dagelijkse quiz met bners. Presentatie merel westrik.
Oh ik las juist dat Don Leo er wel bij isquote:Op donderdag 3 september 2026 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen Don Leo bij een Top 2000 quiz?
Kamervragen, lijkt me
Ik lees alleen FOK en daar stond het nietquote:Op donderdag 3 september 2026 15:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ik las juist dat Don Leo er wel bij is
Ah ja, dan is de registratie van relisten.nl blijkbaar niet feilloosquote:Op donderdag 3 september 2026 07:56 schreef camilero het volgende:
[..]
Vorige week was het nog vorige maand, ja
Allemaal uit angst dat mensen naar B&B Vol Liefde oid zappen.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:25 schreef Tussle266 het volgende:
Wel een beetje monkey out the sleeve dit. Untold was dus helemaal geen budgetcut, ze wilden gewoon die horizontale programmering op 1 ook hierop doorvoeren en die eindeloze bn'er circle jerk verder voortzetten met nog een spelletje naast die andere 11 spelletjes die ze met bn'ers het hele jaar door doen.
You Suffer in de Top 2000 zou wel prachtig zijnquote:Op woensdag 2 september 2026 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb me ook nog nooit afgevraagd waarom Napalm Death, Chapterhouse en Boards of Canada de Top 2000 niet hebben behaald. Of nouja, zojuist, 1 seconde. En ik bedacht op zich vrij snel dat dit wel eens dezelfde reden kan hebben.
Niet alles hoeft voor “de jeugd” te zijn, maar ik vraag me toch af hoeveel jonge kijkers geïnteresseerd zijn in al die “BN’ers doen een schijtlollig spelletje” programma’s. In het pré-internet tijdperk was het nog leuk om een presentator of acteur een keer in een andere setting te zien dan met hun gebruikelijke activiteiten, maar tegenwoordig kan je bijna iedereen ook gewoon moeiteloos via de sociale media volgen.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Allemaal uit angst dat mensen naar B&B Vol Liefde oid zappen.
"Als we willen dat mensen naar de NPO kijken, moeten wij ook maar dagelijks hetzelfde luchtige entertainment programmeren."
Maar soms lijkt het daar de laatste jaren alsof er een Talpa-mol tussen de hoge piefen zit.
Blijkbaar is de playlist van radio5 niet feilloos. Ik weet vrij zeker dat het zondag tussen 11:20 en 11:30 was, dus tussen VanWyk en Stromae.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah ja, dan is de registratie van relisten.nl blijkbaar niet feilloos
Dit is een typisch NPO-dingetje. Als een DJ een plaatje uit eigen doos draait snapt het systeem het niet. Gebeurt bij 2 ook regelmatig.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:17 schreef camilero het volgende:
[..]
Blijkbaar is de playlist van radio5 niet feilloos. Ik weet vrij zeker dat het zondag tussen 11:20 en 11:30 was, dus tussen VanWyk en Stromae.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2026 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen Don Leo bij een Top 2000 quiz?
Kamervragen, lijkt me
We worden gewoon keihard besodemieterd!quote:Op donderdag 3 september 2026 20:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is een typisch NPO-dingetje. Als een DJ een plaatje uit eigen doos draait snapt het systeem het niet. Gebeurt bij 2 ook regelmatig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:30 schreef Tussle266 het volgende:
Ik lees net in de krant (dat ding van papier) dat Koen Wauters niet alleen in DBZ zit, maar ook in Got Talent (alsof hij dat kan beoordelen). Van mij hoeft dat niet per se.Zijn bijna allemaal wel betere nummers dan de huidige NLtalige aanwas in de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:30 schreef Tussle266 het volgende:
Ik lees net in de krant (dat ding van papier) dat Koen Wauters niet alleen in DBZ zit, maar ook in Got Talent (alsof hij dat kan beoordelen). Van mij hoeft dat niet per se.Passie, Daar Gaat Ze, LouiseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boosten graag
Het beste adres voor al uw primeurs!
Die is al een tijdje uit de lijst, misschien kan Merel hem in de quiz stoppen.quote:
of midden in de nacht een liedje van hem fluiten!quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die is al een tijdje uit de lijst, misschien kan Merel hem in de quiz stoppen.
Hij is er gewoon bij.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik lees alleen FOK en daar stond het niet
VanWyck en Iris Penning verdienen eigenlijk vel meer airplay op Radio 2. Opvallend wel dat ze eerder bij 5 (evergreens) aan bod komen dan bij hun zender die meer moderne muziek draait.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:17 schreef camilero het volgende:
[..]
Blijkbaar is de playlist van radio5 niet feilloos. Ik weet vrij zeker dat het zondag tussen 11:20 en 11:30 was, dus tussen VanWyk en Stromae.
[ afbeelding ]
quote:
Klassieke muziek verboden in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ toch, net als de MuMeLadder?quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die is al een tijdje uit de lijst, misschien kan Merel hem in de quiz stoppen.
quote:- We accepteren geen klassieke muziek in de Top 2000. De reden hiervoor ligt in het feit dat het dan te lastig is om vast te stellen om welke 'versie' van een track het gaat. Bij klassieke muziek ligt immers een focus op de uitvoering door een orkest, zoals dat bij popmuziek niet het geval is.
Met de groeten van Tiersen en Einaudi.quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Klassieke muziek verboden in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ toch, net als de MuMeLadder?
[..]
Dat is neoklassiek, waarbij het wél duidelijk is om welke versie het gaat en er meestal geen orkest meedoet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Met de groeten van Tiersen en Einaudi.
Rieu/Waldo de los Ríos zijn het hier mee oneensquote:Op vrijdag 4 september 2026 14:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Klassieke muziek verboden in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ toch, net als de MuMeLadder?
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |