Waka Waka is natuurlijk het ultieme huismoeder qmusic nummer. Best een prima geproduceerd popnummer maar niks bijzonder, beetje een fastfood nummer. Het is even leuk, daarna snel vergeten en vooral nietszeggendquote:Op woensdag 2 september 2026 13:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat is net als Waka Waka zo'n nummer dat nadrukkelijk zo is geschreven dat bijna iedereen op de wereld het leuk zou gaan vinden, behalve ikzelf (en Mexicanobakker).
Denken jullie trouwens dat moderne meezingklassiekers zoals Baila de Gasolina en Blikkendag dit jaar ook al populair genoeg gaan zijn voor een notering?quote:Op woensdag 2 september 2026 13:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Cheerio heeft inmiddels iig +25 miljoen klikjes op Spotify. Alleen weet je niet in hoeverre het bots/gekochte luisterbeurten zijn.
Zwoele zomernachten zit inmiddels op +17 miljoen.
Z'n gerecyclede jaren 00-meme gaat dat iig niet halen. Het cruciale jengelkoortje uit het origineel zit niet nadrukkelijk genoeg in de nieuwe versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Het klinkt én oogt (net als Dai dai) als het resultaat van brainstormsessies op een marketingbureau.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Waka Waka is natuurlijk het ultieme huismoeder qmusic nummer. Best een prima geproduceerd popnummer maar niks bijzonder, beetje een fastfood nummer. Het is even leuk, daarna snel vergeten en vooral nietszeggend
Larsson kan de festival bonus pakken. Bieber zie ik ook geen enkele reden hebben om terug te kerenquote:Op woensdag 2 september 2026 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shakira lijkt me wel de gevaarlijkste met het oog op re-entries. Zara Larsson heeft het nog nooit gehaald, dat zal wel wijzigen dit jaar.
Bieber zie ik eigenlijk geen re-entry pakken.
quote:Op woensdag 2 september 2026 14:02 schreef Gretzl het volgende:
Baila de Gasolina en Blikkendag dit jaar ook al populair genoeg
Lijkt me een fijne wijze van leven. Voor mij is dat helaas al te laat.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Larsson kan de festival bonus pakken. Bieber zie ik ook geen enkele reden hebben om terug te keren
quote:Op woensdag 2 september 2026 14:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Denken jullie trouwens dat moderne meezingklassiekers zoals Baila de Gasolina en Blikkendag dit jaar ook al populair genoeg gaan zijn voor een notering?Ik mag het hopen van niet. Baila is toch wel het meest vreselijke nummer ooit uitgebracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Baila idd ook vreselijk, maar met Blikkendag (fabuleuze melodie en leuke feel-good tekst) is imo niks misquote:Op woensdag 2 september 2026 14:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik mag het hopen van niet. Baila is toch wel het meest vreselijke nummer ooit uitgebracht.
Lambada terug in de lijst zou ik dan wel weer leuk vindenquote:Op woensdag 2 september 2026 14:01 schreef Tussle266 het volgende:
Er is trouwens nog een hele reeks andere ellendige reeks memehypetiktoks geweest waarvan je nooit weet hoe leuk de jeugd het vond he. Katy P die niet ging trouwen bijvoorbeeld, of Jennie van de hoek die de Lambada danst met Pitbull. Dat zijn allemaal semi-hitjes geweest dit jaar ook al zijn ze al 15 jaar oud.
Ja, die gaat zonder pardon het beste scoren.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:05 schreef Tussle266 het volgende:
Oh en om het nog even af te ronden. MJ gaat trouwens alle voorgenoemden ruimschoots het nakijken geven. Dat zou je bijna vergeten.
En Jan Biggel die de #35e plek aantikt in de Top 1976? Of moeten we daarvoor wachten tot Carnaval eens samenvalt met de stemweekquote:
Daarvan heeft het origineel nog wel eens de Top 2000 gehaald en dat was voldoende.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En Jan Biggel die de #35e plek aantikt in de Top 1976? Of moeten we daarvoor wachten tot Carnaval eens samenvalt met de stemweek
Our Mother Just Said?quote:Op woensdag 2 september 2026 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvan heeft het origineel nog wel eens de Top 2000 gehaald en dat was voldoende.
Dat ze daar zo prominent stond heeft natuurlijk alles te maken met dat ze het zo leuk deed op Tiktokquote:Op woensdag 2 september 2026 14:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Larsson kan de festival bonus pakken. Bieber zie ik ook geen enkele reden hebben om terug te keren
Ik verwacht ook veel van Dolly. Die mag terecht hoger en meer in de lijstquote:Op woensdag 2 september 2026 14:05 schreef Tussle266 het volgende:
Oh en om het nog even af te ronden. MJ gaat trouwens alle voorgenoemden ruimschoots het nakijken geven. Dat zou je bijna vergeten.
Staat het beroep van Ali B al gepland?quote:Op woensdag 2 september 2026 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tenzij er nog een ander gaat hemelen of een rechtszaak gaat winnen tijdens de stemweek.
Huisjesmelker denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Staat het beroep van Ali B al gepland?
Ja in cumulatieve stijging zal MJ het wel winnen met veel meer noteringen maar ik verwacht Dolly wel als winnaar qua hoogtequote:Op woensdag 2 september 2026 14:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik verwacht ook veel van Dolly. Die mag terecht hoger en meer in de lijst
Uiteraard, die festivals shows waren natuurlijk ook lekker door geproduceerd. Maar het zou zomaar genoeg kunnen zijn om een hitje van haar naar plek 1987 te lancerenquote:Op woensdag 2 september 2026 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze daar zo prominent stond heeft natuurlijk alles te maken met dat ze het zo leuk deed op Tiktok
De platgekookte versie van Everybody Wants To Rule The World.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cant Stop This Things We Started van Bryan Adams
Ik vind vooral de zorgvuldig voorbereide verhaaltjes van Marissa niet te doen.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik probeer de Rob 3000 een beetje te volgen want gewoon zin in lijstjes. Maar het is niet te doen. Elk half uur journaal met 5 minuten ervoor en erna reclame. Je hebt effectief maar een minuut of 30 muziek. En dan na 1 leuk liedje in de 2 uur volgt dan standaard weer een slappe plasser als Cant Stop This Things We Started van Bryan Adams
Young Americans een paar nummers daarvoor maakte de plasser eerst wel hardquote:Op woensdag 2 september 2026 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik probeer de Rob 3000 een beetje te volgen want gewoon zin in lijstjes. Maar het is niet te doen. Elk half uur journaal met 5 minuten ervoor en erna reclame. Je hebt effectief maar een minuut of 30 muziek. En dan na 1 leuk liedje in de 2 uur volgt dan standaard weer een slappe plasser als Cant Stop This Things We Started van Bryan Adams
Bedankt Donaldquote:Op woensdag 2 september 2026 14:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Young Americans een paar nummers daarvoor maakte de plasser eerst wel hard
Marissa is eyecandy, maar goed is ze natuurlijk nietquote:Op woensdag 2 september 2026 14:15 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik vind vooral de zorgvuldig voorbereide verhaaltjes van Marissa niet te doen.
Maar hij staat hier wel op, en is inderdaad extreem Veronica.
Een groot deel van de dj's van de laatste generaties lijkt zo op de Wehkamp-site te kunnen.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Marissa is eyecandy, maar goed is ze natuurlijk niet
Vanwaar die plotselinge opleving van Vanessa?quote:Op woensdag 2 september 2026 13:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Cheerio heeft inmiddels iig +25 miljoen klikjes op Spotify.
Ongetwijfeld Ozempic.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vanwaar die plotselinge opleving van Vanessa?
Gewoon geen Red Eyes bij de bovenste 3000, hoe dan? Wel 3 andere TWOD'jesquote:Op woensdag 2 september 2026 14:15 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik vind vooral de zorgvuldig voorbereide verhaaltjes van Marissa niet te doen.
Maar hij staat hier wel op, en is inderdaad extreem Veronica.
De wegen van de Veronica stemmer zijn ondoorgrondelijk, als hun stemmen al worden meegenomen.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gewoon geen Red Eyes bij de bovenste 3000, hoe dan? Wel 3 andere TWOD'jes
Ik vraag me af hoeveel mensen er eigenlijk stemmen voor die lijst. En hoeveel platen er meer dan 10 stemmen hebben.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:45 schreef pipster het volgende:
[..]
De wegen van de Veronica stemmer zijn ondoorgrondelijk, als hun stemmen al worden meegenomen.
Je hebt een te hoge dunk van demensen, Fred!quote:Op woensdag 2 september 2026 16:04 schreef Fred_B het volgende:
Voor wat betreft die Nederlandstalige meuk in de Top 2000 heb ik nog steeds de hoop dat mensen voor zo’n lijst bewust op goede muziek stemmen. Dan zijn van die lollige kroegdeuntjes normaliter niet de eerste die in aanmerking komen.
Ik in de T-tuin in Den Bosch, 5 gulden entreequote:Op woensdag 2 september 2026 14:48 schreef Idisrom het volgende:
De nummers tussen 3000 en 2000 zijn leuk, Ik hoor nu Fatal Flowers op nummer 2570 met Younger Days.
Vroeger heb ik deze band live nog gezien. In Itens of all places.
Ik hoorde Iris van de week wel op Radio 5!quote:Op woensdag 2 september 2026 13:47 schreef Gretzl het volgende:
De (eenmalige) Top 1976 van Omroep Brabant is bekend (met o.a. 2x Gerard van Maasakkers in de de top-4 en een usual suspect op #1). Welke Brabantse artiesten missen jullie het meest in hun lijst der lijsten?
Ik trap af:
Iris Penning (hoe dan)
Fresku
Oordeel zelfquote:Op woensdag 2 september 2026 16:11 schreef camilero het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk net zo goed zingen als z'n broer, of als jebroer, of whatever.
Haar heupen, dacht ikquote:Op woensdag 2 september 2026 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is de appetijt van Shakira? Haar WK-song?
Jammer dattie in dit uur zat, want dan krijg je dit lollige gedoe er gratis bij.quote:
Nou ja, van die mensen die Suzan en Freek en Bløf enzo stemmen vind ik ook wel wat. Maar buiten Hazes is het café-hoempa-genre in de Top 2000 nooit echt doorgebroken.quote:Op woensdag 2 september 2026 16:13 schreef camilero het volgende:
[..]
Je hebt een te hoge dunk van demensen, Fred!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |